Emilia kappalainen

Anonyymi

Onneks olkoon.
Valinta oli ”yksimielinen” , voisiko suoraselkäiset takinkääntäjät perustella kantaansa😞tuskimpa…
Valinta oli oikea . Emilia on sama kuin alunperinkiin , miks hän nyt kelpas teille😤

24

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korkea hatunnosto heille, jotka pystyivät asettamaan seurakuntarauhan oman näkemyksensä edelle.

      Kunnia kuuluu heille. Ja Emilia sai Kokkolansa.

      • Anonyymi

        Ja olen sitä mieltä että kannattaa miettiä ennen kuin kirkollisvaaleihin ehdokkaaksi lähtee ehdokkaaksi.: Olenko sovelias koko seurakuntaa edustamaan. Nyt siellä on sellaisia osa ainakin jotka eivät täytä tuota. Pipo on liian kireä edustamaan koko seurakuntaa, liian ahdasmielisiä ja sellaisia vältän minä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen sitä mieltä että kannattaa miettiä ennen kuin kirkollisvaaleihin ehdokkaaksi lähtee ehdokkaaksi.: Olenko sovelias koko seurakuntaa edustamaan. Nyt siellä on sellaisia osa ainakin jotka eivät täytä tuota. Pipo on liian kireä edustamaan koko seurakuntaa, liian ahdasmielisiä ja sellaisia vältän minä ainakin.

        Kai heilläkin on mielipiteenvapaus ja mielipiteen ilmaisun vapaus? Perustuslaillinen oikeus.

        He pystyivät kuitenkin tulemaan vastaan tässä asiassa ja asettamaan seurakuntarauhan oman mielipiteensä edelle.

        Toivoisi, että liberaali siipi pystyisi samaan, tottelemmehan me vasemmistohallitustakin, vaikka äänestäisimme kokoomusta.

        Joskus vaikuttaa, että ns. liberaali siipi, joka esittää olevansa suvaitsevainen, suvaitsee vähiten eriäviä kannanilmaisuja, kuten tässäkin tapauksessa.

        Pisteet menivät nyt kuitenkin " fundamentalisteille" , jotka kykenivät sovitteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai heilläkin on mielipiteenvapaus ja mielipiteen ilmaisun vapaus? Perustuslaillinen oikeus.

        He pystyivät kuitenkin tulemaan vastaan tässä asiassa ja asettamaan seurakuntarauhan oman mielipiteensä edelle.

        Toivoisi, että liberaali siipi pystyisi samaan, tottelemmehan me vasemmistohallitustakin, vaikka äänestäisimme kokoomusta.

        Joskus vaikuttaa, että ns. liberaali siipi, joka esittää olevansa suvaitsevainen, suvaitsee vähiten eriäviä kannanilmaisuja, kuten tässäkin tapauksessa.

        Pisteet menivät nyt kuitenkin " fundamentalisteille" , jotka kykenivät sovitteluun.

        Kauan kesti että jäärät tajusivat realiteetit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan kesti että jäärät tajusivat realiteetit!

        Hallintovalitukset ovat pitkiä prosesseja muissakin tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallintovalitukset ovat pitkiä prosesseja muissakin tapauksissa.

        Mitkä realiteetit.
        Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
        Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä realiteetit.
        Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
        Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle"

        Ovathan myös Kokkolan demarit antaneet runsaasti kipulääkettä: tehtävän ammattikorkeakoulusta ja valtuustopaikan.
        Ei meidän tarvitse liikaa surra tämän tyttörukan kohtaloa. Hyvin hänellä menee, ei leipä loppunut, kuten monelta muulta rannallejääneeltä.

        Toivottavasti hänen työnsä osoittautuu tämän suuren suosion arvoiseksi jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan myös Kokkolan demarit antaneet runsaasti kipulääkettä: tehtävän ammattikorkeakoulusta ja valtuustopaikan.
        Ei meidän tarvitse liikaa surra tämän tyttörukan kohtaloa. Hyvin hänellä menee, ei leipä loppunut, kuten monelta muulta rannallejääneeltä.

        Toivottavasti hänen työnsä osoittautuu tämän suuren suosion arvoiseksi jatkossa.

        Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...

        Tottakai täälläkin kommentoidaan uutisia ja kotikaupunkimme asioita ja tapahtumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai täälläkin kommentoidaan uutisia ja kotikaupunkimme asioita ja tapahtumia.

        Kyllä vain, muttei passkaa, turhuutta, joutavaa väittelyä olemattomista otuksista. Raamatusta, riihitontuista ja sen saa..nan kirkosta, jossa ei käy kuin kaksi huivipäistä tummua. Joten, onko tuollainen turhuus lesbosta kappalaisesta julkisen keskustelun aihe. Ei ole. Uskokaa jo. Tapelkaa siellä "katakombeissanne", ja väitelkää politiikkaa puoluetoimistoissanne, niin että krematorio pöllyää; räkä lentää, ja kipinät sinkoilevat, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...

        Sinun kieltämiset ei vaikuta mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä realiteetit.
        Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
        Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle"

        Hakijoista pitää valita kuitenkin se paras eikä hyvävelikerhosta vuorossa oleva. Siinä sulle realiteetit. Näinhän nyt kävi vai miksi se mieli muuttui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain, muttei passkaa, turhuutta, joutavaa väittelyä olemattomista otuksista. Raamatusta, riihitontuista ja sen saa..nan kirkosta, jossa ei käy kuin kaksi huivipäistä tummua. Joten, onko tuollainen turhuus lesbosta kappalaisesta julkisen keskustelun aihe. Ei ole. Uskokaa jo. Tapelkaa siellä "katakombeissanne", ja väitelkää politiikkaa puoluetoimistoissanne, niin että krematorio pöllyää; räkä lentää, ja kipinät sinkoilevat, hah hah haaa!!!...

        Eihän täällä riihitontuista kirjoita kuin yksi henkilö.
        Miksi hän kirjoittaa niistä ja samalla kieltää niistä kirjoittamisen?
        Nyt ylös, ulos ja lenkille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä riihitontuista kirjoita kuin yksi henkilö.
        Miksi hän kirjoittaa niistä ja samalla kieltää niistä kirjoittamisen?
        Nyt ylös, ulos ja lenkille!

        Väärin. Monet muut, kuten "Käläviäläiset" kirjoittavat riihitontuista, enkä vain minä...
        No mikä muu se jumala, jeesus, enkeli on kuin olematon "riihitonttu", johon hölmöläiset uskoivat "jo miljoona vuotta sitten". Joten, on se saa..nan merkillistä, että käytetään energiaa, aikaa, euroja, mielenterveyttä, fyysistä voimaa ym joutavien ja olemattomien asioitten ja tonttujen palvontaan, ja "turhaan ylläpitämiseen"...
        On tämä Suomen kansa ja kansalainen hullu. Mutta, kun elämä on mennyt hukkaan jossitellessa, ja "harjoitellessa", niin luulisi sitten ikuisessa elämässä, taivaan valtakunnassa, paratiisissa olevan aikaa nauttia, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Monet muut, kuten "Käläviäläiset" kirjoittavat riihitontuista, enkä vain minä...
        No mikä muu se jumala, jeesus, enkeli on kuin olematon "riihitonttu", johon hölmöläiset uskoivat "jo miljoona vuotta sitten". Joten, on se saa..nan merkillistä, että käytetään energiaa, aikaa, euroja, mielenterveyttä, fyysistä voimaa ym joutavien ja olemattomien asioitten ja tonttujen palvontaan, ja "turhaan ylläpitämiseen"...
        On tämä Suomen kansa ja kansalainen hullu. Mutta, kun elämä on mennyt hukkaan jossitellessa, ja "harjoitellessa", niin luulisi sitten ikuisessa elämässä, taivaan valtakunnassa, paratiisissa olevan aikaa nauttia, hah hah haaa!!!...

        Suomi on maailman paras maa siksi että sen yhteiskuntajärjestys on luotu kristinuskon perusperiaatteille: kaikkien ihmisten yhtäläinen arvo, heikoista huolehtiminen, koulutus.
        Kirkko opetti kansan lukemaan..siitä kaikki lähti...eli kyky vaikuttaa.
        Vai haluaisitko asua toisenlaisessa maassa?


    • Äärikristityiltä taas paha moka, joka onneksi saatiin korjattua.

      Lesta-johtaja ja erikoislääkäri voisivat lähteä seurakuntaneuvostosta.

      • Anonyymi

        He pysyvät siellä, jos heitä sinne äänestetään. Älykkäitä ja päteviä ihmisiä molemmat.
        Elämme oikeusvaltiossa.

        Ääriliberaalitkin voisivat hekin puolestaan alkaa harjoitella
        yhteiselämää eri tavalla ajattelevien kanssa.
        Onhan se koomista esiintyä suvaitsevaisena ja samalla vaatia osaa kanssaihmisistään olemattomiin !

        Kyllä tässä menivät pisteet kirkkaasti fundamenttipuolueelle: osoittivat suvaitsevaisuutensa käytännössä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        He pysyvät siellä, jos heitä sinne äänestetään. Älykkäitä ja päteviä ihmisiä molemmat.
        Elämme oikeusvaltiossa.

        Ääriliberaalitkin voisivat hekin puolestaan alkaa harjoitella
        yhteiselämää eri tavalla ajattelevien kanssa.
        Onhan se koomista esiintyä suvaitsevaisena ja samalla vaatia osaa kanssaihmisistään olemattomiin !

        Kyllä tässä menivät pisteet kirkkaasti fundamenttipuolueelle: osoittivat suvaitsevaisuutensa käytännössä.

        Riitely kirkossa on ihan hyvä asia, koska silloin eroaa kirkosta jäseniä.

        Nyt kirkko on lähtenyt tekemään yhteistyötä Elokapinan kanssa ja se tietenkin on aiheuttanut jo mukavan eropiikin.

        ttps://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/tanaan.html

        "Seurakunnan ja Elokapinan yhteistyö kerää arvostelua Tampereella – Näin Aamulehden lukijat kommentoivat: ”Minulta loppuu vapaaehtoistyö nyt tähän”"
        ttps://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008331465.html


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä .Nämä vanhoolliset on kaiken jarru .Helevettiin joutavat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä .Nämä vanhoolliset on kaiken jarru .Helevettiin joutavat .

        Se on vain persoonan heikkoutta ja epäkypsyyttä, ellei osaa toimia toisella tavalla ajattelevien kanssa.

        Vahva ja terve persoona toteutta omia arvojaan vakaasti, eikä syytä muita.

        Emmehän me valtiostakaan eroa vaikka omat arvot ei joka päätöksessä toteudu. Samaan maailmaan on kaikkien mahduttava.

        Suvaitsevat ja liberaalitkin voisivat opetella sietämään muita, eikä oll aina ajamassa muita pois tak eroamassa kuin uhmaikäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain persoonan heikkoutta ja epäkypsyyttä, ellei osaa toimia toisella tavalla ajattelevien kanssa.

        Vahva ja terve persoona toteutta omia arvojaan vakaasti, eikä syytä muita.

        Emmehän me valtiostakaan eroa vaikka omat arvot ei joka päätöksessä toteudu. Samaan maailmaan on kaikkien mahduttava.

        Suvaitsevat ja liberaalitkin voisivat opetella sietämään muita, eikä oll aina ajamassa muita pois tak eroamassa kuin uhmaikäiset.

        eroakirkosta.fi on juuri tuollainen epäkypsä tapa yrittää vaikuttaa asioihin

        eikö tämän sivuston ylläpitäjillä ole tarjota mitään ?vain, että eroa siitäkin, mitä olet saanut. ei muuta kuin hyökätä olemassaolevaa ja hyvää yhteisöä vastaan? kaivaa maata toisten tekemän työn alta?

        säälittävän köyhää ja matalaotsaista toimintaa!


      • Anonyymi

        Tuollaisia juuri joka puolue kysyy ja haluaa ehdokkaaksi kirkollisvaaleihin, siinä se vika on jos ollaan liian hartaita jää suurin osa seurakuntaa edustamatta

        Mauri Peltokankaan tapaisia joukkoon mukaan puoluekantaa katsomatta, niin alkaa olla koko seurakunnan kirkkovaltuusto.


    • Anonyymi

      Mainitkaa ainakin muutaman kerran vuodessa Jumalankin nimi siellä kirkossanne !

      • Anonyymi

        Kyllä se mainitaan joka tilaisuudessa, tule paikalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe