Onko kellään tietoa Seinäjoen lähipiirin coveneista..? olen jo pitkään harjoittanut yksin wiccaa, mutta haluaisin vihkiytyä... joten haluaisin saada yhteyttä muihin. tietääkö kukaan?
Missä wiccaksi..?
5
630
Vastaukset
- Selane
...kai sä tiedät että myös yksin voi suorittaa vihkiytymisen joka on ihan yhtä voimakas ja paikkaansapitävä kun covenissa annettu..?
- Akasha
tiedän kyllä, mutta yksin on yksinäistä.... :) siks kaipailen niitä coveneita. tää ei vissiin oo kaikkein parasta seutua tälle uskonnolle... :( kun en tunne muita wiccoja seinäjoen lähistöltä.
- Selane
Akasha kirjoitti:
tiedän kyllä, mutta yksin on yksinäistä.... :) siks kaipailen niitä coveneita. tää ei vissiin oo kaikkein parasta seutua tälle uskonnolle... :( kun en tunne muita wiccoja seinäjoen lähistöltä.
sama ongelma mulla. yksikseen sitä joutuu olemaan, harmi kun ei voi jakaa ajatuksiaan muiden kanssa. kyllä mä jonain päivänä liityn johonkin coveniin, näkee vähän millaista sellainen wiccailu on :)
- nurmoo
Akasha kirjoitti:
Yritä vain ahkerasti kysellä seinäjokisten perään monella forumilla, muuallakin kuin tällä vain. Kyllä niitä wiccoja täältäkin täytyy löytyä, vaikka onkin vähän tällaista kummallista seutua :) Minä olen wiccamielinen, luonnonuskova, kummallinen ja avoin kaikelle. Covenia ei minulla ole, enkä sellaiseen liittyisikään, mutta kyllä täällä sen verran on porukkaa että täytyy sitä nyt ainakin pieneen coveniin porukkaa löytyä. Kysele, kysele :)
Kaunistä kevättä sinulle, äiti kanssasi :)
- nomine umbra
Seinäjoella toimii useita eri wiccaa tai noituutta harrastavia henkilöitä mutta piirit ovat pienet ja harvemmin haluamme tuoda henkilöllisyyksiämme julki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701