Tänään odotti ikävä yllätys pyykkituvalla. Minun vuorolla oli pyykinpesu käynnissä. Toisten vuorolla pesu on iso riesa kerrostaloissa. Pitäis olla sellainen systeemi, että konetta ei saa toimimaan, jos yrittää pestä toisten vuorolla. Varausvihkossa on kuitenkin reilusti vapaata. Harva tässä talossa käyttää pyykkitupaa.
Pyykkituvan pelisäännöt
Anonyymi
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Pesutuvan ja koneiden käytöstä pitäisi jakaa selkeät ja erittäin ymmärrettävät ohjeet kaikille uusille asukkaille varsinkin vuokrataloissa. Koneita ei useinkaan osata käyttää oikein ja pesulakin saattaa olla hirveässä sotkussa.
- Anonyymi
Onko aloittajalla muitakin ongelmia ?
- Anonyymi
Kone seis, nosta kaverin pyykit lattialle odottamaan vapaata vuoroa. Lataa kone omilla pyykeillä. Ei nuo muuten opi.
- Anonyymi
mahdollinen rikollinen edellä, aikapommi, kannattaisko laittaa seurantaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710232
- 1266841
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486404- 815056
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324650- 403944
- 613334
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253208On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283175Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063