Mitä mieltä Paulus nimestä? Mikä toiseksi nimeksi? sukunimi ruotsinkielinen
Paulus
11
2538
Vastaukset
- täti
toiseksi nimeksi kävisi vaikka: Valtteri, Santeri, Oskari, Eemeli, Taneli, Elmeri
- Julius
keisarillista sukua?
- Voitto, terve !!!
Friedrich PAULUS oli Saksan Itäisen armeijan komentaja.
Urhean miehen kohtaloksi koitui Stalingrad.
Kunniakas nimi, vaikka Hitler koetti miehen häpäistä. Olosuhteille ei voi loputtomasti mitään.- minä vaan
harvinainen ja kiva nimi ottakaa muutkin kantaa mutta itelle tulee kivat fiilekset
- xxxxx
siis sukunimi vai.
itse en tietäisi onko tyttö vai poika.
en antaisi ainakaan omalle pojalle noin outoa nimeä!
varsinkin,kun suomessa asuu...
kaulus,pauloissa,taulus...
- ....
Paulus on hirveä nimi!
- ioannes
on latinaksi Paulus. Jäykänpuoleiselta ja liian vakavalta tuntuisi pienelle pojalle.
- gkj
Mielestäni nimi leimaa pikkuisen aivan liian tiukasti kristinuskoon.
Itse valitsisin kyllä jonkun neutraalimman. Ajattelisin miltä tuo nimi tuntuisi sitten, jos hän ei tuntisikaan itsensä kristinuskon kannattajaksi.
- ..............
Tunnen yhden 4-vuotiaan Pauluksen, sen toinen nimi on Eevert.
- asdfghköääj
Alexis , Pellervo
- hirveenimihyiiiii
Tulee mieleen joku isokokoinen vanki joka on täynnä tatuointeja! Kalju ja vihasen näköinen. Kuka laittaa paulus nimen lapslleen??? idiootti vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770