Mitä mieltä Paulus nimestä? Mikä toiseksi nimeksi? sukunimi ruotsinkielinen
Paulus
11
2683
Vastaukset
- täti
toiseksi nimeksi kävisi vaikka: Valtteri, Santeri, Oskari, Eemeli, Taneli, Elmeri
- Julius
keisarillista sukua?
- Voitto, terve !!!
Friedrich PAULUS oli Saksan Itäisen armeijan komentaja.
Urhean miehen kohtaloksi koitui Stalingrad.
Kunniakas nimi, vaikka Hitler koetti miehen häpäistä. Olosuhteille ei voi loputtomasti mitään.- minä vaan
harvinainen ja kiva nimi ottakaa muutkin kantaa mutta itelle tulee kivat fiilekset
- xxxxx
siis sukunimi vai.
itse en tietäisi onko tyttö vai poika.
en antaisi ainakaan omalle pojalle noin outoa nimeä!
varsinkin,kun suomessa asuu...
kaulus,pauloissa,taulus...
- ....
Paulus on hirveä nimi!
- ioannes
on latinaksi Paulus. Jäykänpuoleiselta ja liian vakavalta tuntuisi pienelle pojalle.
- gkj
Mielestäni nimi leimaa pikkuisen aivan liian tiukasti kristinuskoon.
Itse valitsisin kyllä jonkun neutraalimman. Ajattelisin miltä tuo nimi tuntuisi sitten, jos hän ei tuntisikaan itsensä kristinuskon kannattajaksi.
- ..............
Tunnen yhden 4-vuotiaan Pauluksen, sen toinen nimi on Eevert.
- asdfghköääj
Alexis , Pellervo
- hirveenimihyiiiii
Tulee mieleen joku isokokoinen vanki joka on täynnä tatuointeja! Kalju ja vihasen näköinen. Kuka laittaa paulus nimen lapslleen??? idiootti vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711323Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210825- 514543
- 244247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164192Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364000Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573889No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413713- 593439
- 423125