Onhan tämä tukalaa ja surullistakin välillä

Anonyymi

Kaivata toista ihmistä niin että sattuu. Mutta tiedän yhden asian nyt. Vaikka en koskaan enää sua näkisi, niin ketään toista kohtaan en edes halua tuntea näin. Sä vain.

37

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo............
      Asia selvä.........
      <3

• Anonyymi

Samoin miehelle. Tuskaa on olla ilman toista.

• Anonyymi

Olen nainen. Mutta ehkä molempien miehet nuo lukee täältä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Voi" olla, että "lukee".............
        <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti lukevat ja tunnistavat vielä teidät näin varmoilla tunnisteilla. Miehet ovat suorastaan kuuluisia telepatiastaan ja kyvyistään ymmärtää naisia jo katseesta tai puolesta sanasta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti lukevat ja tunnistavat vielä teidät näin varmoilla tunnisteilla. Miehet ovat suorastaan kuuluisia telepatiastaan ja kyvyistään ymmärtää naisia jo katseesta tai puolesta sanasta...

Katsos nyt. Kyllä meidän miehet täältä löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos nyt. Kyllä meidän miehet täältä löytää.

Tämä kommentti ei ollut samalta, mutta joo.. en ole aamuvirkku sunnuntaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti ei ollut samalta, mutta joo.. en ole aamuvirkku sunnuntaisin.

Tuo kommentti olikin sinulle tarkoitettu. Ihan kuin minua ei olisikaan tässä keskustelussa, koska olen nainen. Eikö nainen voi kirjoittaa naiselle mitään täällä? Sanoin tuossa, että jospa meidän miehet täältä nämä kaipaukset lukee.

• Anonyymi

Kietoudun peittoon.

• Anonyymi

Se lämmittää sua. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Vapaaehtoinen nunnalupaus forevö?
      Voi tyttörukka sinnuu.

• Anonyymi

Ei mitään väliä. Voin tehdä nunnalupauksen mutta minnekään luostariin en muuta. En asuisi päiväkään yhtä ja samaa tyyppiä kimpassa ihailevan naislauman keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään väliä. Voin tehdä nunnalupauksen mutta minnekään luostariin en muuta. En asuisi päiväkään yhtä ja samaa tyyppiä kimpassa ihailevan naislauman keskellä.

Nehän on sielunsiskoja keskenään

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olenko. No varmaan jos niin sanot.

• Anonyymi

tuo kuulostaa varsin mukavalta mielestani etta on jollrkkin tarkeä

• Anonyymi

En ole mikään kanaemo.

• Anonyymi

Miehelle kirjoitan enkä emoille.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvää yötä hempeillen.

• Anonyymi

Niin. Minä en halua muita naisia elämääni. Yhden ainoan rakkaus saa luvan riittää.

• Anonyymi

Sehän on kohtuullistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kohtuullistakin.

Joo. Vähintä, mitä mies voi tehdä naiselle, rakkaudessa, on olla uskollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin sina luulet minun tasta hyppivan taalla on kuule hyvin rauhallista nuyt juhasta en tieda että mitä de meinaa kun sen nakee mutta ei siitakaan ole onneksi kuulunut pitkaan aikaan mitaan joten rauha on rakkaani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Kuulostaa edelleen kohtuulliselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin sina luulet minun tasta hyppivan taalla on kuule hyvin rauhallista nuyt juhasta en tieda että mitä de meinaa kun sen nakee mutta ei siitakaan ole onneksi kuulunut pitkaan aikaan mitaan joten rauha on rakkaani

ei ole eika tule

• Anonyymi

kuulehan kyllä se vielä iloksi muuttuu usko pois vaan

• Anonyymi

eipa tassa muu auta kun obottaa

• Anonyymi

No uskotaan. Tuo vastailija vastasi toisen puolesta taas.

• Anonyymi

tassa valissa kerron sinulle yhben asian minun olisi pitanyt menna torstaina suihkuun mutta eb ole kaynyt vielakaan sillä mina trvitsen siihenkin apua kuule mina olen vaan apua apua apua ihminen joten ala saikahda

• Anonyymi

Samat fiilikset täällä naisesta kunpa puhuttais vielä joskus lisää 🙂

• Anonyymi

Niin kunpa. Tänään on vähän huono päivä, kun usko ei meinaa riittää kuin kahvin keittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kunpa. Tänään on vähän huono päivä, kun usko ei meinaa riittää kuin kahvin keittoon.

Kuinka niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin?

En tiedä. Surettaa vaan kamalasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Surettaa vaan kamalasti.

En haluaisi nähdä hänen itkevän 😔 vaan nauravan hänen naurunsa on ihana😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi nähdä hänen itkevän 😔 vaan nauravan hänen naurunsa on ihana😊

Ei hän ole varmaan kuullut nauruani. En muista nauraneeni. Hymyillyt vaan. En ollut kovin rento hänen lähellään, olin niin rakastunut. Sulle on naureskellut joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole varmaan kuullut nauruani. En muista nauraneeni. Hymyillyt vaan. En ollut kovin rento hänen lähellään, olin niin rakastunut. Sulle on naureskellut joku muu.

Ajattelin ettei ole minulle.
        Kiitos et vahvistit sen.
        Kaikki aina nauraa mulle.
        Ainakin sen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      102
      3551
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      1914
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1727
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1592
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      414
      1545
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1450
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      428
      1432
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1200
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      38
      1065
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe