Joko sinne pääsee..
inglesiin!!
55
2729
Vastaukset
- Anonyymi
Kato lentorataarista ku koneita tuloo koko ajan.
- Anonyymi
Autolla kanariansaarille?
- Anonyymi
Ja Seutulan Kalkkuja reppuun.. Loma menee mukavasti kun käteistä on riittävästi
- Anonyymi
Yksityis lento koneilla on päässyt koko ajan.
- Anonyymi
Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.
Joko Ryysyranta avattu?
- Anonyymi
Apukoulun kautta.
- Anonyymi
Ei Inglesiin. Kanarialla on parempiakin paikkoja kuin vanha ränsistynyt juottola.
- Anonyymi
Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.
Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.
On tainnut loppua Agaette Park- hotelli Inglesissä. Ennen se oli Aurinkomatkoilla. Ainakin kymmenesti olen siinä asunut. Täytyy etsiä joku toinen.
- Anonyymi
Rahamiehet käy Palmasissa pirssillä!
- Anonyymi
Ulvova mylläri myös lopetettu ja ehkä muitakin suomi-baareja.
- Anonyymi
Voi voi donluis, nyt ette ole voineet kokoontua joka vuosi mutta ehkä taas tulevina vuosina.
- Anonyymi
Kuka hullu menee Kanarialla suomalais ravintolaan tai baariin?
- Anonyymi
No olishan se pitänyt arvata
- Anonyymi
Ylläpito hoi! Tämänkin erään jo lopetetun baarin massamainoksilla täytetyb ketjun voisi jo sulkea!
- Anonyymi
Sinnehän hullut painaa hulluna!
- Anonyymi
No olishan se pitänyt arvata.
- Anonyymi
Vieläkö kalima pyörii ja tulivuoren savut. Onko Lp:n kenttä auki?
- Anonyymi
Katsopa fligthradarilta!
- Anonyymi
Päivittäkääpä siellä olijat auton vuokraus hintoja.
Mitä maksaa /vrk...- Anonyymi
Siinä pari sataahan ne maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä pari sataahan ne maksaa.
Kolmeksi vrk:si noin 250 eeroa
- Anonyymi
Onks ketään asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia paikalla?
- Anonyymi
Onko Bermudan kolmio jo auki. Naiset en tarkoita nyt teitä, sorry. Mites tanssipuoli joko pääsee tanssittamaan tulisia canarijoja , naisia. Mites kalima onko vielä kerran kuukaudessa vai joko useammin tuon tulivuoren johdosta?
- Anonyymi
Nyt on meno vilkastunut, joutuu kohta jonottamaan!
- Anonyymi
Juu tänään just käytiin syömässä mureaa, punaviinissä marinoitua Fasaanin rintaa talon tapaan.
Päälle napattiin punaleimaiset lonkerot, avot kun oli maistuvaa!
Huomenna mennäänkin Kupari Pannuun heti aamusta. Silleen se viikko vain lähtee taas käyntiin. - Anonyymi
Harmi, että suomi kuppiloita kaatuu. Jospa avaavat myöhemmin kun korona hellittää.
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Se hankaluus tuossa virtuaalimatkailussa näyttää olevan, että ei voi tietää minkä ikäisessä kuvamaailmassa matkailee. Asian on todistanut kiistattomasti täällä vuosia mm. lopetetusta baarista kirjoitellut matkailija.
Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466