Tietääkö joku mikä on kansaneläkkeen määrä joka maksetaan ulkomaille (sopimusmaa)jos olen asunut Suomessa 16 vuotiaasta vain 7 v?
Kansaneläke ulkomaille
5
910
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kait Suomesta kansaneläkettä ulkomaille? Paitsi työeläke .-
Gubbe 72 - Anonyymi
Suomen Kansalainen saa kansaneläkeen ulkomaille.Se on saman suuruinen kuin asuisit Suomessa. Jos et ole Suomen kansalainen,mutta työtä tehnyt Suomessa?Saat työ-eläkettä. Jos kerymä pieni,kerta suoritus. Jos olet todella tehnyt työtä vuosia saat joka kuukausi jonkun summan? Kelale vaan vetää eläke hakemus. Netti hän sulla on,kun tänne kirjotat. Saat aikanaan vastaus kyllä tai ei.
- Anonyymi
Ei Suomesta mitään kansaneläkettä vain työeläkettä , muut eläkkeet Ruotsista koska ollut täällä 45 jo vuotta.-
Gubbe 72- Anonyymi
Minä asun Espanjassa noin 4, kk vuodessa ja saan eläkkeen kansaneläke työeläke ihan samalla lailla , kun ennenkin.
- Anonyymi
Sama kuin suomalisille.Kelan eläke ja takuu elake.Osasit tänne kirjoitaa.Osaat hakukuun netti laitaa KELA JA SIELLÄ ON LINKIT ELÄKET TUET YMM.KUIN SAA LAPSINLISÄTKIN ULKOMAILLE,KUHAN ON SUOMEN KANSALINEN.ajalla kauan suomessa asunut ei merkitys vaan Olet Suomen kansalinen tai kaksoiskansalinen kuhan toinen nistä Suomi.Raha tippu tilillesi kun anot niitä sieltä netin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812