Helin vaatteet

Anonyymi

Minua häiritsee kun rouva Palsanmäki pukeutuu liian tantta tyyliin. Voisi laittaa jotain kivaa naisellista välillä päälle ja croksit ei sovi edes kotipihalle eikä muutkaan lattana kengät. Toki saavat varmaan pukeutua niinkuin tahtovat mutta tälle pariskunnalle ei käy myöskään yhtään hihattomat paidat,huh.

17

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos ei mahdu pienempiin, niin on pantavateltta päälle.

• Anonyymi

katos kun hihattomis paidois ei tuu niin helposti hiki, ylimääräist peitet kun on molemmil nahan alla niin helpostihan siinä hikoilee kun välil työtä (?) joutuu (?) tekemään

• Anonyymi

Ei kai semmoiselle norsulle käy mikään muu kuin rakennustyömaille vuokrattava lainapeite.

• Anonyymi

Lopettakaa jo nyt noi sairaat kirjoitukset jos itse ootte kauniita ja tyylikkäitä antakaa muiden olla sellaisia kun olevat ottaa oikeesti päähän tommoset toisten asioita setvivät juoru akat ja ukot kyllä Uurainen tunnetaankin just tollasista pöselöistä ihan vitsinä pidetään koko kylää

• Anonyymi

Juuri niin kuulin että toi aloittaja alkaa usein näitä palsanmäkisiä koskevia herjauksia täys pipipää

• Anonyymi

Ei se autossa istuminen paljon laihduta, ja jos vielä syö hyvin, löytyyköhän Akillekkaan mersulta kohta isompia takkeja, kuin erikoistilauksesta. Heli vois jättää ne iänikuiset liivihameet pois, ja antais stailata itseään, kyllä joku lehti sen tekee, kun pyytävät vaan, vinkiksi kohta nähdään.

• Anonyymi

Armeijan puolijoukkueteltta on sopivan kokoinen peite keisarinnalle... ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha...

• Anonyymi

Harvoinpa Helillä on tanttatyylisiä vaatteita. Useimmiten hänellä on niitä vanhoista farkuista tehtyjä liivihameita, jotka ovat malliltaan kuin eskarilaisten mekkoja. Helikin on sen verran iäkäs, että voisi pukeutua aikuismaisempiin vaatteisiin. Ja hoidattaa myös huonosti voivan näköisen tukkansa kuntoon.

• Anonyymi

Kauhee jos kaikki näkis sun vaatteet ja karseen tukkas kyllä kiertäisivät kaukaa naurua pidätellen

• Anonyymi

Eikös se ole nyt trendikästä liikuskella yläosattomissa? Vähän aikaa.

• Anonyymi

Minä olen nähnyt Helin ilman vaatteita. En kuitenkaan kehtaa kommentoida.

• Anonyymi

Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit katsella itseäsi peilistä ja peljästyit pahan päiväisesti

No joo, en tiennyt että Heli oli takanani.

• Anonyymi

Ei saa pitää kotona crocseja? Miksei? Ai jos sinä satut tulemaan käymään?

• Anonyymi

Pölkky on pölkky vaikka laittaisi mitä sen päälle niin muoto näkyy!

• Anonyymi

Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri bonzo vaate peittäisi hyvin

Kertoo itse rapamaha

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2987
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2921
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1644
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79