Lastenvalvojista juttua

Anonyymi

Hei, palstalla näyttää porukalla olevan positiivisia mielipiteitä sosiaaliviranomaisista ja lastenvalvojista. Ihmiset kehuvat heita yleensä paljon kuitenkaan erittelemättä kokemuksiaan. Kertokaa positiivisista kokemuksistanne eli millä tavalla lastenvalvojat ja sosiaalityön tekijät ovat auttaneet elämässänne ja lapsienne asioissa?

18

137

Vastaukset

• Anonyymi

Minua viranomaiset auttoivat, kun entinen puolisoni lähti uuden miehen matkaan ja jäin lasten kanssa yksin.

Lapset eivät halunneet olla missään tekemisissä äitinsä kanssa, mutta äiti ei tietenkään tätä hyväksynyt, vaan aloitti uskomattoman näytelmän.

Lopulta viranomaiset auttoivat minua saamaan yksinhuollon ja lasten äidille ei edes kirjattu tapaamisoikeutta.

Tästä on jo vuosia, lapset ovat nyt teini-iän kynnyksellä ja minulla on uusi kumppani ja meillä on kiva perhe.

Ilman viranomaisia lasten äiti olisi varmasti jatkanut kiusantekoa kaiken aikaa, mutta nyt emme ole enää kuulleet hänestä vuosiin.

• Anonyymi

Kerroit ,ettei lapset halunneet olla missöön tekemisissä äitinsä kanssa, niin johtuiko se siitä että.hän läjti toisen mukaan ja lapset olivat pettyneitä häneen vai oliko hän jollain tavalla sellainen henkilö, etteivät lapset alunperinkään pitäneet hänestä? Tarinasi on hieni osoitus lastenvalvojien ja sosiaalityöntekijöiden tarpeellisuudesta ja se on positiivinen tarina!

• Anonyymi

Tuo viimeisin kommenttisi on 100% totta. Kiitos tarinasi jakamisesta ja on ihana lukea, että lapsillasi on hyvä koti ja asiat hyvällä mallilla!! Jos vanhenpi todella haluaa olla lastensa kanssa ja hänellä siihen laillinen oikeus, niin hän tuskin on erossa lapsistaan ja syyttelee siitä muita. Rakkaus omiin lapsiin on niin iso juttu.

• Anonyymi

?? Menikö väärään keskusteluun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?? Menikö väärään keskusteluun?

Niin näytti sulla menevän; "Jos vanhenpi todella haluaa olla lastensa kanssa ja hänellä siihen laillinen oikeus, niin hän tuskin on erossa lapsistaan ja syyttelee siitä muita. "

• Anonyymi

Kiviäkin kiinnostaa.

• Anonyymi

Olen pahoillani, että olen levittänyt virheellistä tietoa, mutta olen vain lukenut kommentointiasi eli kiitos kun korjaa, että se launto ei olekaan perätön. Ymmärrän nyt paremmin, mikset ole lastesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani, että olen levittänyt virheellistä tietoa, mutta olen vain lukenut kommentointiasi eli kiitos kun korjaa, että se launto ei olekaan perätön. Ymmärrän nyt paremmin, mikset ole lastesi kanssa.

Lausunto onkin lainvoimainen? Nythän ne palaset loksahti paikalleen.

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että elämä on katoavaista kuin ensilumi

• Anonyymi

he ovat auttaneet minua ruveta opiskelemaan vapaalla ajalla, jota on nyt älyttömän paljon

• Anonyymi

he ovat opettaneet katsomaan tulevaisuuteen, että jossakin on parempi elää kuin täällä

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että aina voi synnyttää uusia lapsia vanhojen tilalle

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että kun nainen vähänkin suostuu, niin pitää saada naista pian raskaaksi

älä odota, on minun neuvo

• Anonyymi

ovat opettaneet, että miehet jakavat naisia kesken

• Anonyymi

ovat opettaneet, että ei ole mitään opetusta olemassakaan

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      232
      1213
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe