Lastenvalvojista juttua

Anonyymi

Hei, palstalla näyttää porukalla olevan positiivisia mielipiteitä sosiaaliviranomaisista ja lastenvalvojista. Ihmiset kehuvat heita yleensä paljon kuitenkaan erittelemättä kokemuksiaan. Kertokaa positiivisista kokemuksistanne eli millä tavalla lastenvalvojat ja sosiaalityön tekijät ovat auttaneet elämässänne ja lapsienne asioissa?

18

135

Vastaukset

• Anonyymi

Minua viranomaiset auttoivat, kun entinen puolisoni lähti uuden miehen matkaan ja jäin lasten kanssa yksin.

Lapset eivät halunneet olla missään tekemisissä äitinsä kanssa, mutta äiti ei tietenkään tätä hyväksynyt, vaan aloitti uskomattoman näytelmän.

Lopulta viranomaiset auttoivat minua saamaan yksinhuollon ja lasten äidille ei edes kirjattu tapaamisoikeutta.

Tästä on jo vuosia, lapset ovat nyt teini-iän kynnyksellä ja minulla on uusi kumppani ja meillä on kiva perhe.

Ilman viranomaisia lasten äiti olisi varmasti jatkanut kiusantekoa kaiken aikaa, mutta nyt emme ole enää kuulleet hänestä vuosiin.

• Anonyymi

Kerroit ,ettei lapset halunneet olla missöön tekemisissä äitinsä kanssa, niin johtuiko se siitä että.hän läjti toisen mukaan ja lapset olivat pettyneitä häneen vai oliko hän jollain tavalla sellainen henkilö, etteivät lapset alunperinkään pitäneet hänestä? Tarinasi on hieni osoitus lastenvalvojien ja sosiaalityöntekijöiden tarpeellisuudesta ja se on positiivinen tarina!

• Anonyymi

Tuo viimeisin kommenttisi on 100% totta. Kiitos tarinasi jakamisesta ja on ihana lukea, että lapsillasi on hyvä koti ja asiat hyvällä mallilla!! Jos vanhenpi todella haluaa olla lastensa kanssa ja hänellä siihen laillinen oikeus, niin hän tuskin on erossa lapsistaan ja syyttelee siitä muita. Rakkaus omiin lapsiin on niin iso juttu.

• Anonyymi

?? Menikö väärään keskusteluun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?? Menikö väärään keskusteluun?

Niin näytti sulla menevän; "Jos vanhenpi todella haluaa olla lastensa kanssa ja hänellä siihen laillinen oikeus, niin hän tuskin on erossa lapsistaan ja syyttelee siitä muita. "

• Anonyymi

Kiviäkin kiinnostaa.

• Anonyymi

Olen pahoillani, että olen levittänyt virheellistä tietoa, mutta olen vain lukenut kommentointiasi eli kiitos kun korjaa, että se launto ei olekaan perätön. Ymmärrän nyt paremmin, mikset ole lastesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani, että olen levittänyt virheellistä tietoa, mutta olen vain lukenut kommentointiasi eli kiitos kun korjaa, että se launto ei olekaan perätön. Ymmärrän nyt paremmin, mikset ole lastesi kanssa.

Lausunto onkin lainvoimainen? Nythän ne palaset loksahti paikalleen.

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että elämä on katoavaista kuin ensilumi

• Anonyymi

he ovat auttaneet minua ruveta opiskelemaan vapaalla ajalla, jota on nyt älyttömän paljon

• Anonyymi

he ovat opettaneet katsomaan tulevaisuuteen, että jossakin on parempi elää kuin täällä

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että aina voi synnyttää uusia lapsia vanhojen tilalle

• Anonyymi

he ovat opettaneet minua, että kun nainen vähänkin suostuu, niin pitää saada naista pian raskaaksi

älä odota, on minun neuvo

• Anonyymi

ovat opettaneet, että miehet jakavat naisia kesken

• Anonyymi

ovat opettaneet, että ei ole mitään opetusta olemassakaan

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      207
      5813
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      106
      5680
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      196
      4696
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4073
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      66
      3994
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3606
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      34
      1565
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1440
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      29
      1149
    10. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      990
    Aihe