Kunnan avustus Aparthementos Asuntoihin Verkkotie 10

Anonyymi

Ristijärven Kunta tukee vuosittain Seniorisiltaa ja vuosittain annetaan lisärahoitusta,Aparthementos asunnot on tarkoitettu lyhytaikaiseen vuokraukseen,nyt niitä on on käytetty pitkiin vuokrasopimuksen ja kunta avustaa tätä pisnestä,ei ole oikein yksityisiä osakkeen omistajia kohtaan,eihän kunta voi olla majoitus pisneksen tukija,Seniorisillan täytyy eriyttää ,Verkkotien huoneistojen vuokraus muusta toiminnasta ja kattaa menot majoitus tuotoilla,ellei tämä onnistu on normaalia panna huoneistot myyntiin,tuki jatkunut jo 10vuotta,vai voiko yksityisetkin u Ristijärvellä hakea kunnan avustusta osakehuoneiston vuokraus bisnekseen.tulee mieleen kilpailun vääristymä? Itse Seniorisillan toiminta on ok ja toivon hyvää jatkoa

8

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunta avustanut 8000€ kesäkuussa lisää,normaali avustusten päälle,olisko kunnan järkevintä ostaa Osakehuoneistot itselleen,tai Seniorisiltaa laittaa ne itse myyntiin ja saada toimintaan rahaa n 20000?

      • Anonyymi

        Mikä on normaali avustus


    • Anonyymi

      2020 saanut 2x 8000€ avustuksen ja 30000€ lainalle 5v lykkäyksen,ketamaksu sitten.???kyllä kunnalla on rahaa syytää a.o puljulle

    • Anonyymi

      Eikös r- järvellä ole puutetta vuora-asunnoista? Niin eikun pisnestä tekemään, jos on mahkuja.

    • Anonyymi

      Muutenkin outoa toimintaa

    • Anonyymi

      saukkovaara ja pirtti vei ennen miljoonat kunnalta,nyt tuetaan sitten tätä puljua,ainaan pittää olla joku ruokittavaksi,halvempiakin vaihtoehtoja löytyy kuin tämä jota täytyy tukea suurilla avustuksilla ja lainan lykkäyksillä

    • Anonyymi

      Kunta on vuosia elättänny muutamata rak.alan yritystä, myös erästä latukoneella ajelijaa. Sitä soppii miettiä.

    • Anonyymi

      Miljoonilla tuetaan jotain vanhusten kotia laittamalla se uuteen kuntoon, mutta Kelalla ei ole varaa maksaa paria kymppiä silmälaseista tuen hakijalle… Kuitenkin samaan aikaan monta kymmentä miljoonaa on varaa heittää johonkin kaupungin asuntojen restaurointiin, jossa asuu jo työelämästä reippaasti poistuneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe