Minua häiritsee kun rouva Palsanmäki pukeutuu liian tantta tyyliin. Voisi laittaa jotain kivaa naisellista välillä päälle ja croksit ei sovi edes kotipihalle eikä muutkaan lattana kengät. Toki saavat varmaan pukeutua niinkuin tahtovat mutta tälle pariskunnalle ei käy myöskään yhtään hihattomat paidat,huh.
Helin vaatteet
17
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos ei mahdu pienempiin, niin on pantavateltta päälle.
- Anonyymi
katos kun hihattomis paidois ei tuu niin helposti hiki, ylimääräist peitet kun on molemmil nahan alla niin helpostihan siinä hikoilee kun välil työtä (?) joutuu (?) tekemään
- Anonyymi
Ei kai semmoiselle norsulle käy mikään muu kuin rakennustyömaille vuokrattava lainapeite.
- Anonyymi
Lopettakaa jo nyt noi sairaat kirjoitukset jos itse ootte kauniita ja tyylikkäitä antakaa muiden olla sellaisia kun olevat ottaa oikeesti päähän tommoset toisten asioita setvivät juoru akat ja ukot kyllä Uurainen tunnetaankin just tollasista pöselöistä ihan vitsinä pidetään koko kylää
- Anonyymi
Juuri niin kuulin että toi aloittaja alkaa usein näitä palsanmäkisiä koskevia herjauksia täys pipipää
- Anonyymi
Ei se autossa istuminen paljon laihduta, ja jos vielä syö hyvin, löytyyköhän Akillekkaan mersulta kohta isompia takkeja, kuin erikoistilauksesta. Heli vois jättää ne iänikuiset liivihameet pois, ja antais stailata itseään, kyllä joku lehti sen tekee, kun pyytävät vaan, vinkiksi kohta nähdään.
- Anonyymi
Armeijan puolijoukkueteltta on sopivan kokoinen peite keisarinnalle... ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...
- Anonyymi
Harvoinpa Helillä on tanttatyylisiä vaatteita. Useimmiten hänellä on niitä vanhoista farkuista tehtyjä liivihameita, jotka ovat malliltaan kuin eskarilaisten mekkoja. Helikin on sen verran iäkäs, että voisi pukeutua aikuismaisempiin vaatteisiin. Ja hoidattaa myös huonosti voivan näköisen tukkansa kuntoon.
- Anonyymi
Kauhee jos kaikki näkis sun vaatteet ja karseen tukkas kyllä kiertäisivät kaukaa naurua pidätellen
- Anonyymi
Eikös se ole nyt trendikästä liikuskella yläosattomissa? Vähän aikaa.
- Anonyymi
Minä olen nähnyt Helin ilman vaatteita. En kuitenkaan kehtaa kommentoida.
- Anonyymi
Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti
No joo, en tiennyt että Heli oli takanani.
- Anonyymi
Ei saa pitää kotona crocseja? Miksei? Ai jos sinä satut tulemaan käymään?
- Anonyymi
Pölkky on pölkky vaikka laittaisi mitä sen päälle niin muoto näkyy!
- Anonyymi
Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin
Kertoo itse rapamaha
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542864
- 88974
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 83823
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94710
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575