Kun jos jotain sanoo väärin niin heti ruvetaan sanomaan että ota lääkkees tai jos näytät erilaiseslta niin sanotaan että mee hoitoon. Koen tuon lääke jutun loukkaavaksi koska se kertoo (minun mielestäni) yhä syrjinnästä kehitysvammaisia kohtaan. Onko kaikki niinsanotut normaalit ihmiset sitten niin hyviä puheissaan ettei koskaan löydy mitään virhettä? Jos on niin hyvät teille.
Onko se loukkaavaa kun joku sanoo että "ota lääkkeesi" tai "mee hoitoon"?
5
379
Vastaukset
- Anonyymi
Priorisaatioissa kehoitetaan ottamaan jotain töitä......
- Anonyymi
On se musta. Jos mun kaveri sanoo vitsillä niin se on eri asia ja mulle ok kun se on meidän välinen huumori. Mutta jos joku ilkeyttään sanoo niin en pidä siitä. Jos joku mulle sanoisi niin niin vastaisin varmaan että otan lääkkeeni sitten kun on se aika päivästä. Ja hoitoa en tällä hetkellä tarvitse. Menen kyllä sitten kun on tarvetta 😊
- Lili- Anonyymi
Mä taas kun on ole lääkkeiden tarpeessa niin vastasin keeran takas näin: "Ota ite lääkkeesi." Eikä ole vastannut pitkään aikaan, varmaan ei uskaltanut ja hyvä niin.
- Anonyymi
Mitäs luulet? Loukkaannutko jos päällesi hyökätään toistuvasti eikä kukaan puutu asiaan kymmeneen vuoteen! Suomessa on laki tähän ja tiukat sanktiot!
- Anonyymi
On se kiusaamista mulle sanottiin youtubessa:olisko aika mennä hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633772Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821