Lähes kaikessa tämä nykyinen bisnesmentaliteetti - mediassa, mainonnassa, tiedottamisessa, lehdissä, somessa … kun kansalaisille elintärkeätä tai elämänhallintaan liittyviä ajankohtaisia arkipäivän tietoja pantataan rahaa vastaan.
Et voi lukea lehdissä kerrottuja asioita muutoin kuin kirjautumalla ja ostamalla / tilaamalla lukuoikeuksia saadaksesi olennaista jatkuvasti muuttuvaa ajankohtaisista tietoa aiheista joita raflaavat otsikot esittelevät.
Milloinkahan valtio, verottaja, terveydenhoito, koululaitokset jne... viranomaiset alkavat oikeasti pantata lakeja, asetuksia, sääntöjä - ja myydä niitä kansalaiselle rahaa vastaan ilman että kansalainen tietämättönmyyttään joutuisi monenlaisiin vastuisiin tai vaikeuksiin joista voitaisiin määrätä jopa lisää sanktioita.
Olisin kiinnostunut tutustumaan eri paikkakuntien asoihin voidakseni harkita löytäväni parhaan paikkakunnan ja elinympäristön. No – ei sitä tietoa ainakaan paikallisista lehdistä voi lukea enkä voi tilata kaikkia lehtiä tai lukuoikeuksiakaan.
Menetelmä ei ehkä tue mainosmarkkoihin sijoitettuja tavoitteita.
Perustanevat lisää tiedotus-, mainos-, markkinointi- ja kehitysryhmiä että joku oivaltaisi jossakin vaiheessa jotakin uutta. ;)
Pitänee edelleen keräillä vain liikeyritysten mainoksia. ;))
Ärsyttävää!
Markkinarako
Anonyymi
1
247
Vastaukset 1
- Anonyymi
Älyttömintä mitä ohjelmissa tai mainonnassa voidaan käyttää ne sarjakuvanaamaiset enukit joita aivan pienien lasten kuvakerronnoissa käytetään tuodaan aikuisten jos mihin tuotteeseen tai ns.ohjelmamainontaan.Noita mainoksia en katso vaan heitän toiselle kanavalle.Olemmeko tosi typeriä mulkosilmä raaputtimia meille tarjotaan.Eikö aitoja ihmisiä ole enää olemassa.EIKÖ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520