ja heti kättelyssä 50% velkojen armahtamista? Toisaalta, eiväthän he ole saamassa mitään jos velat vanhenevat.
Ovatko velkojat epätoivoisia, jos tarjoavat itse akordi-sopimuksia
5
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata mitään sopimuksia tehdä jos vanhaksi menossa. Kaikki saa tarkistettua ulosoton sivuilta kun kirjaantuu ja kannattaa tarkista amyös onko passiiviperinnässä mitään sillä ne voidaan aktivoida uudelleen eikä siis ole vielä vanhoja velkoja.
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata maksaa niille rosvoille senttiäkään jos vanhenee tyyliin parissa vuodessa! Lowellin huijarit yrittävät ainakin viimeiseen saakka, nyt viimeksi lähettivät kirjeen jossa ruinaavat yli 300 euroa laskulla jossa ei sanaakaan mikä velka edes on kyseessä, näkyy vain se että pääoma 0 euroa, loput oikeudenkäyntikuluja ja niiden omia hatusta vetämään "kuluja"! Sekä se että eräpäivä on ollut joskus vuonna 2006 joulukuussa. On ne härskejä, luuleeko ne oikeasti että joku maksaa heille 300 euroa täysin hämäräperäisestä saatavasta joka kaiken lisäksi vanhenee noin 2 kk kuluttua?! Siinähän luulevat, kirjeensä aiheutti vain sen että nyt neuvon kaikkia muitakin heittämään hevon kuuseen heidän lappunsa, saavat lisää tappioita kun kehtaavat pelata tällaista peliä surkeat huijarit!
- Anonyymi
Ei velka vanhene jos se pidetään voimassa. En ymmärrä miksi ihmiset eivät yritä edes maksaa velvoitteitaan. Selkärangaton laji.
- Anonyymi
Ethän sinä reppana ymmärrä itse edes sitä että ne todellakin vanhenee. 15-20 vuotta niin ne oli siinä. Mutta maksa sinä toki vaikka 50 vuotta vanhoja toope. Just tollasist lampaista perintäfirmat tykkää.
- Anonyymi
Ihminen pitää oikeina kaikkia teitään, mutta Herra punnitsee sydämet.
- Sananlaskut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992