Apua nenäni kanssa!

Anonyymi

Paraneeko haavauma sieraimessa itsestään ja kauanko se vie. Toki saa kertoa vinkkejä paraantumiseen.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, eli onko haavauma sieraimen sisällä, ilman sisäänmenoaukolla vai nenän iholla?

• Anonyymi

Sieraimen sisällä😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieraimen sisällä😬

Selvä juttu. Kuinka kauan haavauma on siellä ollut/koska huomasit sen? Osaatko sanoa mistä tullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä juttu. Kuinka kauan haavauma on siellä ollut/koska huomasit sen? Osaatko sanoa mistä tullut?

Ollut noin kaksi vuorokautta. Ollut nenä tukossa noin viikon ja käytin nenätippoja. Voi olla myös tämä kylmä ilma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollut noin kaksi vuorokautta. Ollut nenä tukossa noin viikon ja käytin nenätippoja. Voi olla myös tämä kylmä ilma.

Joo, vaikuttaisi siltä että nenän limakalvo on kuivunut, johtuen kenties säästä ja myös jos olet käyttänyt avaavaa nenäsumutetta. Limakalvovauriot paranevat yleensä nopeasti, nopeammin kuin paperihaavat, joten sen suhteen ei mitään hätää😁jos vain pystyt lopeta avaavan sumutteen käyttö ja käy ostamassa apteekista A-vitamiinisuihke, ja sitä kolme kertaa päivässä kerralla 2/3 suihkusta, molempiin sieraimiin. Se kosteuttaa ja hoitaa limakalvoja. Aloita suihkeen käyttö vasta kun haava on umpeutunut. Haavan voit yrittää puhdistaa vanulappua ja haavan puhdistusainetta käyttäen. Kysy ihmeessä jos on vielä jotain mieleen päällä 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vaikuttaisi siltä että nenän limakalvo on kuivunut, johtuen kenties säästä ja myös jos olet käyttänyt avaavaa nenäsumutetta. Limakalvovauriot paranevat yleensä nopeasti, nopeammin kuin paperihaavat, joten sen suhteen ei mitään hätää😁jos vain pystyt lopeta avaavan sumutteen käyttö ja käy ostamassa apteekista A-vitamiinisuihke, ja sitä kolme kertaa päivässä kerralla 2/3 suihkusta, molempiin sieraimiin. Se kosteuttaa ja hoitaa limakalvoja. Aloita suihkeen käyttö vasta kun haava on umpeutunut. Haavan voit yrittää puhdistaa vanulappua ja haavan puhdistusainetta käyttäen. Kysy ihmeessä jos on vielä jotain mieleen päällä 😊

Tällä selvä! Kiitos paljon ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe