En vain tajuu teitä

Anonyymi

jotka otatte tän palstan tosissanne, luulette tietävänne kuka kirjoittaa mitäkin ja kenen kanssa keskustelette.
Onko keneltäkään pois nämä kirjoitukset täällä?
Jos jollekkin tulee pahaolo näistä kirjoituksista, niin lopettaa käymisen.
Ihmeelliseksi taistelukentäksi on tää mennyt.
Anonyymiltä anonyymille jokainen saa kirjoittaa.
Ruokitte vain omaa vainoharhaisuuttanne ja toistenkin.
Ikäväksi on ikävä-palsta mennyt, johtuisko jotenkin ajasta jota eletään, ihmiset voi kovin huonosti.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei huano kirjoitus sulla, kyllä tässä tarttumapintaa on varmasti yhdelle jos toisellekin toheltajalle

      • Anonyymi

        Toisaalta elämäänsä kyllästyneet denialistit osaa kyllä ohittaa liian realistiset aloitukset ja hönöillä päivänselvien provojen ympärillä hyörien. Oman elämänsä sketsihahmo voi olla jokainen


      • Anonyymi

        Miksi aina pitää loukata muita? Miksi taas yritit loukata muita? Onko kiva nostaa koko ajan itseään muita paremmaksi? Onko sinulle oikeasti alemmuuskompleksi ja purat sitä tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina pitää loukata muita? Miksi taas yritit loukata muita? Onko kiva nostaa koko ajan itseään muita paremmaksi? Onko sinulle oikeasti alemmuuskompleksi ja purat sitä tänne?

        Kykenisitkö millään perustelemaan hieman paremmin tuota kommenttiasi? Tästä tulee lähinnä sellainen tunne, että symppaat huonoa käytöstä eli esimerkiksi aloituksen teeman mukaista vainoharhaisuuden merkit täyttävää tunnistelua


    • Anonyymi

      Ainakin ihmisillä näkyy olevan kova kaipuu toisen luokse ja yhteen menemisestä ei näytä tulevan mitään. Kommunikaatio ei pelaa kumpaankaan suuntaan. Jännä sillein, tällaisena digitaalihärpäkkeiden ja netin aikana. Ei ole rakkausasiat helpottuneet yhtään.

      • Anonyymi

        Ei ole ei, ymmärrän hyvin tämän olevan tunteiden purkupaikka.
        Tuo tunnistelu vain tuntuu jotenkin oudolta.
        Kauhea tarve myös arvostella joka kirjoittajaa.
        Kunpa sitä välittämistä ja rakkautta olisi enemmän tuolla oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ei, ymmärrän hyvin tämän olevan tunteiden purkupaikka.
        Tuo tunnistelu vain tuntuu jotenkin oudolta.
        Kauhea tarve myös arvostella joka kirjoittajaa.
        Kunpa sitä välittämistä ja rakkautta olisi enemmän tuolla oikeassa elämässä.

        Kunpa olisi joo. Maailma mennyt kylmemmäksi ja tunneköyhäksi? Ja kuitenkin täällä itketään perään, että ainakin sen perusteella suurta tunnetta on vaikka muille jakaa. Salaa toivotaan, että kaipuun kohde käy lukemassa ja vastaamassa (itsekin syyllistyn tähän)... Trollit heittää kapulaa rattaisiin minkä ehtii. Anonyyminä helppo huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa olisi joo. Maailma mennyt kylmemmäksi ja tunneköyhäksi? Ja kuitenkin täällä itketään perään, että ainakin sen perusteella suurta tunnetta on vaikka muille jakaa. Salaa toivotaan, että kaipuun kohde käy lukemassa ja vastaamassa (itsekin syyllistyn tähän)... Trollit heittää kapulaa rattaisiin minkä ehtii. Anonyyminä helppo huudella.

        Pakko kommentoida. Kaikkihan me ollaan anoja vaikkakin nimmareita väliin näkeekin.
        Ihan kuin osa kirjoittajia olisi jossain yläpilvissä ja arvostuksen hierarkian pilvenreunalla.


    • Se voi olla...............'
      <3

    • Anonyymi

      "Ihmeelliseksi taistelukentäksi on tää mennyt."

      Todellakin ikävää sanahelinää.

    • Anonyymi

      Niinhän se on. Pahimpia nuo jankuttajat jotka jauhavat samanlaisia aloituksia päivästä toiseen, monta kertaa päivässä. Tylsää. Eivätkä muka ymmärrä miksi se ärsyttää muita...

      • Anonyymi

        Niin kukapa olisi niin tyhmä, että ottaisi niitä jankuttavia provoja tosissaan ja hankkisi elämäänsä sisältöä jäkättämällä niihin kuin paremmallekin tutulleen


    • Anonyymi

      Tunnetko...syvästi ja pysyvästi suurta, suuria tunteita palstalla?
      Valoa tuo tielleni varma sanasi! Elämä nyt odottaa vastaanottajaa.

      • Anonyymi

        Eiköhän tunteet tunneta irl.
        Tänne vain puretaan niitä.
        Valo pimeyksien reunoilla.


    • Anonyymi

      En mäkään tajua, mutta toisaalta mulle on yks ja sama kuka kirjoittelee ja kuka lukee, sekä uskokoon, kuka uskoo mitä uskoo.

      Sehän on vain hyvä, että on jokin paikka, jonne porukat voi purkaa tunteitaan ja ajatuksiaan.

      Miksi aina pitäisi tajuta, mitä jotkut toiset tekee, vaikkei itse tykkäisikään?
      Eikä ole pakko toitottaa kaikelle kansalle, jos ei jostain tykkää, tai jotain tajuu.

      Jos tulee paha olo lukiessa, niin voi olla lukematta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe