inglesiin!!

Joko sinne pääsee..

55

2728

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kato lentorataarista ku koneita tuloo koko ajan.

    • Anonyymi

      Autolla kanariansaarille?

      • Anonyymi

        Ja Seutulan Kalkkuja reppuun.. Loma menee mukavasti kun käteistä on riittävästi


    • Anonyymi

      Yksityis lento koneilla on päässyt koko ajan.

      • Anonyymi

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain me varakkaimmat ja parempi osaiset.

        Joko Ryysyranta avattu?


      • Anonyymi

        Apukoulun kautta.


    • Anonyymi

      Ei Inglesiin. Kanarialla on parempiakin paikkoja kuin vanha ränsistynyt juottola.

      • Anonyymi

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja niistä mieleisin on Las Palmas de Gran Canaria. Mielenkiinnolla odotan uusia arvosteluja hotelleista kuten Cristina Las Palmas ja Reina Isabel.

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Granilla Las Palmas ja Puerto de Mogan, Tenellä Santa Cruz, Puerto de la Cruz ja Costa Adeje, Lanzalla Playa Blanca, Fuertella Jandia ja Corralejo ja koko Gomera. Näissä viihtyy.

        On tainnut loppua Agaette Park- hotelli Inglesissä. Ennen se oli Aurinkomatkoilla. Ainakin kymmenesti olen siinä asunut. Täytyy etsiä joku toinen.


    • Anonyymi

      Rahamiehet käy Palmasissa pirssillä!

      • Anonyymi

        Ulvova mylläri myös lopetettu ja ehkä muitakin suomi-baareja.


    • Anonyymi

      Voi voi donluis, nyt ette ole voineet kokoontua joka vuosi mutta ehkä taas tulevina vuosina.

    • Anonyymi

      Kuka hullu menee Kanarialla suomalais ravintolaan tai baariin?

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Ylläpito hoi! Tämänkin erään jo lopetetun baarin massamainoksilla täytetyb ketjun voisi jo sulkea!

    • Anonyymi

      Sinnehän hullut painaa hulluna!

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Vieläkö kalima pyörii ja tulivuoren savut. Onko Lp:n kenttä auki?

      • Anonyymi

        Katsopa fligthradarilta!


    • Anonyymi

      Päivittäkääpä siellä olijat auton vuokraus hintoja.
      Mitä maksaa /vrk...

      • Anonyymi

        Siinä pari sataahan ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pari sataahan ne maksaa.

        Kolmeksi vrk:si noin 250 eeroa


    • Anonyymi

      Onks ketään asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia paikalla?

    • Anonyymi

      Onko Bermudan kolmio jo auki. Naiset en tarkoita nyt teitä, sorry. Mites tanssipuoli joko pääsee tanssittamaan tulisia canarijoja , naisia. Mites kalima onko vielä kerran kuukaudessa vai joko useammin tuon tulivuoren johdosta?

    • Anonyymi

      Nyt on meno vilkastunut, joutuu kohta jonottamaan!

    • Anonyymi

      Juu tänään just käytiin syömässä mureaa, punaviinissä marinoitua Fasaanin rintaa talon tapaan.

      Päälle napattiin punaleimaiset lonkerot, avot kun oli maistuvaa!

      Huomenna mennäänkin Kupari Pannuun heti aamusta. Silleen se viikko vain lähtee taas käyntiin.

    • Anonyymi

      Harmi, että suomi kuppiloita kaatuu. Jospa avaavat myöhemmin kun korona hellittää.

      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Se hankaluus tuossa virtuaalimatkailussa näyttää olevan, että ei voi tietää minkä ikäisessä kuvamaailmassa matkailee. Asian on todistanut kiistattomasti täällä vuosia mm. lopetetusta baarista kirjoitellut matkailija.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe