inglesiin!!

Joko sinne pääsee..

55

2728

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kato lentorataarista ku koneita tuloo koko ajan.

    • Anonyymi

      Autolla kanariansaarille?

      • Anonyymi

        Ja Seutulan Kalkkuja reppuun.. Loma menee mukavasti kun käteistä on riittävästi


    • Anonyymi

      Yksityis lento koneilla on päässyt koko ajan.

      • Anonyymi

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.

        Joko Ryysyranta avattu?


      • Anonyymi

        Apukoulun kautta.


    • Anonyymi

      Ei Inglesiin. Kanarialla on parempiakin paikkoja kuin vanha ränsistynyt juottola.

      • Anonyymi

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.

        On tainnut loppua Agaette Park- hotelli Inglesissä. Ennen se oli Aurinkomatkoilla. Ainakin kymmenesti olen siinä asunut. Täytyy etsiä joku toinen.


    • Anonyymi

      Rahamiehet käy Palmasissa pirssillä!

      • Anonyymi

        Ulvova mylläri myös lopetettu ja ehkä muitakin suomi-baareja.


    • Anonyymi

      Voi voi donluis, nyt ette ole voineet kokoontua joka vuosi mutta ehkä taas tulevina vuosina.

    • Anonyymi

      Kuka hullu menee Kanarialla suomalais ravintolaan tai baariin?

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Ylläpito hoi! Tämänkin erään jo lopetetun baarin massamainoksilla täytetyb ketjun voisi jo sulkea!

    • Anonyymi

      Sinnehän hullut painaa hulluna!

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Vieläkö kalima pyörii ja tulivuoren savut. Onko Lp:n kenttä auki?

      • Anonyymi

        Katsopa fligthradarilta!


    • Anonyymi

      Päivittäkääpä siellä olijat auton vuokraus hintoja.
      Mitä maksaa /vrk...

      • Anonyymi

        Siinä pari sataahan ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pari sataahan ne maksaa.

        Kolmeksi vrk:si noin 250 eeroa


    • Anonyymi

      Onks ketään asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia paikalla?

    • Anonyymi

      Onko Bermudan kolmio jo auki. Naiset en tarkoita nyt teitä, sorry. Mites tanssipuoli joko pääsee tanssittamaan tulisia canarijoja , naisia. Mites kalima onko vielä kerran kuukaudessa vai joko useammin tuon tulivuoren johdosta?

    • Anonyymi

      Nyt on meno vilkastunut, joutuu kohta jonottamaan!

    • Anonyymi

      Juu tänään just käytiin syömässä mureaa, punaviinissä marinoitua Fasaanin rintaa talon tapaan.

      Päälle napattiin punaleimaiset lonkerot, avot kun oli maistuvaa!

      Huomenna mennäänkin Kupari Pannuun heti aamusta. Silleen se viikko vain lähtee taas käyntiin.

    • Anonyymi

      Harmi, että suomi kuppiloita kaatuu. Jospa avaavat myöhemmin kun korona hellittää.

      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Se hankaluus tuossa virtuaalimatkailussa näyttää olevan, että ei voi tietää minkä ikäisessä kuvamaailmassa matkailee. Asian on todistanut kiistattomasti täällä vuosia mm. lopetetusta baarista kirjoitellut matkailija.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe