Mokka! Oon 12v tyttö (kohta 13) ja haluaisin tienata rahaa nopeasti. Noin 100e-200e riittäisi ja mielellään jouluun mennessä olisi hyvä aika. Kertokaa mulle jos teillä on jotain keinoja (muita kuin kotityöt) ansaita rahaa. En kerro täällä sitä, mihin rahaa tarvitsen, koska se on mun yksityisasia!:) VINKKEJÄ!!!
-Ap
Kuinka tienata nopeasti rahaa?
Anonyymi
1
868
Vastaukset
- Anonyymi
Auta jotain tuttua tai lähes tuttua (kuten naapuri) esimerkiksi eläinten hoidossa (koiran ulkoilutus ym) tai jos sinulla on vanhoja vaatteita tai leluja ym. niin niitä voit myydä esimerkiksi kirpputorilla.
En nyt muuta tähän hätään keksi, kun kesätöitä ei voi ehdottaa koska ei tosiaan ole kesä ja jos vain nämä parisen kuukautta aikaa.
No, yritä keksiä jotain jos nuo eivät kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201