inglesiin!!

Joko sinne pääsee..

55

2729

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kato lentorataarista ku koneita tuloo koko ajan.

    • Anonyymi

      Autolla kanariansaarille?

      • Anonyymi

        Ja Seutulan Kalkkuja reppuun.. Loma menee mukavasti kun käteistä on riittävästi


    • Anonyymi

      Yksityis lento koneilla on päässyt koko ajan.

      • Anonyymi

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.

        Joko Ryysyranta avattu?


      • Anonyymi

        Apukoulun kautta.


    • Anonyymi

      Ei Inglesiin. Kanarialla on parempiakin paikkoja kuin vanha ränsistynyt juottola.

      • Anonyymi

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.

        On tainnut loppua Agaette Park- hotelli Inglesissä. Ennen se oli Aurinkomatkoilla. Ainakin kymmenesti olen siinä asunut. Täytyy etsiä joku toinen.


    • Anonyymi

      Rahamiehet käy Palmasissa pirssillä!

      • Anonyymi

        Ulvova mylläri myös lopetettu ja ehkä muitakin suomi-baareja.


    • Anonyymi

      Voi voi donluis, nyt ette ole voineet kokoontua joka vuosi mutta ehkä taas tulevina vuosina.

    • Anonyymi

      Kuka hullu menee Kanarialla suomalais ravintolaan tai baariin?

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Ylläpito hoi! Tämänkin erään jo lopetetun baarin massamainoksilla täytetyb ketjun voisi jo sulkea!

    • Anonyymi

      Sinnehän hullut painaa hulluna!

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Vieläkö kalima pyörii ja tulivuoren savut. Onko Lp:n kenttä auki?

      • Anonyymi

        Katsopa fligthradarilta!


    • Anonyymi

      Päivittäkääpä siellä olijat auton vuokraus hintoja.
      Mitä maksaa /vrk...

      • Anonyymi

        Siinä pari sataahan ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pari sataahan ne maksaa.

        Kolmeksi vrk:si noin 250 eeroa


    • Anonyymi

      Onks ketään asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia paikalla?

    • Anonyymi

      Onko Bermudan kolmio jo auki. Naiset en tarkoita nyt teitä, sorry. Mites tanssipuoli joko pääsee tanssittamaan tulisia canarijoja , naisia. Mites kalima onko vielä kerran kuukaudessa vai joko useammin tuon tulivuoren johdosta?

    • Anonyymi

      Nyt on meno vilkastunut, joutuu kohta jonottamaan!

    • Anonyymi

      Juu tänään just käytiin syömässä mureaa, punaviinissä marinoitua Fasaanin rintaa talon tapaan.

      Päälle napattiin punaleimaiset lonkerot, avot kun oli maistuvaa!

      Huomenna mennäänkin Kupari Pannuun heti aamusta. Silleen se viikko vain lähtee taas käyntiin.

    • Anonyymi

      Harmi, että suomi kuppiloita kaatuu. Jospa avaavat myöhemmin kun korona hellittää.

      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Se hankaluus tuossa virtuaalimatkailussa näyttää olevan, että ei voi tietää minkä ikäisessä kuvamaailmassa matkailee. Asian on todistanut kiistattomasti täällä vuosia mm. lopetetusta baarista kirjoitellut matkailija.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe