En muista missäpäin Suomea tapahtui,mutta tapaus eteni näin,että ambulanssi oli hakemassa yhdestä talosta jotakuta,luultavammin perheenn aikuista poikaa pakkohoitoon.Paikalle oli kerääntynyt nuoria katsomaan tapahtumaa,yhdellä tapahtumaa katsovalla tytöllä oli rullaluistimet jalassaan. Ambulanssimiehet ryntäävät äkkiä ulos talosta,huutaen varoituksia. Samassa ulos syöksynyt henkilö alkaa jo huitoa kohtia nuoria,muut pääsevät pakoon,mutta tämä rullaluistelija tyttö ei.Seuraavan päivän iltapäivä lehdissä otsikko." (tytön nimi)"Ei päässyt pakoon rullaluistimilla" ja tämä tyttö oli silloin jotain 14 tai 15v. Aikaa tapahtumasta on jo yli 30v.En muista kuoliko tämä tyttö siihen paikkaan vai ei. Muistakaako kukaan kyseistä tapahtumaa?
Rullaluistelija tytön puukotus
Anonyymi
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ambulanssi taisikin olla paikalla siksi,kun tämä henkilö oli jo ehtinyt puukottaa talon asukasta/asukkaita ja sitten tämä henkilö olis alkanut riehumaan ja ambulanssin miehistö paennut paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716