Ilkivaltaa

Anonyymi

Onko enää kouluilla mahdollisuus valistaa nuoria elämän eri sääntöihin. Lahdessa on kananmunia heitelty talojen seiniin ja ikkunoihin. Pimeällä ei kerkii nähdä ilkivallan tekijöitä, mutta luulen nuorten olevan asialla. Niitä kolttosia kuulema videoidaan ja naureskellaan urotöille. Voisittekos senkin energian purkaa johonkin hyödyllisempään. Vanhemmat voisi paremmin valvoa ja kysellä nuorten tekemisiä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tämä touhu jää kananmunien heittelyyn vaan Espoossa sijaitsevasta vain kesäkäytössä pitkään toimineesta mummolastani oli paskottu joka ikinen ikkuna ruutu ja sisältä viety kaikki rahanarvoinen ja loput heitelty ympäri taloa ja särjetty jopa pönttö uunien luukkuja🤬 oli kiva alku kesälomalle, kun isän ja äidin kaa mentiin ja mökki kuin purkutuomion saanut. Syylliset saatiin tässä tapauksessa selville aktiivisen naapurin takia joka oli saanut videoitua tekijät poistumassa talolta mopoilla ja polkupyörillä.

      alle 25vuotiaita vanhimmat ja nuorimmat 13vuotiaita.

      Itse olen 16vuotias poika ja en voi ymmärtää tällaisen ilkivallan tekemisen hauskuutta sen enempää kuin koulukiusaamisenkaan.

    • Anonyymi

      Luulet nuorten olevan asialla. Just just... Nuoria on kiva syyttää kaikesta, vaikka ei ole todisteita. Ja kyllähän nuoret yrittää energiaa käyttää mm. ilmaston pelastamiseen ja aiempien sukupolvien jälkien siivoamiseen, mutta sekään ei kelpaa.
      Nuoret tekee aika paljon enemmän hyvää nykypäivänä mitä aiemmat sukupolvet on koskaan tehneet. Tai viitsivät tehdä tälläkään hetkellä, muuta kuin valittaa kun ei mikään heille kelpaa ja kaikki on nuorten vika.

    • Anonyymi

      Joku nälkäinen lapsi ottaisi mielellään nekin huvikseen heitellyt kananmunat. Ja ei täällä suomessa voida koko maailmaa pelastaa. Mitäköhän maat ne suurimpia saastuttajia on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe