Kun silleen punastelee pus😘
Onpa se söpöä
25
60
Vastaukset
👊...................
<3- Anonyymi
Hänkin oli ertyisen söpö kun alkoi punastelemaan 😸
- Anonyymi
Mun rakkaus on tummunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakkaus on tummunut
😥😥😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😥😥😢
Tummuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummuu
Mitä ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Kyllä sä rakas tiedät kun tunnet minut hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Ajattelen että miten saisin sinut minun kanssani naimisiin ja miten tekisin sinut onnelliseksi
- Anonyymi
Punastelijasta saattaa tuntua kiusalliselta. Ainakin musta!
- Anonyymi
Musta se oli yksi parhaimpia hetkiä, mutt ei siksi että susta tuntui kiusalliselta ;)
- Anonyymi
Minusta punastelija pitää jättää rauhaan, koska hän voi kokea olonsa epämukavaksi ja ahdistuneeksi jossakin tilanteessa. On kiusaamista härnätä punastelijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta se oli yksi parhaimpia hetkiä, mutt ei siksi että susta tuntui kiusalliselta ;)
Mikä siinä oli niin miellyttävää? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta punastelija pitää jättää rauhaan, koska hän voi kokea olonsa epämukavaksi ja ahdistuneeksi jossakin tilanteessa. On kiusaamista härnätä punastelijaa.
Ei missään nimessä pidä jättää rauhaan!
- Anonyymi
Kokeille laittaa omalle naamalle tyttöjen meikkejä minkälsaisen lopputuloksen saat.
- Anonyymi
Voi ei, jotenkin ajattelin ettei hän olisi huomannut :(
- Anonyymi
Missä näit kyseisen henkilön? Milloin?
- Anonyymi
Juu söpöäpä hyvinkin. Kunnes tullaan oikein porukalla aikuisena huutamaan parvekkeen alle ja haukkumaan punanaamaksi . Ja koulussa teininä joutui oikein koko luokalle joutuu selittämään miksi punastut. Siinä ei ole mitään hyvää rumaan ja inhottavaa koko naama pitäisi vaihtaa.
- Anonyymi
Minkä värinen on paloauto!! Haahaaah 🤣😆
- Anonyymi
Sinustako punastui?
- Anonyymi
Älä pelkää en tee sitä enää. Viaton flirtti, sinun laisten takia harkitsen paremmin jatkossa. Ja älä huoli kyllä sinä hänet pelastit siltä kaikelta. Kaiken paskan sain, voit onnitella itseäsi.
- Anonyymi
Mennyt on mennyttä, kai se sinäkin vain yritit jotenkin selvittää teidät / sinut "ulos". En kai voi olla vihainen, mutta... Aika parantaa.
- Anonyymi
Hän mies punastuu, kun katseemme kohtaa. Komea hyväkäytöksinen mies.
- Anonyymi
Se on sitä mies rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä mies rakkautta.
Ahaa. Naista silmiin katsoessaan mies punastuu.
- Anonyymi
Katseesta punastuva mies on seksikäs..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834