Raiskaus vai ei?

Anonyymi

Hei! Minun on vaikea käsitellä tapahtunutta, kun en oikein tiedä millä nimellä edes puhuisin tapahtuneesta. Tästä on aikaa joitain viikkoja. Olin taksissa etupenkillä ja kuski ei ajanutkaan kotiini vaan läheiselle parkkipaikalle. Hän lukitsi auton ovet ja avasi housunsa. Hän vaati minua ottamaan häneltä suihin ennen kuin päästäisi minut pois. Olin hyvin vahvassa humalatilassa enkä tajunnut miten saisin auton oven pois lukosta. Itkin että haluan mennä vain kotiin. Mies jatkoi huutoa muttei koskaan käyttänyt mitään väkivaltaa. Lopulta otin häneltä suihin vain jotta mies päästäisi minut pois autosta. Koska mitään väkivaltaa ei ollut minun on erittäin vaikea ajatella tapausta raiskauksena ja siksi minulla on jotenkin sellainen olo etten ole edes oikeutettu tähän pahaan olooni. Näen painajaisia tapahtuneesta enkä oikein syökään hyvin ja olen ihan romahtamispisteessä mutta jotenkin avun hakeminen tuntuu niin mahdottomalta kun itsehän minä siihen kaluun lopulta tartuin. Lisäksi koska mies ei ikinä koskenut minuun minun on vaikea ajatella tätä raiskauksena. Haluisin siis lähinnä ehkä kuulla ulkopuolisen mielipiteen että onko tämä raiskaus? Kerroin hyvälle ystävälleni kännissä tästä ja hänen kommentit olivat että tämän takia et istu taksiin etupenkille ja toinen oli tuo on valitettavan normaalia 2021 luvulla. Ei tuntunut ottavan ahdistustani tosissaan. Kaveri vaihtoon vai miten jatkan?

8

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On raiskaus.

    • Raiskaus on kyllä,
      Ei ole mitenkään normaalia edes 2021.

    • Anonyymi

      Ilmoita poliisille... Tämä mies jatkaa näitä tekoja tulevaisuudessa, poliisin on hyvä tietää...

    • kyllä se on raiskaus. vaikka mitään väkivaltaa ei tapahtunut ja lopulta itse päätit ottaa tyypiltä suihin, sut oli painostettu siihen etkä nähny muuta ratkasua tilanteeseen. sun todellakin pitäis hakea apua ja tehä ilmotus. toi ei oo mitenkään ok siltä taksikuskilta ja se teki ihan hiton väärin. seksuaaliseen tekoon painostaminen on raiskaus.

    • Anonyymi

      Siis miksi kukaan istuu taksissa etupenkille? Ei syy tietenkään uhrin ole, mutta miksi monelta tuntuu puuttuvan itsesuojeluvaisto kokonaan? Ei tämä ensimmäinen eikä viimeinen kerta ole kun tällaista tapahtuu, mutta edelleenkään ei osata mitenkään valmistautua.

    • Anonyymi

      Suuseksiä ilman kondomia? muista käydä testeissä

    • Anonyymi

      Käsittääkseni aloituksen kohdalla rikosnimike: pakottaminen seksuaaliseen tekoon.

    • Anonyymi

      ihan normaalia meille Taksikuskeille.
      18v. likka ajoi 50ecu sanoi panemua parituntia eioo rahaa. lopuksi kiittikin olla oltu Taksiliiton huvilan saunassakin viikonloppuna nussimassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe