korona passi.

Nyt kaikki korana passia hakemaan,suomi on pelastettu.Jos passi tulee.
371799
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 37

Vanhimmat

Toivottavasti tulee!

Äänestä

se tulee huomenna.

Äänestä

Joutavaa. Kuolema voi tulla oli passi tai ei 😁

Äänestä
  • Passi jouduttaa kuolemaa.

Äänestä

• Joo... ei toi passi tosiaan kuolemaa estä. Vain siirtää sitä joidenkin kohdalla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Passi jouduttaa kuolemaa.

Kansalaisaloiteessa yli 50 000 allekirjoitusta

Koronapassista sekä sen laajentamisesta luovuttava perustuslain sekä ihmisoikeuksien vastaisena

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363

Äänestä

Heti korona tartunnat nousussa kun passi otettiin käyttöön:D siinäpä näätte kannattiko? Rokotetut juhlii baareissa ilman turvavälejä luulevat että rokote suojaa taudilta, ja luulevat et rokotteesta ei tulisi pysyviä haittoja.

Äänestä
  • Rokote ei suojaa tartunnalta.päin vastoin lisää tartuntoja.

1Äänestä

Lampaita riittää 💀🙈🙉🙊🐑🐑🐑

1Äänestä
  • Sua naurattaa niin kauan, kunnes itse sairastut.

Äänestä

• Toivottavasti myös kannuksen baarit ottavat koronapassin käyttöön, mutta pahoin pelkään, etteivät uskalla.

Äänestä

turvallisin passi on sotilas passi.näin rauhan aikana.

Äänestä

En syytä yrittäjiä koronapassin käytöstä. Mutta onhan koko passi suuri vitsi. Puoleenyöhön saa olla kaikki sekasin samassa paikassa ja sen jälkeen passittomat ulos. Eiköhän se ole jo siihen mennessä tarttunut jos on tarttuakseen. Toisekseen rokotetut levittävät tautia keskenään ja juhlien jälkeen vievät sitä mm. työpaikoille. Farssipassi.

Äänestä
  • Ei se niin mene. Oli vain silloin kun passi tuli voimaan ja vuorokausi vaihtui.

Äänestä

sotilas passissa on tuntolevykin mukana jos kuolee.se pitäis vaatia myös korona passiin.

Äänestä
  • Missä olet ollut kun on ollut äidinkieltä koulussa?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Missä olet ollut kun on ollut äidinkieltä koulussa?

Raatteen tiellä sotimassa, missä itse olit?

Äänestä

• Anteeksi...mutta ehkäpä teidän kannattaisi tarkistaa vielä krn oma lääkityksenne...??

Äänestä

Rokote ei todellakaan vähennä eikä estä tartuntoja ja mitä koronapassiin tulee niin sehän on pelkkää nykyisen idiootti hirmuhallituksen ja pääministerin skeidaa eihän niitä kukaan terve järkinen edes usko,Koronapassi se vasta naurettava onki ihan yhtä keksintö kuin henkilökorti uudistus varmaan koronapassi on myös maksullinen vain lampaat seuraavat johtajaansa suurta marinia ja alistuvat kohtaloonsa:)

Äänestä

Koronapassi on saanut rokotekattavuutta paremmaksi. Terveydestä kannattaa sinunkin pitää hyvää huolta. Koronarokote kannattaa ottaa!

Äänestä
  • Aika kusetusta koko piikki ja passi kun katsoo mitä ympärillä tapahtuu. Tietysti jos kulkee vain tuvan ja navetan väliä nii jää paljon näkemättä ja kuulematta.

Äänestä

Onkohan passi ymmärretty väärin ei passi pelasta ketään tartunnalta

Äänestä

Minulla on koronapassi tulostettuna ja kännykässä Qr-koodilla luettavissa. Parissa paikassa olen sitä isossa maailmassa jo tarvinnut. Pääsin sisään kun vilautin kännykkää lukijalaitteessa.
Itse passihan ei suojaa tarpeeksi vaan noudatan normaalia korona-hygieniaa kun kuljen julkisissa tapahtumissa.
Komeana miehenä heiluttelen peittoa aina kun vaan on mahdollista. Odotan Neidoilla, Rouvilla ja muilla reippailla Naisilla on koronapassi voimassa ja voimme kokea täydellistä rakkautta tämän harmaan marraskuun aikana, Luojan vuonna 2021.

Äänestä

Kun seuraa mitä Australiassa tapahtuu, niin ei tunnu enää vapaus perusoikeudelta.!

Äänestä

Ei korona passi krapulaa lievennä päin vastoin

Äänestä

Miksi isoaosaa passiporukkaa pelkää passittomia? Ei ne minua pelota yhtään. En tajua porukan ajatuksenjuoksua.

Äänestä

Passi pelastaa kuolemalta joten menkää nyt helvetissä ottamaan se piikki.

Äänestä
  • 17:42. Lisää. Minulla on rokotukset kunnossa, rippikoulu ja armeija käyty.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

17:42. Lisää. Minulla on rokotukset kunnossa, rippikoulu ja armeija käyty.

Ootte sekasi!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

17:42. Lisää. Minulla on rokotukset kunnossa, rippikoulu ja armeija käyty.

Minulla armeija käyty ja rokotuksia enemmän kun on keksitty.Rippikoulu jäi aikoinaan kun uskovaisten kaa tuli riitaa joiko jeesus viiniä vai ei,mun mielestä se otti taskulämmintä vinettoa kohmaan niinku minäkin.

Äänestä

Noita akka Sanna haluaa rueta kiertään ovelta ovelle rokote kaupustelua😆😆🤣🤣

Äänestä
  • Laitetaan iso luuta jalkoväliin noidalle.

Äänestä

Mielenkiintoista että rokotevastainen lähtee aluevaaleihin ehdokkaaksi ja haluaa päättämään sosiaali ja terveyspalveluista

Äänestä
  • Nyt jos koskaan tarvitaan sellaisia ehdokkaita jotka ajattelee itse!

Äänestä

Nyt todellakin arvostan politiikassa heitä, jotka rokotukset ottavat. Tässä viimeistään järjenkäyttö näkyy.

Äänestä

Ensin otin yhden , sitten toisen , kolmannen , otin passin , vilkun olin ottanut jo aiemmin , annoin pois lapsen , otin talooni uuden isännän , komian tumman nuoren miehen , jätin kotini , ,poistuin pimeään metsään....suomen leijona vaihtui poroon.

Äänestä

Vuonna 2030 taantumassa näihin viesteihin vastaa keinoäly , aloituksia tekee keinoäly , nyt kannattaa heittää jo viimeistään hevon vittuun älyttömyys puhelimet / media ja tehdä oikeita asioita . Ihminen ei ole luotu kuuntelemaan tunnin välein uutisia 45 kanavan valikoista...
Täysin päätöntä menoa ,
Pelkkä ajatuskin seuraavasta vitun pandemiasta hirvittää. En itse kuuntele enkä lue hevon vitun vertaa siitä , en siis osaa pelätä tulevaa .

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Nyt kaikki korana passia hakemaan,suomi on pelastettu.Jos passi tulee.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu