Kun jos jotain sanoo väärin niin heti ruvetaan sanomaan että ota lääkkees tai jos näytät erilaiseslta niin sanotaan että mee hoitoon. Koen tuon lääke jutun loukkaavaksi koska se kertoo (minun mielestäni) yhä syrjinnästä kehitysvammaisia kohtaan. Onko kaikki niinsanotut normaalit ihmiset sitten niin hyviä puheissaan ettei koskaan löydy mitään virhettä? Jos on niin hyvät teille.
Onko se loukkaavaa kun joku sanoo että "ota lääkkeesi" tai "mee hoitoon"?
5
328
Vastaukset
- Anonyymi
Priorisaatioissa kehoitetaan ottamaan jotain töitä......
- Anonyymi
On se musta. Jos mun kaveri sanoo vitsillä niin se on eri asia ja mulle ok kun se on meidän välinen huumori. Mutta jos joku ilkeyttään sanoo niin en pidä siitä. Jos joku mulle sanoisi niin niin vastaisin varmaan että otan lääkkeeni sitten kun on se aika päivästä. Ja hoitoa en tällä hetkellä tarvitse. Menen kyllä sitten kun on tarvetta 😊
- Lili- Anonyymi
Mä taas kun on ole lääkkeiden tarpeessa niin vastasin keeran takas näin: "Ota ite lääkkeesi." Eikä ole vastannut pitkään aikaan, varmaan ei uskaltanut ja hyvä niin.
- Anonyymi
Mitäs luulet? Loukkaannutko jos päällesi hyökätään toistuvasti eikä kukaan puutu asiaan kymmeneen vuoteen! Suomessa on laki tähän ja tiukat sanktiot!
- Anonyymi
On se kiusaamista mulle sanottiin youtubessa:olisko aika mennä hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100