inglesiin!!

Joko sinne pääsee..

55

2728

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kato lentorataarista ku koneita tuloo koko ajan.

    • Anonyymi

      Autolla kanariansaarille?

      • Anonyymi

        Ja Seutulan Kalkkuja reppuun.. Loma menee mukavasti kun käteistä on riittävästi


    • Anonyymi

      Yksityis lento koneilla on päässyt koko ajan.

      • Anonyymi

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.

        Joko Ryysyranta avattu?


      • Anonyymi

        Apukoulun kautta.


    • Anonyymi

      Ei Inglesiin. Kanarialla on parempiakin paikkoja kuin vanha ränsistynyt juottola.

      • Anonyymi

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.

        On tainnut loppua Agaette Park- hotelli Inglesissä. Ennen se oli Aurinkomatkoilla. Ainakin kymmenesti olen siinä asunut. Täytyy etsiä joku toinen.


    • Anonyymi

      Rahamiehet käy Palmasissa pirssillä!

      • Anonyymi

        Ulvova mylläri myös lopetettu ja ehkä muitakin suomi-baareja.


    • Anonyymi

      Voi voi donluis, nyt ette ole voineet kokoontua joka vuosi mutta ehkä taas tulevina vuosina.

    • Anonyymi

      Kuka hullu menee Kanarialla suomalais ravintolaan tai baariin?

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Ylläpito hoi! Tämänkin erään jo lopetetun baarin massamainoksilla täytetyb ketjun voisi jo sulkea!

    • Anonyymi

      Sinnehän hullut painaa hulluna!

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Vieläkö kalima pyörii ja tulivuoren savut. Onko Lp:n kenttä auki?

      • Anonyymi

        Katsopa fligthradarilta!


    • Anonyymi

      Päivittäkääpä siellä olijat auton vuokraus hintoja.
      Mitä maksaa /vrk...

      • Anonyymi

        Siinä pari sataahan ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pari sataahan ne maksaa.

        Kolmeksi vrk:si noin 250 eeroa


    • Anonyymi

      Onks ketään asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia paikalla?

    • Anonyymi

      Onko Bermudan kolmio jo auki. Naiset en tarkoita nyt teitä, sorry. Mites tanssipuoli joko pääsee tanssittamaan tulisia canarijoja , naisia. Mites kalima onko vielä kerran kuukaudessa vai joko useammin tuon tulivuoren johdosta?

    • Anonyymi

      Nyt on meno vilkastunut, joutuu kohta jonottamaan!

    • Anonyymi

      Juu tänään just käytiin syömässä mureaa, punaviinissä marinoitua Fasaanin rintaa talon tapaan.

      Päälle napattiin punaleimaiset lonkerot, avot kun oli maistuvaa!

      Huomenna mennäänkin Kupari Pannuun heti aamusta. Silleen se viikko vain lähtee taas käyntiin.

    • Anonyymi

      Harmi, että suomi kuppiloita kaatuu. Jospa avaavat myöhemmin kun korona hellittää.

      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Se hankaluus tuossa virtuaalimatkailussa näyttää olevan, että ei voi tietää minkä ikäisessä kuvamaailmassa matkailee. Asian on todistanut kiistattomasti täällä vuosia mm. lopetetusta baarista kirjoitellut matkailija.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe