Mitä mieltä olette nimestä Eija? Mielestäni se on kauniin kuuloinen, mutta onko se liiaksi "suurten ikäluokkien" nimi (kuten Pirkko, Pentti, Marja-Liisa, Sirkka jne.); miltä se teidän korvaan kuullostaa? Kiitos mielipiteistänne! =)
Eija
11
1994
Vastaukset
- rajaa...!
Kuuluu kastiin Uuno, Manta, Matilda, Aino, Kaisa, Rauha jne... mitä enikinä laittaisi lasten nimiksi!
- minä
Ihan kiva. On se ehkä vähän sellainen "suurten ikäluokkien" nimi mutta ei se ainakaan mua haittaa..:)
- uskalikko
Kuka uskaltaa poiketa linjasta laittaa myös noita "suurten ikäluokkien"nimiä,joka ei uskalla laittaa ninniä,jenniä ,timiä emmaa jne..
- lena-edit
Kuulostaa ihan hyvältä. Suurten ikäluokkien nimet ovat luultavasti 10-20 vuoden kuluttua suuressa huudossa.
Ajastaan edellä oleva antaa jo nyt sellaisen nimen.
Niitä annetaan sitä paitsi nykyäänkin lapsille nimiksi.
Nehän eivät ole nimistön päivänperhosia. - Anonyymi
Ruma nimi varsinkin jos sisäisesti rumalla ihmisellä
- Anonyymi
On minusta enemmänkin ruman kuuloinen, mutta ihan tavallinen nimihän tuo. Tunnen kolme Eijaa, joista yksi on jotain 70-vuotias, yksi varmaan 50 ja yksi n. 40.
- Anonyymi
Tuntuu kielteiseltä.
- Anonyymi
Eijaa huudahdus on vanha kirkollinen termi joka tarkoittaa riemua,iloa. Laittaisin kyllä lapselleni vaikka vanha nimi onkin aivan kuin Ukko,Pekka , Tarja jne.
- Anonyymi
Ei Eija ole ensisijaisesti suurten ikäluokkien vaan 1950-luvun loppupuolella syntyneiden nimi
- Anonyymi
Ihan OK nimi mielestäni, itse tosin en sitä voisi antaa, kun tulee ihan liikaa mieleen oma entinen luokanope...
- Anonyymi
Ei Eija ole kovin vahvasti juuri suurten ikäluokkien nimi. Se oli suosittu varsinkin 50-luvun LOPULLA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865