oisko kellään kokemuksia pienten lasten kanssa matkustamisesta venezuelaan?
finnmatkojen kohde näytti ainakin houkuttelevalta-joten nyt kaivattaisiin käytännön kokemuksia?
venezuela lasten kanssa
6
2965
Vastaukset
- joo
vasta jossai raportissa kehotettiin välttämään sinne matkustusta maan poliittisen epävakauden takia. varsinkaan lasten kanssa en lähtis.
- tiina
Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?
- valmismatkaaja
tiina kirjoitti:
Luulen, että nyt monille asiasta juuri innostuneille Venezuela = Isla Margarita, jonne aletaan tehdä Suomestakin pakettimatkoja. Kuulemani mukaan se on vahvasti turistialuetta ja siten varmaan "ok" turvallisuuden suhteen!?
Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.
Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen. - jakroo
valmismatkaaja kirjoitti:
Ainakin allekirjoittanut on lähdössä tammikussa kahden pienen lapsen kanssa Isla margaritaan.
Tietääkseni alue ei ole mitenkään vaarallinen.Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin. - Ozzie
jakroo kirjoitti:
Ei pitäisi olla mitenkää vaarallinen tai epävakaa. Pitää tosin aina muistaa mitä maita lähellä on, kuten Kuuba, mutta eritoten tuo saari on aikalailla turistikohde, joten ihna rauhallisin mielin voi olla.
Mekin ollaan tammikuussa lähdössä kyseiseen paikkaan 2 viikoksi, 3 pariskunnan voimin.Olen käynyt Margaritalla ja muualla Venezuelassa ja ei noihin turistikohteisiin kyllä maan poliittinen tilanne juurikaan vaikuta. Caracasissa on sitten toinen asia, mutta nythän maan tilanne on muutenkin rauhoittunut, joten en näe mitään syytä miksei Margaritalle voisi lähteä lasten kanssa tai ilman. Maa on kuitenkin katolinen, eikä mikään hullu muslimimaa. Kyllähän sinne Egyptiinkin kaikki perat ja ritvat reissaa.
- reippaasti
Itse oli 3kk vanhan vekaran kanssa pari kuukautta maassa, toki sukulaisia sattuu asumaan kyseisessä siellä, niin kaikki tietysti paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757