Kenokaula purkaa pahaa oloaan...

Anonyymi

Jo kauan sitten kuhmoisista poispotkittu henkilö, kenokaulana tai kaulapantakostajana tunnettu, kaikkia häiriköivä, velaksi kelan rahoilla kukkoileva, rattijuoppo ja yhteiskunnan elätti, joka jätti vuokransakin maksamatta tuhottuaan vuokra asuntonsa täysin remonttikuntoon, jaksaa silti purnata ja haukkua toisia kuhmoisten faceryhmässä. Miksi? Tietääkö joku patoutumien alkulähteen? Pysyisi siellä Lahden mukkulassa, jota em sivuilla mainosti uudeksi paratiisikseen. Sopii muiden maahanmuuttajien joukkoon niin hyvin, ettei eroita....

9

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joutuu ajamaan Kuhmoisiin auton korjuuseen, kun Lahdessa ei saa autoa pajalta ulos ennen maksua?

    • Anonyymi

      Ainakaan kuhmoisissa ei kait muut enää lainaa rahaa tai tee velaksi....

    • Anonyymi

      Nevahöörd onkin syntiä.

    • Anonyymi

      Suurempi synti on olla tyhmä.

    • Anonyymi

      Mnusta puheena olevan henkilön kohdalle on osunut riittävästi vastoinkäymisiä ilman että me vielä puhumme hänestä pahaa?

      • Anonyymi

        Ymmärsinkö oikein? Koska hänellä on ollut riittävästi vastoinkäymisiä, hän voi mielestäsi käyttäytyä huonosti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein? Koska hänellä on ollut riittävästi vastoinkäymisiä, hän voi mielestäsi käyttäytyä huonosti?

        Et aivan: Voimme vaikuttaa näet vain OMAAN käyttäytymiseemme:

        Vaikka hän käyttäytyisi huonosti, minun ei tarvitse ajatella eikä puhua hänestä pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et aivan: Voimme vaikuttaa näet vain OMAAN käyttäytymiseemme:

        Vaikka hän käyttäytyisi huonosti, minun ei tarvitse ajatella eikä puhua hänestä pahaa.

        Aivan - koska hän ei ole aiheuttanut SINULLE taloudellisia menetyksiä tai harmia tai mielipahaa, niin SINÄ voit olla ajattelematta hänestä pahaa. Kuinka jaloa !


    • Anonyymi

      Itse kerjää aina hankaluuksia kännipäissään näpytellen, siis oma vika. Selvinpäin karttelee jupinoidensa kohteita, koska häpeää itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe