Onneks olkoon.
Valinta oli ”yksimielinen” , voisiko suoraselkäiset takinkääntäjät perustella kantaansa😞tuskimpa…
Valinta oli oikea . Emilia on sama kuin alunperinkiin , miks hän nyt kelpas teille😤
Emilia kappalainen
24
70
Vastaukset
- Anonyymi
Korkea hatunnosto heille, jotka pystyivät asettamaan seurakuntarauhan oman näkemyksensä edelle.
Kunnia kuuluu heille. Ja Emilia sai Kokkolansa.- Anonyymi
Ja olen sitä mieltä että kannattaa miettiä ennen kuin kirkollisvaaleihin ehdokkaaksi lähtee ehdokkaaksi.: Olenko sovelias koko seurakuntaa edustamaan. Nyt siellä on sellaisia osa ainakin jotka eivät täytä tuota. Pipo on liian kireä edustamaan koko seurakuntaa, liian ahdasmielisiä ja sellaisia vältän minä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen sitä mieltä että kannattaa miettiä ennen kuin kirkollisvaaleihin ehdokkaaksi lähtee ehdokkaaksi.: Olenko sovelias koko seurakuntaa edustamaan. Nyt siellä on sellaisia osa ainakin jotka eivät täytä tuota. Pipo on liian kireä edustamaan koko seurakuntaa, liian ahdasmielisiä ja sellaisia vältän minä ainakin.
Kai heilläkin on mielipiteenvapaus ja mielipiteen ilmaisun vapaus? Perustuslaillinen oikeus.
He pystyivät kuitenkin tulemaan vastaan tässä asiassa ja asettamaan seurakuntarauhan oman mielipiteensä edelle.
Toivoisi, että liberaali siipi pystyisi samaan, tottelemmehan me vasemmistohallitustakin, vaikka äänestäisimme kokoomusta.
Joskus vaikuttaa, että ns. liberaali siipi, joka esittää olevansa suvaitsevainen, suvaitsee vähiten eriäviä kannanilmaisuja, kuten tässäkin tapauksessa.
Pisteet menivät nyt kuitenkin " fundamentalisteille" , jotka kykenivät sovitteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai heilläkin on mielipiteenvapaus ja mielipiteen ilmaisun vapaus? Perustuslaillinen oikeus.
He pystyivät kuitenkin tulemaan vastaan tässä asiassa ja asettamaan seurakuntarauhan oman mielipiteensä edelle.
Toivoisi, että liberaali siipi pystyisi samaan, tottelemmehan me vasemmistohallitustakin, vaikka äänestäisimme kokoomusta.
Joskus vaikuttaa, että ns. liberaali siipi, joka esittää olevansa suvaitsevainen, suvaitsee vähiten eriäviä kannanilmaisuja, kuten tässäkin tapauksessa.
Pisteet menivät nyt kuitenkin " fundamentalisteille" , jotka kykenivät sovitteluun.Kauan kesti että jäärät tajusivat realiteetit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan kesti että jäärät tajusivat realiteetit!
Hallintovalitukset ovat pitkiä prosesseja muissakin tapauksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallintovalitukset ovat pitkiä prosesseja muissakin tapauksissa.
Mitkä realiteetit.
Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä realiteetit.
Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle"Ovathan myös Kokkolan demarit antaneet runsaasti kipulääkettä: tehtävän ammattikorkeakoulusta ja valtuustopaikan.
Ei meidän tarvitse liikaa surra tämän tyttörukan kohtaloa. Hyvin hänellä menee, ei leipä loppunut, kuten monelta muulta rannallejääneeltä.
Toivottavasti hänen työnsä osoittautuu tämän suuren suosion arvoiseksi jatkossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovathan myös Kokkolan demarit antaneet runsaasti kipulääkettä: tehtävän ammattikorkeakoulusta ja valtuustopaikan.
Ei meidän tarvitse liikaa surra tämän tyttörukan kohtaloa. Hyvin hänellä menee, ei leipä loppunut, kuten monelta muulta rannallejääneeltä.
Toivottavasti hänen työnsä osoittautuu tämän suuren suosion arvoiseksi jatkossa.Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...
Tottakai täälläkin kommentoidaan uutisia ja kotikaupunkimme asioita ja tapahtumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai täälläkin kommentoidaan uutisia ja kotikaupunkimme asioita ja tapahtumia.
Kyllä vain, muttei passkaa, turhuutta, joutavaa väittelyä olemattomista otuksista. Raamatusta, riihitontuista ja sen saa..nan kirkosta, jossa ei käy kuin kaksi huivipäistä tummua. Joten, onko tuollainen turhuus lesbosta kappalaisesta julkisen keskustelun aihe. Ei ole. Uskokaa jo. Tapelkaa siellä "katakombeissanne", ja väitelkää politiikkaa puoluetoimistoissanne, niin että krematorio pöllyää; räkä lentää, ja kipinät sinkoilevat, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt turvat kiinni. Olen kieltänyt lukemattomia kertoja kirkollisten asioitten käsittelyn, ja politikoinnin tällä sivustolla. Mielikuvitusjuttuja ja -henkilöitä ei arvioida eikä arvostella. Papit, jumalat, jeesukset, enkelit, Mörri-Möykyt ym riihitontut kuuluvat lastenkirjallisuuteen, ja hullujen hourupäisten mielikuvitusmaailmaan. Joten, pysykää "kaapeissanne, kopeissanne, kirkoissa ja kappeleissanne" vaikka yötä päivää, mutta jättäkää järkevästi ajattelevat, normaalit ihmiset rauhaan. Onko selvä, hah hah haaa!!!...
Sinun kieltämiset ei vaikuta mihinkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä realiteetit.
Avoinna olevaan virkaan ei kenelläkään ole subjektiivista oikeutta tai itsestäänselvää etuotto- oikeutta.
Avoinna olevaan kaupungin henkilöstöjohtajan virkaan on 13 hakijaa. Ei kukaan voi etukäteen ajatella " tämä virka kuuluu minulle"Hakijoista pitää valita kuitenkin se paras eikä hyvävelikerhosta vuorossa oleva. Siinä sulle realiteetit. Näinhän nyt kävi vai miksi se mieli muuttui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain, muttei passkaa, turhuutta, joutavaa väittelyä olemattomista otuksista. Raamatusta, riihitontuista ja sen saa..nan kirkosta, jossa ei käy kuin kaksi huivipäistä tummua. Joten, onko tuollainen turhuus lesbosta kappalaisesta julkisen keskustelun aihe. Ei ole. Uskokaa jo. Tapelkaa siellä "katakombeissanne", ja väitelkää politiikkaa puoluetoimistoissanne, niin että krematorio pöllyää; räkä lentää, ja kipinät sinkoilevat, hah hah haaa!!!...
Eihän täällä riihitontuista kirjoita kuin yksi henkilö.
Miksi hän kirjoittaa niistä ja samalla kieltää niistä kirjoittamisen?
Nyt ylös, ulos ja lenkille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä riihitontuista kirjoita kuin yksi henkilö.
Miksi hän kirjoittaa niistä ja samalla kieltää niistä kirjoittamisen?
Nyt ylös, ulos ja lenkille!Väärin. Monet muut, kuten "Käläviäläiset" kirjoittavat riihitontuista, enkä vain minä...
No mikä muu se jumala, jeesus, enkeli on kuin olematon "riihitonttu", johon hölmöläiset uskoivat "jo miljoona vuotta sitten". Joten, on se saa..nan merkillistä, että käytetään energiaa, aikaa, euroja, mielenterveyttä, fyysistä voimaa ym joutavien ja olemattomien asioitten ja tonttujen palvontaan, ja "turhaan ylläpitämiseen"...
On tämä Suomen kansa ja kansalainen hullu. Mutta, kun elämä on mennyt hukkaan jossitellessa, ja "harjoitellessa", niin luulisi sitten ikuisessa elämässä, taivaan valtakunnassa, paratiisissa olevan aikaa nauttia, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Monet muut, kuten "Käläviäläiset" kirjoittavat riihitontuista, enkä vain minä...
No mikä muu se jumala, jeesus, enkeli on kuin olematon "riihitonttu", johon hölmöläiset uskoivat "jo miljoona vuotta sitten". Joten, on se saa..nan merkillistä, että käytetään energiaa, aikaa, euroja, mielenterveyttä, fyysistä voimaa ym joutavien ja olemattomien asioitten ja tonttujen palvontaan, ja "turhaan ylläpitämiseen"...
On tämä Suomen kansa ja kansalainen hullu. Mutta, kun elämä on mennyt hukkaan jossitellessa, ja "harjoitellessa", niin luulisi sitten ikuisessa elämässä, taivaan valtakunnassa, paratiisissa olevan aikaa nauttia, hah hah haaa!!!...Suomi on maailman paras maa siksi että sen yhteiskuntajärjestys on luotu kristinuskon perusperiaatteille: kaikkien ihmisten yhtäläinen arvo, heikoista huolehtiminen, koulutus.
Kirkko opetti kansan lukemaan..siitä kaikki lähti...eli kyky vaikuttaa.
Vai haluaisitko asua toisenlaisessa maassa?
Äärikristityiltä taas paha moka, joka onneksi saatiin korjattua.
Lesta-johtaja ja erikoislääkäri voisivat lähteä seurakuntaneuvostosta.- Anonyymi
He pysyvät siellä, jos heitä sinne äänestetään. Älykkäitä ja päteviä ihmisiä molemmat.
Elämme oikeusvaltiossa.
Ääriliberaalitkin voisivat hekin puolestaan alkaa harjoitella
yhteiselämää eri tavalla ajattelevien kanssa.
Onhan se koomista esiintyä suvaitsevaisena ja samalla vaatia osaa kanssaihmisistään olemattomiin !
Kyllä tässä menivät pisteet kirkkaasti fundamenttipuolueelle: osoittivat suvaitsevaisuutensa käytännössä. Anonyymi kirjoitti:
He pysyvät siellä, jos heitä sinne äänestetään. Älykkäitä ja päteviä ihmisiä molemmat.
Elämme oikeusvaltiossa.
Ääriliberaalitkin voisivat hekin puolestaan alkaa harjoitella
yhteiselämää eri tavalla ajattelevien kanssa.
Onhan se koomista esiintyä suvaitsevaisena ja samalla vaatia osaa kanssaihmisistään olemattomiin !
Kyllä tässä menivät pisteet kirkkaasti fundamenttipuolueelle: osoittivat suvaitsevaisuutensa käytännössä.Riitely kirkossa on ihan hyvä asia, koska silloin eroaa kirkosta jäseniä.
Nyt kirkko on lähtenyt tekemään yhteistyötä Elokapinan kanssa ja se tietenkin on aiheuttanut jo mukavan eropiikin.
ttps://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/tanaan.html
"Seurakunnan ja Elokapinan yhteistyö kerää arvostelua Tampereella – Näin Aamulehden lukijat kommentoivat: ”Minulta loppuu vapaaehtoistyö nyt tähän”"
ttps://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008331465.html- Anonyymi
Aivan samaa mieltä .Nämä vanhoolliset on kaiken jarru .Helevettiin joutavat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samaa mieltä .Nämä vanhoolliset on kaiken jarru .Helevettiin joutavat .
Se on vain persoonan heikkoutta ja epäkypsyyttä, ellei osaa toimia toisella tavalla ajattelevien kanssa.
Vahva ja terve persoona toteutta omia arvojaan vakaasti, eikä syytä muita.
Emmehän me valtiostakaan eroa vaikka omat arvot ei joka päätöksessä toteudu. Samaan maailmaan on kaikkien mahduttava.
Suvaitsevat ja liberaalitkin voisivat opetella sietämään muita, eikä oll aina ajamassa muita pois tak eroamassa kuin uhmaikäiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain persoonan heikkoutta ja epäkypsyyttä, ellei osaa toimia toisella tavalla ajattelevien kanssa.
Vahva ja terve persoona toteutta omia arvojaan vakaasti, eikä syytä muita.
Emmehän me valtiostakaan eroa vaikka omat arvot ei joka päätöksessä toteudu. Samaan maailmaan on kaikkien mahduttava.
Suvaitsevat ja liberaalitkin voisivat opetella sietämään muita, eikä oll aina ajamassa muita pois tak eroamassa kuin uhmaikäiset.eroakirkosta.fi on juuri tuollainen epäkypsä tapa yrittää vaikuttaa asioihin
eikö tämän sivuston ylläpitäjillä ole tarjota mitään ?vain, että eroa siitäkin, mitä olet saanut. ei muuta kuin hyökätä olemassaolevaa ja hyvää yhteisöä vastaan? kaivaa maata toisten tekemän työn alta?
säälittävän köyhää ja matalaotsaista toimintaa! - Anonyymi
Tuollaisia juuri joka puolue kysyy ja haluaa ehdokkaaksi kirkollisvaaleihin, siinä se vika on jos ollaan liian hartaita jää suurin osa seurakuntaa edustamatta
Mauri Peltokankaan tapaisia joukkoon mukaan puoluekantaa katsomatta, niin alkaa olla koko seurakunnan kirkkovaltuusto.
- Anonyymi
Mainitkaa ainakin muutaman kerran vuodessa Jumalankin nimi siellä kirkossanne !
- Anonyymi
Kyllä se mainitaan joka tilaisuudessa, tule paikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402