Asiahan ei minulle kuulu, mutta jos häntä kaipaat, niin mikä estää

Anonyymi

ottamasta yhteyttä jossain muodossa?

17

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syyte seksuaalisesta häirinnästä.

      • Anonyymi

        Aa… okei. Ehkä onkin parempi ettei otetakaan yhteyttä. Jotenkin aavistin et tällaista oli tapahtunut aiemmin työkaverin puheista päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa… okei. Ehkä onkin parempi ettei otetakaan yhteyttä. Jotenkin aavistin et tällaista oli tapahtunut aiemmin työkaverin puheista päätellen.

        Tapahtunut aiemmin? Oletko nyt ihan tosissasi? Lienee ylivoimaisesti yleisin lopputulos, kun mies yrittää lähestyä naista. Työpaikalla nyt vihoviimeisenä miehen lähentely-yrityksestä kenellekään mitään hyvää seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtunut aiemmin? Oletko nyt ihan tosissasi? Lienee ylivoimaisesti yleisin lopputulos, kun mies yrittää lähestyä naista. Työpaikalla nyt vihoviimeisenä miehen lähentely-yrityksestä kenellekään mitään hyvää seuraa.

        Noh eräässä työpaikassa taitanut tapahtua. Sitä se on kun vanhemmat miehet sekaantuu nuorempiin naisiin. Yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh eräässä työpaikassa taitanut tapahtua. Sitä se on kun vanhemmat miehet sekaantuu nuorempiin naisiin. Yök.

        Eiköhän niitä ole tapahtunut melkein jokaisessa työpaikassa, jossa mies on mennyt toimimaan aloittajan ehdottamalla tavalla. Häirintäilmoituksessa oleellista on, että ahdistelija on mies, iällä ei ole väliä.


    • Anonyymi

      Ei ole tarpeeksi hyvää tilaisuutta lähestyä.

    • Anonyymi

      Ujous estää😘
      Näin aikuisenakin.... Sitä kai pelkää et jos toinen ei olekkaan kiinnostunut🙄
      Tuo naapuruston mies on vaan niin mukava....

    • Anonyymi

      Käski jättää rauhaan ja sanoi että löysi riihimäeltä paremman. Selkeeks tuli

    • Anonyymi

      Mutta jos kuitenkin yksipuolisuus tai rivienvälistä luettuna vielä ei ole aika.. vanhemmalle miehelle😘

    • Anonyymi

      Ei ole yhteystietoja eikä olla nähty.

    • Anonyymi

      Koska toistaiseksi uskon hänen kaipaavan minua vain silloin kun olen harhautunut tälle palstalle. :)

      Tosielämässä lähestyminen olisi hänestä vain outoa ja epämukavaa stalkerointia, ja varmaan aika ahdistavaakin näin pitkän ajan jälkeen.

      • Anonyymi

        Odotan että lähestyisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan että lähestyisi

        No okei, liioittelin vähän. En aina usko täällä palstallakaan. Taidan olla aika uskoton tai ehkä jopa uskomaton tapaus...

        Ehkä itsekin odotan jotain. En oikein tiedä mitä, kun en mitään usko tapahtuvan - ja olen tosi huono toivomaan yhtään mitään. Miten voi ikinä saada mitään jos ei osaa tai kehtaa pyytää? Jos ei edes osaa tai uskalla toivoa? En tiedä. Kai sitä on jotenkin rikkinäinen tapaus, niin, kai se on aika selvää että päänsisäisissä (kin) ongelmissa riittää kun täällä viitsii pyöriä.

        Odottavan aika tosiaan pitkä, mutta niinhän sitä väitetään, että hyvää kannattaa odottaa.


    • Anonyymi

      Ylpeys. Ennakkoluulo. Siinä se.

    • Anonyymi

      Älä huoli en ota exään yhteyttä.

    • Anonyymi

      Keneen? Se ketä epäilen tai kahta... Se on jo loppuun taputeltu kummankin osalta. Uusia tuulia puhaltaa🌪️.. Onneks syvä huokaus lähipiiriltä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe