Helin vaatteet

Minua häiritsee kun rouva Palsanmäki pukeutuu liian tantta tyyliin. Voisi laittaa jotain kivaa naisellista välillä päälle ja croksit ei sovi edes kotipihalle eikä muutkaan lattana kengät. Toki saavat varmaan pukeutua niinkuin tahtovat mutta tälle pariskunnalle ei käy myöskään yhtään hihattomat paidat,huh.
171184
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Mitä jos ei mahdu pienempiin, niin on pantavateltta päälle.

Äänestä

katos kun hihattomis paidois ei tuu niin helposti hiki, ylimääräist peitet kun on molemmil nahan alla niin helpostihan siinä hikoilee kun välil työtä (?) joutuu (?) tekemään

Äänestä

Ei kai semmoiselle norsulle käy mikään muu kuin rakennustyömaille vuokrattava lainapeite.

1Äänestä

Lopettakaa jo nyt noi sairaat kirjoitukset jos itse ootte kauniita ja tyylikkäitä antakaa muiden olla sellaisia kun olevat ottaa oikeesti päähän tommoset toisten asioita setvivät juoru akat ja ukot kyllä Uurainen tunnetaankin just tollasista pöselöistä ihan vitsinä pidetään koko kylää

Äänestä
  • Juuri niin kuulin että toi aloittaja alkaa usein näitä palsanmäkisiä koskevia herjauksia täys pipipää

Äänestä

Ei se autossa istuminen paljon laihduta, ja jos vielä syö hyvin, löytyyköhän Akillekkaan mersulta kohta isompia takkeja, kuin erikoistilauksesta. Heli vois jättää ne iänikuiset liivihameet pois, ja antais stailata itseään, kyllä joku lehti sen tekee, kun pyytävät vaan, vinkiksi kohta nähdään.

Äänestä

Armeijan puolijoukkueteltta on sopivan kokoinen peite keisarinnalle... ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...

Äänestä

Harvoinpa Helillä on tanttatyylisiä vaatteita. Useimmiten hänellä on niitä vanhoista farkuista tehtyjä liivihameita, jotka ovat malliltaan kuin eskarilaisten mekkoja. Helikin on sen verran iäkäs, että voisi pukeutua aikuismaisempiin vaatteisiin. Ja hoidattaa myös huonosti voivan näköisen tukkansa kuntoon.

Äänestä
  • Kauhee jos kaikki näkis sun vaatteet ja karseen tukkas kyllä kiertäisivät kaukaa naurua pidätellen

Äänestä

Eikös se ole nyt trendikästä liikuskella yläosattomissa? Vähän aikaa.

Äänestä

Minä olen nähnyt Helin ilman vaatteita. En kuitenkaan kehtaa kommentoida.

Äänestä
  • Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti

No joo, en tiennyt että Heli oli takanani.

Äänestä

Ei saa pitää kotona crocseja? Miksei? Ai jos sinä satut tulemaan käymään?

Äänestä

Pölkky on pölkky vaikka laittaisi mitä sen päälle niin muoto näkyy!

Äänestä
  • Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin

Kertoo itse rapamaha

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Minua häiritsee kun rouva Palsanmäki pukeutuu liian tantta tyyliin. Voisi laittaa jotain kivaa naisellista välillä päälle ja croksit ei sovi edes kotipihalle eikä muutkaan lattana kengät. Toki saavat varmaan pukeutua niinkuin tahtovat mutta tälle pariskunnalle ei käy myöskään yhtään hihattomat paidat,huh.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu