Kun auto on museoiässä ja saapuu WD korjaamolle jarrut kaipaavat remppaa.
Jarrusatulan purkaminen on kova homma.
Mäntä on jumissa, letkuiliitin ja ilmausruuvi samoin. Ilmausruuvi on helppo katkaista vääntämällä
Ilmausruuvi vaatii lämpöä reilusti. Siihen ei mitkään irrotusöljyt auta.
Ruuvin päää hiotaan puhtaaksi ja otetaan siihen mukavasti päälle menevä mutteri. Mikillä hitsataan reilua virtaa käyttäen mutterin reästä kiinni nippaan, annetaan jäähtyä ja kas nippa kiertyy herkästi ulos.
Mutta se mäntä, mites se lähtee?
Jos on tuuria löytyy esim M10x1 rasvanippa joka sopii ilmausruuvin tai letkun kierteeseen.
Nyt vain prässillä rasvaa ja kas, tiukkaankin ruostunut mäntä ei voi vastustaa vaan tulee ulos. Mäntä on usein kromattu ja jos vain on saatavana kannattaa vaihtaa.
Naarmuinen ruosteinen mäntä metallin keräysastiaan.
Sitten vaan rasvan poisto ja sitruunahappoon, ja aamulla teräsharjaa ja puhdasta satulaa kokoamaan
Jarrusatulan purkaminen
Anonyymi
1
215
Vastaukset 1
- Anonyymi
PS. Sitruunahapotettu satula kannattaa heti neutraloida pesusoodaliuoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546