Alkinosiirto ja ruskea vuoto

Anonyymi

Hei, haluaisin tiedustella asiasta. Aloitimme ivf hoidon. Kaikki on mennyt todella hyvin. 4.10 oli keräys pv ja 6.10 alkinon siirto. Keräys pv jälkeen oli kovia alavatsakipuja ja turvotusta olin 4pv saikulla siihen parin pv vapaat jolloin palasin töihin. En ole uskaltanut käydä kuntosalilla tai tehdä mitää muutakaan fyysistä. 3 alkuota saatiin pakkaseen. Tosiaa 6.10 oli tuoreen Alkion siirto ja 7.10 aloitin lugesteron lääkityksen. Eilen pp 10 ja alkoi hieman ruskeaa vuotoa ja sama homma jatkuu tänään. Itkin eilen silmät päästäni ja itku jatkuu vielä tänäänkin. Kaikki mennyt hyvin tähän asti ja nyt usko romahti kun vuoto alkoi. Onkohan tämä nyt merkki että kiinnitys ei onnistunut? Keskiviikkona pääsen vasta tekemään raskaustestin mutta en tiedä kestääkö pää… lugester lääkitys pitäisi huomenna lopettaa ja keskiviikkona tehdä testi

4

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keltään ei ilmeisesti ole antaa omaa kokemusta

• Anonyymi

Moi, minulla oli alkionsiirto 10.9. ja alkoi 9pp(18.9-19.9) ruskeaa/vaaleanpunaista vuotoa, kesti 2 päivää, sitten yht äkkiä loppui.
      Tein positiivisen raskaustestin 24.9.
      Eli alkio kiinnittyi, siitä voi tulla tiputtelu vuotoa ! Sitä se oli. Minä myös hermostuin ja pelästyin oliko kuukautisvuotoa.
      Kyllä erottaa menkkamainen vuoto, se on runsasta ja vuotaa paljon, monta päivää.
      Tiputtelu vuoto on eriasia.
      Nyt olen raskaana, 7 6 .

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta ja todella todella paljon onnea ❤️
        Tein eilen odotetun raskaustesti ja negatiivista näytti ja myös kirkas vuoto alkoi päivällä ja tänään käytännössä melkein loppu. Ruskea vuoto loppui pp 12 illasta ja pp 13 illasta alkoi uudestaan ja pp 14 päivällä alkoi kirkas vuoto mikä on tänään jo lähestulkoon loppu. Todella outoa.
        Kyllä tässä todella hajalla ollaan. Selittämätön hedelmättömyys aiheuttaa harmaita hiuksia ja pelko jos minusta ei koskaan äitiä tule. Itku kurkussa odottelen seuraavia menkkoja jotta päästään pakastettu alkio siirtämään.

• Anonyymi

10.12 pakastealkion siirto. Kaksi alkiota jouduttu sulattamaan kun ensimmäinen en selvinnyt. Nyt menossa siis pp 9 jännityksellä odotan näitä viimeisiä päiviä. Haluaisin nyt jo tehdä raskaustestin, mutta suositteletteko sen tekemistä vielä? Virallinen päivä on jouluaattona.
      Lugesterol aloitettu 6.12 ja progynov aloitettu 23.11.
      Tänää alkoi alavatsa kivut onkohan tämä normaalia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe