Esim. omakanta huijauksia vastaavat huijaukset voi tulevaisuudessa yleistyä. 5G nopeuttaa tiedon imurointia ja tarpeeksi tehokas ohjelma imuroi hetkessä nettikaupan kaikki tuotteet, linkit ja sivut ja tekee siitä vastaavan sivuston joka löytyy googlella. Sitten kun tarpeeksi moni tekee ostoksia paljon niin sillä tavalla huijarit tienaa paljon.
Mutta tuollanen olisi estettävissä(tai suurimman osan pystyy vähentämään); yksi sivusto ja sinne on kirjattu kaikki nettikaupat. Nettikaupat pitäisi muuttaa sellasiksi että tuotteita pystyisi selaamaan mutta niihin ei pystyisi tekemään profiilia itselle muuten kuin verkkopankkitunnuksilla. Huijauksia vähentäisi myös sovellus(listattuna kaikki turvalliset sivut) jonka voi ladata älypuhelimeen, ja sieltä voisi selata tuotteita kirjautumatta, mutta ostaessa täytyisi tunnistautua.
Vahva tunnistautuminen pitäs olla pakollinen kaikissa nettikaupoissa
Anonyymi
1
111
Vastaukset
Hyvä idea. Ensiksi täytyy poistaa kaikki maailman valtiot ja luoda yksi maailmanvaltio jonka johdossa on joku diktaattori. Hän voi sitten antaa käskyn että kaikkien nettikauppojen kaikkialla maailmassa tulee toimia noin kuin sinä sanot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046