Mutta tykkään susta 🤤💞💥💫🚀
Taidetaan olla eri planeetoilta
29
584
Vastaukset
- Anonyymi
No et.
Jos olet hän joka käski laskeutua tälle planetalle eilen,niin unohda koko juttu,muistat mitä sovittiin,mulle sinua ei enää ole.
- Anonyymi
En ole valitettavasti hän
- Anonyymi
Nyt lopeta
- Anonyymi
Välissämme on suuri aika-avaruuden vääristymä mutta madonreiän kautta minä teleporttaan luoksesi 😊😀
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊😊😊
Aropupuna luokses pompin 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aropupuna luokses pompin 😀
Jooh! Ja kyllä Citypupukin käy kun sä olet kyseessä! 😀
- Anonyymi
Ollaan miehen kanssa aika eri planeetoilta :)
- Anonyymi
Missä mielessä? Kenen miehen? Kuka olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on tumma, toinen vaalea? Toinen on nainen ja toinen mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs hätä sinulla kuuden aikaan aamulla on tietää :) tuskinpa olen hän, mutta minä ja mies ollaan erilaisia ja meidän yhteentörmäys voisi olla molemmille hyvä asia. Voitaisiin tasapainottaa toisiamme.
- Anonyymi
Nähtiin äsken.
- Anonyymi
Olisin halunnut koskea kyllä 💝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut koskea kyllä 💝
Höpön löpön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön löpön.
Älä oo niin nega!!
- Anonyymi
Minä en nähnyt ihastustani. Tummatukkainen, hiuksissa hiukan harmaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hänen nimeään, en edes etunimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis harmaata missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hänen nimeään, en edes etunimeä.
Miksi et ole kysynyt hänen nimeään? Kannattaisi yrittää tutustua.
- Anonyymi
Joo, no avaruusmatkailu avartaa mieltä.
- Anonyymi
Ollaan muuten koko ajan avaruusmatkalla tälläkin hetkellä, noin 30 kilometriä sekunnissa.. Tukka putkella mennään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan muuten koko ajan avaruusmatkalla tälläkin hetkellä, noin 30 kilometriä sekunnissa.. Tukka putkella mennään!
Välillä tuntuu, että menee jalat alta🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä tuntuu, että menee jalat alta🤣
Linnunrata muuten kiitää noin 800000 kilometriä tunnissa, maapallo pyörii akselinsa ympäri noin 1500 kilometriä tunnissa..
Hanaa!1!
- Anonyymi
Asiaa
- Anonyymi
Niin on 💞🛸
- Anonyymi
Välillä tuntuu että olen jostain todella kaukaa... En saa mitään kontaktia keneenkään tällä planeetalla. Kaikki vaan lipuu ohi.
- Anonyymi
Voi kulta 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kulta 💕
En ole kenenkään kulta, en edes hopea taikka pronssi. Olen vain yksin kulkija.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837