Mitä mieltä Paulus nimestä? Mikä toiseksi nimeksi? sukunimi ruotsinkielinen
Paulus
11
2508
Vastaukset
- täti
toiseksi nimeksi kävisi vaikka: Valtteri, Santeri, Oskari, Eemeli, Taneli, Elmeri
- Julius
keisarillista sukua?
- Voitto, terve !!!
Friedrich PAULUS oli Saksan Itäisen armeijan komentaja.
Urhean miehen kohtaloksi koitui Stalingrad.
Kunniakas nimi, vaikka Hitler koetti miehen häpäistä. Olosuhteille ei voi loputtomasti mitään.- minä vaan
harvinainen ja kiva nimi ottakaa muutkin kantaa mutta itelle tulee kivat fiilekset
- xxxxx
siis sukunimi vai.
itse en tietäisi onko tyttö vai poika.
en antaisi ainakaan omalle pojalle noin outoa nimeä!
varsinkin,kun suomessa asuu...
kaulus,pauloissa,taulus...
- ....
Paulus on hirveä nimi!
- ioannes
on latinaksi Paulus. Jäykänpuoleiselta ja liian vakavalta tuntuisi pienelle pojalle.
- gkj
Mielestäni nimi leimaa pikkuisen aivan liian tiukasti kristinuskoon.
Itse valitsisin kyllä jonkun neutraalimman. Ajattelisin miltä tuo nimi tuntuisi sitten, jos hän ei tuntisikaan itsensä kristinuskon kannattajaksi.
- ..............
Tunnen yhden 4-vuotiaan Pauluksen, sen toinen nimi on Eevert.
- asdfghköääj
Alexis , Pellervo
- hirveenimihyiiiii
Tulee mieleen joku isokokoinen vanki joka on täynnä tatuointeja! Kalju ja vihasen näköinen. Kuka laittaa paulus nimen lapslleen??? idiootti vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766