Mikä on THE TRAKTORI? Kaikista ÄIJIN?

Anonyymi

Terve traktori fanaatikoille joille traktori on enemmän kuin pelkkä arkinen työkalu. Jossittelua, jos se lottovoitto osunut ja voisi ostaa talliin traktorin pelkästään huvittelu tyyliseen käyttöön eli lumitöitä,metsäteiden lanauksia ja ennen kaikkea voisi käydä kaupassa ostoksilla sen makkara ja maito sekä ruisleivän hakureissuilla ja muissa arkisissa ajoissa kun kulkee sen 60kmh tiellä normi maastureiden yläpuolella. Uusi traktori ja hinta on sivuseikka kun alle 500K€ Sen kuitenkin saa. Fent 1050? Joku muu ? Niin ja tärkeää on että traktori antaa sen hyvän fiiliksen kun moottori jyrähtää käyntiin ja ah saa alkaa siirtyä kohti maitokauppaa. Matka on tärkein ei perille pääsy (se ei tarkoita sitten tekniikka murheita)

Myös samoilla ajatuksilla pienempi lottovoitto kohde jonka hinta katto on 50000€ eli ollaan käytetyn traktorin kanssa fiilistelemässä.

10

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Urho...Urkki. Automaatti fanaatikot pysyvät suosiolla kaukana !
      Oma suosikki on tietty -70 luvulta Fiat 850, joka tunnettiin Keski-Euroopassa paremmin OM merkkisenä.

• Anonyymi

Kalleinkin nykytekniikalla varustettu Äijätraktori halvaantuu nolosti keskelle risteystä, kun yksi bitti menee poikittain, eikä sitä kovinkaan remottireiska korjaa ilman valmistajan tietokoneohjelmia.

• Anonyymi

No mitä sitten?

Ihmisten tekemät vehkeet voivat mennä ja silloin tällöin menevätkin rikki.

Vanhat ja kuluneet vehkeet helpommin, kuin uudet ja hyvin huolletut.

Ei siinä sen kummempaa ole.

• Anonyymi

County Ford tai vastaava isopyörä. Tietysti ilman ohjaamoa....

• Anonyymi

Joku Versatilen malleista, jos vaan tielle mahtuu.

• Anonyymi

ATS-59. Viimeksi olen nähnyt tuollaisen maatilalla, joka oli ostanut koneen vetämään ylös peltoon uponneet traktorit.

• Anonyymi

Vika investointi tuollaiseen, salaojitus olisi tarpeen.
        Tykinvetäjä olisi talvella umpihangessa metsästä kokorunkojen vedossa paikallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika investointi tuollaiseen, salaojitus olisi tarpeen.
        Tykinvetäjä olisi talvella umpihangessa metsästä kokorunkojen vedossa paikallaan.

Pelot oli salaojitettu, mutta jokilaaksossa.

• Anonyymi

Kumpi on nykyää enempi äijä hipsteriparta vai karvalakki. Vai pittääkö olla nahkaliivi

• Anonyymi

Fendt,Claas, JD siinäpä ne ainoat vaihtoehdot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe