Mikä on mennyt niin pieleen että elämä tuntuu ikävältä. kun kotona on perusasiat kunnossa ;välittämistä, äiti ei käy kapakoissa,ei käytä huumeita, siisti koti omine huoneineen, lämmin ruoka päivittäin ja asialliset vaatteet, lemmikkieläin.
Äidistäsi tuntuu pahalta nähdä että oma lapsi voi huonosti vaikka kuinka yritttää antaa rakkautta ja rajoja, hoitaa työnsä, pitää kodin siistinä vaatehuoltoineen ja auttamalla koulutehtävissä / versus ambomaan lapset jotka ovat orpoja, elävät kaduilla joku vaateriekale päällä ja kerjäämällä tai varastamalla ruokaa.
ONKO suomessa liian hyvin asiat ettei kestetä mitään vastoinkäymisiä tai sanoja
Miksi nuoret masentuu
10
2457
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaisi olla hyvä näyttää joku filmi kehitysmaan nuoresta, että saisi perspektiiviä olosuhteisiinsa.
Liian hyvälle on tämän päivän nuoret tottuneet. - Anonyymi
Ruokavaliollakin on osuutensa. Pitäisi syödä myös veri- ja maksaruokia. Ennen oli koulussakin säännöllisesti verilättyjä sekä maksakastiketta tai jopa maksalaatikkoa.
- Anonyymi
Totta,. ravinto on tärkein ja lääke numero yksi.
- Anonyymi
Se voi olla hyvinkin osa totuutta, että liika hyvinvointi ei tee hyvää.
- Anonyymi
Jos suomi pääse nato ehkä nuoret ei masentuu
- Anonyymi
itse olisin onnellinen jos äiti välittäisi. suoraan sanottuna kaikista naisista ei ole äidiksi
- Anonyymi
joo onneks mulla sentään isä välittää ja tukee. äiti lähti kävelemään, viina ja vieraat miehet hänelle tärkeämpiä kuin oma perhe
- Anonyymi
joo, bailaavasta huumehuorasta ei saa kunnon kotiäitiä tekemälläkään
- Anonyymi
Jos ihminen ei ole uudestisyntynyt hän ei koskaan ole todella ollenninen, koska aina sudämmessä jäytää tietoisuus, että iankaikkisuus ei ole taivaassa. Pitää pyytää Jeesusta tuleaan sydämmeen ja siitten mennä uskovaisten kokokuksiin ja tapahtumiin, ja liittyä seurakukntaan.
Paljon on vääriäin serurakunntia, pitää rukollla oikeaa sellaista, sillä raamattu sanoo, että Jumala johdattaa niitä , jotka rukoiilee. - AnonyymiUUSI
suomessa on tämä kaupungistuminen, liian suuret koulukompleksit, tekemättömyys,sohvalla makailu, somen koukutus
sairastuttanut nuoret
heistä on tullut törkeitä, häikälemättömiä, ilkeitä, vaarallisia , tappavia
monet velkahelvetissä rahankäytön taidot hukassa, huumeidenkäyttäjiä, kaduilla
ja liikekeskuksissa notkuvia tatuoituja,lävistetyjä, aseiden kanssa kulkevia hulluja
jotka sotkevat rikkovat ja varastavat ja vailla mitään tunne ja empatiataitoja.
kotonaeimitään käsitystä mitä kakarat tekee eikä edes jaksa välitää , parempi kuin poissa jaloista.
9 vuotias sanoi hyvin että vanhempien pitää olla jämäköitä ja lapsille myös esimerkkinä sekä välittäviä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044