Jo kauan sitten kuhmoisista poispotkittu henkilö, kenokaulana tai kaulapantakostajana tunnettu, kaikkia häiriköivä, velaksi kelan rahoilla kukkoileva, rattijuoppo ja yhteiskunnan elätti, joka jätti vuokransakin maksamatta tuhottuaan vuokra asuntonsa täysin remonttikuntoon, jaksaa silti purnata ja haukkua toisia kuhmoisten faceryhmässä. Miksi? Tietääkö joku patoutumien alkulähteen? Pysyisi siellä Lahden mukkulassa, jota em sivuilla mainosti uudeksi paratiisikseen. Sopii muiden maahanmuuttajien joukkoon niin hyvin, ettei eroita....
Kenokaula purkaa pahaa oloaan...
9
852
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuu ajamaan Kuhmoisiin auton korjuuseen, kun Lahdessa ei saa autoa pajalta ulos ennen maksua?
- Anonyymi
Ainakaan kuhmoisissa ei kait muut enää lainaa rahaa tai tee velaksi....
- Anonyymi
Nevahöörd onkin syntiä.
- Anonyymi
Suurempi synti on olla tyhmä.
- Anonyymi
Mnusta puheena olevan henkilön kohdalle on osunut riittävästi vastoinkäymisiä ilman että me vielä puhumme hänestä pahaa?
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein? Koska hänellä on ollut riittävästi vastoinkäymisiä, hän voi mielestäsi käyttäytyä huonosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein? Koska hänellä on ollut riittävästi vastoinkäymisiä, hän voi mielestäsi käyttäytyä huonosti?
Et aivan: Voimme vaikuttaa näet vain OMAAN käyttäytymiseemme:
Vaikka hän käyttäytyisi huonosti, minun ei tarvitse ajatella eikä puhua hänestä pahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et aivan: Voimme vaikuttaa näet vain OMAAN käyttäytymiseemme:
Vaikka hän käyttäytyisi huonosti, minun ei tarvitse ajatella eikä puhua hänestä pahaa.Aivan - koska hän ei ole aiheuttanut SINULLE taloudellisia menetyksiä tai harmia tai mielipahaa, niin SINÄ voit olla ajattelematta hänestä pahaa. Kuinka jaloa !
- Anonyymi
Itse kerjää aina hankaluuksia kännipäissään näpytellen, siis oma vika. Selvinpäin karttelee jupinoidensa kohteita, koska häpeää itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477