Eija

Anniina

Mitä mieltä olette nimestä Eija? Mielestäni se on kauniin kuuloinen, mutta onko se liiaksi "suurten ikäluokkien" nimi (kuten Pirkko, Pentti, Marja-Liisa, Sirkka jne.); miltä se teidän korvaan kuullostaa? Kiitos mielipiteistänne! =)

11

2204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajaa...!

Kuuluu kastiin Uuno, Manta, Matilda, Aino, Kaisa, Rauha jne... mitä enikinä laittaisi lasten nimiksi!

• minä

Ihan kiva. On se ehkä vähän sellainen "suurten ikäluokkien" nimi mutta ei se ainakaan mua haittaa..:)

• uskalikko

Kuka uskaltaa poiketa linjasta laittaa myös noita "suurten ikäluokkien"nimiä,joka ei uskalla laittaa ninniä,jenniä ,timiä emmaa jne..

• lena-edit

Kuulostaa ihan hyvältä. Suurten ikäluokkien nimet ovat luultavasti 10-20 vuoden kuluttua suuressa huudossa.
      Ajastaan edellä oleva antaa jo nyt sellaisen nimen.

Niitä annetaan sitä paitsi nykyäänkin lapsille nimiksi.

Nehän eivät ole nimistön päivänperhosia.

• Anonyymi

Ruma nimi varsinkin jos sisäisesti rumalla ihmisellä

• Anonyymi

On minusta enemmänkin ruman kuuloinen, mutta ihan tavallinen nimihän tuo. Tunnen kolme Eijaa, joista yksi on jotain 70-vuotias, yksi varmaan 50 ja yksi n. 40.

• Anonyymi

Tuntuu kielteiseltä.

• Anonyymi

Eijaa huudahdus on vanha kirkollinen termi joka tarkoittaa riemua,iloa. Laittaisin kyllä lapselleni vaikka vanha nimi onkin aivan kuin Ukko,Pekka , Tarja jne.

• Anonyymi

Ei Eija ole ensisijaisesti suurten ikäluokkien vaan 1950-luvun loppupuolella syntyneiden nimi

• Anonyymi

Ihan OK nimi mielestäni, itse tosin en sitä voisi antaa, kun tulee ihan liikaa mieleen oma entinen luokanope...

• Anonyymi

Ei Eija ole kovin vahvasti juuri suurten ikäluokkien nimi. Se oli suosittu varsinkin 50-luvun LOPULLA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3110
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1982
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      283
      1605
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      104
      1569
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      263
      1218
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      27
      1134
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      90
      1107
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1023
    Aihe