Alkinosiirto ja ruskea vuoto

Anonyymi

Hei, haluaisin tiedustella asiasta. Aloitimme ivf hoidon. Kaikki on mennyt todella hyvin. 4.10 oli keräys pv ja 6.10 alkinon siirto. Keräys pv jälkeen oli kovia alavatsakipuja ja turvotusta olin 4pv saikulla siihen parin pv vapaat jolloin palasin töihin. En ole uskaltanut käydä kuntosalilla tai tehdä mitää muutakaan fyysistä. 3 alkuota saatiin pakkaseen. Tosiaa 6.10 oli tuoreen Alkion siirto ja 7.10 aloitin lugesteron lääkityksen. Eilen pp 10 ja alkoi hieman ruskeaa vuotoa ja sama homma jatkuu tänään. Itkin eilen silmät päästäni ja itku jatkuu vielä tänäänkin. Kaikki mennyt hyvin tähän asti ja nyt usko romahti kun vuoto alkoi. Onkohan tämä nyt merkki että kiinnitys ei onnistunut? Keskiviikkona pääsen vasta tekemään raskaustestin mutta en tiedä kestääkö pää… lugester lääkitys pitäisi huomenna lopettaa ja keskiviikkona tehdä testi

4

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keltään ei ilmeisesti ole antaa omaa kokemusta

    • Anonyymi

      Moi, minulla oli alkionsiirto 10.9. ja alkoi 9pp(18.9-19.9) ruskeaa/vaaleanpunaista vuotoa, kesti 2 päivää, sitten yht äkkiä loppui.
      Tein positiivisen raskaustestin 24.9.
      Eli alkio kiinnittyi, siitä voi tulla tiputtelu vuotoa ! Sitä se oli. Minä myös hermostuin ja pelästyin oliko kuukautisvuotoa.
      Kyllä erottaa menkkamainen vuoto, se on runsasta ja vuotaa paljon, monta päivää.
      Tiputtelu vuoto on eriasia.
      Nyt olen raskaana, 7 6 .

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta ja todella todella paljon onnea ❤️
        Tein eilen odotetun raskaustesti ja negatiivista näytti ja myös kirkas vuoto alkoi päivällä ja tänään käytännössä melkein loppu. Ruskea vuoto loppui pp 12 illasta ja pp 13 illasta alkoi uudestaan ja pp 14 päivällä alkoi kirkas vuoto mikä on tänään jo lähestulkoon loppu. Todella outoa.
        Kyllä tässä todella hajalla ollaan. Selittämätön hedelmättömyys aiheuttaa harmaita hiuksia ja pelko jos minusta ei koskaan äitiä tule. Itku kurkussa odottelen seuraavia menkkoja jotta päästään pakastettu alkio siirtämään.


    • Anonyymi

      10.12 pakastealkion siirto. Kaksi alkiota jouduttu sulattamaan kun ensimmäinen en selvinnyt. Nyt menossa siis pp 9 jännityksellä odotan näitä viimeisiä päiviä. Haluaisin nyt jo tehdä raskaustestin, mutta suositteletteko sen tekemistä vielä? Virallinen päivä on jouluaattona.
      Lugesterol aloitettu 6.12 ja progynov aloitettu 23.11.
      Tänää alkoi alavatsa kivut onkohan tämä normaalia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe