Helin vaatteet

Anonyymi

Minua häiritsee kun rouva Palsanmäki pukeutuu liian tantta tyyliin. Voisi laittaa jotain kivaa naisellista välillä päälle ja croksit ei sovi edes kotipihalle eikä muutkaan lattana kengät. Toki saavat varmaan pukeutua niinkuin tahtovat mutta tälle pariskunnalle ei käy myöskään yhtään hihattomat paidat,huh.

17

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos ei mahdu pienempiin, niin on pantavateltta päälle.

    • Anonyymi

      katos kun hihattomis paidois ei tuu niin helposti hiki, ylimääräist peitet kun on molemmil nahan alla niin helpostihan siinä hikoilee kun välil työtä (?) joutuu (?) tekemään

    • Anonyymi

      Ei kai semmoiselle norsulle käy mikään muu kuin rakennustyömaille vuokrattava lainapeite.

    • Anonyymi

      Lopettakaa jo nyt noi sairaat kirjoitukset jos itse ootte kauniita ja tyylikkäitä antakaa muiden olla sellaisia kun olevat ottaa oikeesti päähän tommoset toisten asioita setvivät juoru akat ja ukot kyllä Uurainen tunnetaankin just tollasista pöselöistä ihan vitsinä pidetään koko kylää

      • Anonyymi

        Juuri niin kuulin että toi aloittaja alkaa usein näitä palsanmäkisiä koskevia herjauksia täys pipipää


    • Anonyymi

      Ei se autossa istuminen paljon laihduta, ja jos vielä syö hyvin, löytyyköhän Akillekkaan mersulta kohta isompia takkeja, kuin erikoistilauksesta. Heli vois jättää ne iänikuiset liivihameet pois, ja antais stailata itseään, kyllä joku lehti sen tekee, kun pyytävät vaan, vinkiksi kohta nähdään.

    • Anonyymi

      Armeijan puolijoukkueteltta on sopivan kokoinen peite keisarinnalle... ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...

    • Anonyymi

      Harvoinpa Helillä on tanttatyylisiä vaatteita. Useimmiten hänellä on niitä vanhoista farkuista tehtyjä liivihameita, jotka ovat malliltaan kuin eskarilaisten mekkoja. Helikin on sen verran iäkäs, että voisi pukeutua aikuismaisempiin vaatteisiin. Ja hoidattaa myös huonosti voivan näköisen tukkansa kuntoon.

      • Anonyymi

        Kauhee jos kaikki näkis sun vaatteet ja karseen tukkas kyllä kiertäisivät kaukaa naurua pidätellen


    • Anonyymi

      Eikös se ole nyt trendikästä liikuskella yläosattomissa? Vähän aikaa.

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt Helin ilman vaatteita. En kuitenkaan kehtaa kommentoida.

      • Anonyymi

        Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti

        No joo, en tiennyt että Heli oli takanani.


    • Anonyymi

      Ei saa pitää kotona crocseja? Miksei? Ai jos sinä satut tulemaan käymään?

    • Anonyymi

      Pölkky on pölkky vaikka laittaisi mitä sen päälle niin muoto näkyy!

      • Anonyymi

        Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin

        Kertoo itse rapamaha


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe