venezuela lasten kanssa

ninni-77

oisko kellään kokemuksia pienten lasten kanssa matkustamisesta venezuelaan?
finnmatkojen kohde näytti ainakin houkuttelevalta-joten nyt kaivattaisiin käytännön kokemuksia?

6

2942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

vasta jossai raportissa kehotettiin välttämään sinne matkustusta maan poliittisen epävakauden takia. varsinkaan lasten kanssa en lähtis.

• tiina

Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?

• valmismatkaaja
        tiina kirjoitti:

Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?

Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.

Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen.

• jakroo
        valmismatkaaja kirjoitti:

Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.

Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen.

Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
        Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin.

• Ozzie
        jakroo kirjoitti:

Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
        Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin.

Olen käynyt Margaritalla ja muualla Venezuelassa ja ei noihin turistikohteisiin kyllä maan poliittinen tilanne juurikaan vaikuta. Caracasissa on sitten toinen asia, mutta nythän maan tilanne on muutenkin rauhoittunut, joten en näe mitään syytä miksei Margaritalle voisi lähteä lasten kanssa tai ilman. Maa on kuitenkin katolinen, eikä mikään hullu muslimimaa. Kyllähän sinne Egyptiinkin kaikki perat ja ritvat reissaa.

• reippaasti

Itse oli 3kk vanhan vekaran kanssa pari kuukautta maassa, toki sukulaisia sattuu asumaan kyseisessä siellä, niin kaikki tietysti paljon helpompaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe