venezuela lasten kanssa

ninni-77

oisko kellään kokemuksia pienten lasten kanssa matkustamisesta venezuelaan?
finnmatkojen kohde näytti ainakin houkuttelevalta-joten nyt kaivattaisiin käytännön kokemuksia?

6

3003

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

vasta jossai raportissa kehotettiin välttämään sinne matkustusta maan poliittisen epävakauden takia. varsinkaan lasten kanssa en lähtis.

• tiina

Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?

• valmismatkaaja
        tiina kirjoitti:

Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?

Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.

Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen.

• jakroo
        valmismatkaaja kirjoitti:

Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.

Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen.

Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
        Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin.

• Ozzie
        jakroo kirjoitti:

Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
        Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin.

Olen käynyt Margaritalla ja muualla Venezuelassa ja ei noihin turistikohteisiin kyllä maan poliittinen tilanne juurikaan vaikuta. Caracasissa on sitten toinen asia, mutta nythän maan tilanne on muutenkin rauhoittunut, joten en näe mitään syytä miksei Margaritalle voisi lähteä lasten kanssa tai ilman. Maa on kuitenkin katolinen, eikä mikään hullu muslimimaa. Kyllähän sinne Egyptiinkin kaikki perat ja ritvat reissaa.

• reippaasti

Itse oli 3kk vanhan vekaran kanssa pari kuukautta maassa, toki sukulaisia sattuu asumaan kyseisessä siellä, niin kaikki tietysti paljon helpompaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      391
      1453
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      674
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      381
      607
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe