Olen 16-vuotias trans nainen

Anonyymi

Musta tuntuu että,olen trans tyttö. Ajattelen tätä kysymystä joka ilta enne ku meen nukkumaan ja se ahdistaa mua. En vihaa poikana olemista mutta oon aina halunnut naisellisia piirteitä kuten isot rinnat. Lapsena en sillee puketunu "tyttömäisiin vaateisiin" mut oli semmoset pinkit keiju sivvet ja niitä tykkäsin pitää tosi usein. Tämä trans asia ahdistaa minua suuresti ja mitä enemmän olen miettinyt asiaa, alkaa minusta tuntua, että olen tyttö. Olen pukeutunut usein äitini vaateisiin salaa kotona ja tuntenut rauhallisuuden tunnetta mutta myös pelkoa. Onko jotain nuorten chat ryhmää missä tämmöisestä asiasta voisi avautua enemmän. Sillä tunnen olevani nainen mutta sama aikaa en tiedä kumpi olen tahtoisin enemmän naisellisen ulkomuodon. Lisäksi en (kiihotu) enään naisiata vaan kiihotun ainoastaan silloin kun kuvittelen itseni tytöksi.

14

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Christoffee siis tehoaa?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä


    • Anonyymi

      Setan yhdistysissä on vertaistukiryhmiä. On luotettavampaa osallistua niihin ja keskustella henkilökohtaisesti muiden kanssa. Samalla saat tietoa mahdollisista jatkotoimista.

    • Anonyymi

      Itselleni kuulostaa siltä, että olisit enemmänkin transvestiitti, mutta eipä tämä minulle kuulu.

    • Anonyymi

      Mulla on ollut samoja tuntemuksia. Nyt olen 30v ja vasta hain lähetteen transpolille. Setan ja sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskukselta saat lisätietoa ja keskustelu seuraa, sieltä löytyy chatteja ja on mahdollista saada myös vertais keskustelua. Tämä palsta on vähän huono kanava kun on täynnä transvastaisia trolleja

    • Anonyymi

      Minä olen vasta huomannut et pidän suuresti tyttöiliöistä ja transnaisista haluaisin itselle suhteeseen tyttöiliän ☺️

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna kuulostaa siltä kuin olisit autogynefiili.
      He ovat miehiä, jotka kiihotu at ajatuksesta, että olisivat naisia.

    • Anonyymi

      Aloittajalle. Samat tunteet itsellä 80 - luvulla. Ei minullakaan suoranaista itseinhoa ollut. Se astui kuvaan vasta myöhemmällä iällä. Hakeuduin hormonihoitoihin muutamia vuosia sitten. Ei toivottavaa tulosta esim karvoituksen vähentämiseen. Lopetin hormonit. Voimakas masennus palasi. Olin lapsena hyvin paljon tytön näköinen ja toivon että olisimpa saanut hoidot jo lapsena. Ei olisi murrosikäisenä kehittynyt näitä miehekkäitä piirteitä jotka kuuluvat miehelle, ei minulle naiselle. Nyt on jälleen itseinho palannut ja samoin masennus ja mikään ei kiinnosta. Tampereen hoitopaikassa on kokenmukseni mukaan olematon jälkiseuranta ja - tuki.
      Jos tunnet ( te) vähänkää ristiriitaisia sukupuolittuneisuuden tunteita hakekaa silti apua ajoissa ja vaatikaa hoidot ennen murrosikää jolloin alkaa voimakkaasti kehittyä sukupuolipiirteet jotka kehittyvät väärään suuntaan. Ei ole mikään leikin asia vakavuudessaan. Elämä on sukupuoliristiriidassa pahimmillaan yhtä helvettiä.

      • Anonyymi

        Lyhyt kokeilu hormooneila ei vielä heikellä karvankasvua. Lopulliseen muutokseen menee useita vuosia.


    • Anonyymi

      jos sulla englanniksi keskustelu pelittää esimekriksi redditissä on useita trans sukupuolisten yhteisöitä eli "subreddittejä". Siellä on monenlaisia transihmisiä moneen suuntaan, mutta samalla kuin esimerkiksi tiktokissa on enemmän transmiehiä, redditissä valta osa tuntuu olevan transnaisia, joten sieltä saattaisit saada vertaistukea kuulumisista ja syvistä keskusteluista meemeihin. Yksi tällainen ryhmä joka erityisesti käsittelee sitä vaihetta jossa pohditaan että onko trans ja näitä merkkejä että olisi trans on r/egg.

      • Anonyymi

        korjaus!!! r/egg_irl on se ryhmän nimi


    • Anonyymi

      Olet autogynefiili.
      Kiihotut ajatellessasi itseäsi naisena ja nyt kun on mahdollisuus, et tyydy enää pelkkiin naisten vaatteisiin.
      Kaikilla naisilla ei muuten ole isoja rintoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe