Olen seurannut vajaan vuoden Kempeleellä lemmikkihoitolaa ja löytöeläintaloa pyörittävän Simo Tolosen facebookissa Vierashuoneen löytöeläimet ja Youtubessa Vierashuone Simo videoita. Simo tekee työtä kissojen siruttamisen, leikkaamisen ja asian puolesta ettei kissa ole vapaasti ulkoileva lemmikki. Valtavasti on loisia, viruksia (tulee ulkomailta) joihin ei tahdo lääkkeet purea Paljon kissoja jää autojen alle ja nääntyy viluun, nälkään ja sairauksiin Suomen ankarassa luonnossa. En voi olosuhteiden vuoksi hankkia lemmikkiä, mutta voi seurata kissaperheiden elämää, erilaisia kissoja videoiden kautta mukavan ja asialleen paneutuneen miehen opastuksella. Kuvan punaruskea Kiriliksi nimitetty pentu löytyi auton konepelin alta sairaana ja nälkäisenä. https://youtu.be/5UxpT4xnJb0
Iloa ja tietoa kissojen parissa!
3
2995
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. on hyvä että simo Tolonen koittaa saada kissan arvoa ylöspäin. Kissahan on isonakin mitä mukavin lemmikki.
Joskin vaatii paljon: mutta vaativa kissa myös antaa paljon, aivan varmasti koko kiintymyksensä omalle ihmiselleen. - Anonyymi
Hieman kummastusta herättää kuitenkin. Ei tunnu tekevän minkään yhdistyksen kanssa yhteistyötä. Lehtijutun perusteella ei hoida populaatioita eikä ole näissä somejutuissakaan tuonur esiin että hoitaisi.
- Anonyymi
Käsittääkseni tekee työtä kissojen hyväksi,ja kissan arvon nostamiseksi koska pitää itse kissoista paljon.
Ja tekee mihin rahkeet ja tilat riittävät. Kannattaa kysyä itseltään jos kysyttävää,pn puhetaitoinen.
Niillä korkeuksilla ei ehdi ankarien talvien takia syntyä populaatioita luontoon. Mitä järkeä on pohjoiseen roudata eteläsuomen populaatioita?
Pitäisikö hänen pystyä vastaamottamaan niitä populaatioita,tai hakemaan?
Outoa,jos näin on. Hänellehän kuuluu määrätyn alueen löytöeläinten vastaanottaminen,ja pyörittää myös hoitolaa,sekä lemmikkitarvikekauppaa.
Ja,tuo julki kossan arvoa. Itse seuraan usein livelähetyksiä.
Kyllä siellä hoito ja tilat on kunnossa,ja osaaminen kissojen hoitoon korkealla tasolla,ja rläinlääkäriin pääsevät ja virikkeitä ja sapuskaa on vaikka kuin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829