korona passi.

Anonyymi

Nyt kaikki korana passia hakemaan,suomi on pelastettu.Jos passi tulee.

37

1656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti tulee!

• Anonyymi

se tulee huomenna.

• Anonyymi

Joutavaa. Kuolema voi tulla oli passi tai ei 😁

• Anonyymi

Passi jouduttaa kuolemaa.

• Anonyymi

Joo... ei toi passi tosiaan kuolemaa estä. Vain siirtää sitä joidenkin kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Passi jouduttaa kuolemaa.

Kansalaisaloiteessa yli 50 000 allekirjoitusta

Koronapassista sekä sen laajentamisesta luovuttava perustuslain sekä ihmisoikeuksien vastaisena

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363

• Anonyymi

Heti korona tartunnat nousussa kun passi otettiin käyttöön:D siinäpä näätte kannattiko? Rokotetut juhlii baareissa ilman turvavälejä luulevat että rokote suojaa taudilta, ja luulevat et rokotteesta ei tulisi pysyviä haittoja.

• Anonyymi

Rokote ei suojaa tartunnalta.päin vastoin lisää tartuntoja.

• Anonyymi

Lampaita riittää 💀🙈🙉🙊🐑🐑🐑

• Anonyymi

Sua naurattaa niin kauan, kunnes itse sairastut.

• Anonyymi

Toivottavasti myös kannuksen baarit ottavat koronapassin käyttöön, mutta pahoin pelkään, etteivät uskalla.

• Anonyymi

turvallisin passi on sotilas passi.näin rauhan aikana.

• Anonyymi

En syytä yrittäjiä koronapassin käytöstä. Mutta onhan koko passi suuri vitsi. Puoleenyöhön saa olla kaikki sekasin samassa paikassa ja sen jälkeen passittomat ulos. Eiköhän se ole jo siihen mennessä tarttunut jos on tarttuakseen. Toisekseen rokotetut levittävät tautia keskenään ja juhlien jälkeen vievät sitä mm. työpaikoille. Farssipassi.

• Anonyymi

Ei se niin mene. Oli vain silloin kun passi tuli voimaan ja vuorokausi vaihtui.

• Anonyymi

sotilas passissa on tuntolevykin mukana jos kuolee.se pitäis vaatia myös korona passiin.

• Anonyymi

Missä olet ollut kun on ollut äidinkieltä koulussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olet ollut kun on ollut äidinkieltä koulussa?

Raatteen tiellä sotimassa, missä itse olit?

• Anonyymi

Anteeksi...mutta ehkäpä teidän kannattaisi tarkistaa vielä krn oma lääkityksenne...??

• Anonyymi

Rokote ei todellakaan vähennä eikä estä tartuntoja ja mitä koronapassiin tulee niin sehän on pelkkää nykyisen idiootti hirmuhallituksen ja pääministerin skeidaa eihän niitä kukaan terve järkinen edes usko,Koronapassi se vasta naurettava onki ihan yhtä keksintö kuin henkilökorti uudistus varmaan koronapassi on myös maksullinen vain lampaat seuraavat johtajaansa suurta marinia ja alistuvat kohtaloonsa:)

• Anonyymi

Koronapassi on saanut rokotekattavuutta paremmaksi. Terveydestä kannattaa sinunkin pitää hyvää huolta. Koronarokote kannattaa ottaa!

• Anonyymi

Aika kusetusta koko piikki ja passi kun katsoo mitä ympärillä tapahtuu. Tietysti jos kulkee vain tuvan ja navetan väliä nii jää paljon näkemättä ja kuulematta.

• Anonyymi

Onkohan passi ymmärretty väärin ei passi pelasta ketään tartunnalta

• Anonyymi

Minulla on koronapassi tulostettuna ja kännykässä Qr-koodilla luettavissa. Parissa paikassa olen sitä isossa maailmassa jo tarvinnut. Pääsin sisään kun vilautin kännykkää lukijalaitteessa.
      Itse passihan ei suojaa tarpeeksi vaan noudatan normaalia korona-hygieniaa kun kuljen julkisissa tapahtumissa.
      Komeana miehenä heiluttelen peittoa aina kun vaan on mahdollista. Odotan Neidoilla, Rouvilla ja muilla reippailla Naisilla on koronapassi voimassa ja voimme kokea täydellistä rakkautta tämän harmaan marraskuun aikana, Luojan vuonna 2021.

• Anonyymi

Kun seuraa mitä Australiassa tapahtuu, niin ei tunnu enää vapaus perusoikeudelta.!

• Anonyymi

Ei korona passi krapulaa lievennä päin vastoin

• Anonyymi

Miksi isoaosaa passiporukkaa pelkää passittomia? Ei ne minua pelota yhtään. En tajua porukan ajatuksenjuoksua.

• Anonyymi

Passi pelastaa kuolemalta joten menkää nyt helvetissä ottamaan se piikki.

• Anonyymi

17:42. Lisää. Minulla on rokotukset kunnossa, rippikoulu ja armeija käyty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootte sekasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla armeija käyty ja rokotuksia enemmän kun on keksitty.Rippikoulu jäi aikoinaan kun uskovaisten kaa tuli riitaa joiko jeesus viiniä vai ei,mun mielestä se otti taskulämmintä vinettoa kohmaan niinku minäkin.

• Anonyymi

Noita akka Sanna haluaa rueta kiertään ovelta ovelle rokote kaupustelua😆😆🤣🤣

• Anonyymi

Laitetaan iso luuta jalkoväliin noidalle.

• Anonyymi

Mielenkiintoista että rokotevastainen lähtee aluevaaleihin ehdokkaaksi ja haluaa päättämään sosiaali ja terveyspalveluista

• Anonyymi

Nyt jos koskaan tarvitaan sellaisia ehdokkaita jotka ajattelee itse!

• Anonyymi

Nyt todellakin arvostan politiikassa heitä, jotka rokotukset ottavat. Tässä viimeistään järjenkäyttö näkyy.

• Anonyymi

Ensin otin yhden , sitten toisen , kolmannen , otin passin , vilkun olin ottanut jo aiemmin , annoin pois lapsen , otin talooni uuden isännän , komian tumman nuoren miehen , jätin kotini , ,poistuin pimeään metsään....suomen leijona vaihtui poroon.

• Anonyymi

Vuonna 2030 taantumassa näihin viesteihin vastaa keinoäly , aloituksia tekee keinoäly , nyt kannattaa heittää jo viimeistään hevon vittuun älyttömyys puhelimet / media ja tehdä oikeita asioita . Ihminen ei ole luotu kuuntelemaan tunnin välein uutisia 45 kanavan valikoista...
      Täysin päätöntä menoa ,
      Pelkkä ajatuskin seuraavasta vitun pandemiasta hirvittää. En itse kuuntele enkä lue hevon vitun vertaa siitä , en siis osaa pelätä tulevaa .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4836
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      30
      3422
    3. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3202
    4. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3047
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2985
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2846
    7. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2727
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2550
    9. Vieläkö sä

Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2316
    10. Törmättiin tänään

enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2306
    Aihe