JVA PALVELU,EIKÖ TEITÄ HÄVETÄ,SEKÄ HUOSTAANOTOT LISÄÄNTYY JA LAPSET HUUUMEISSA

Anonyymi

PITKÄ TEKSTI JKL LASTENSUOJELUSTA JA KAUPUNGIN VUOKRA KODEISTA.suoraansanottuna olen hyvin vihainen jkl vuokra asuntojen palveluun,asunnottomia hyviä ihmisiä löytyy joka kulman takaa,mutta näille nuorille opsikelijoille jaellaan asuntoja NYT miten sattuu,vaikea saada toisen naapurin nimi valitukseen jos asuu toisella puolella taloa ja talo kaksi kerroksinen,SE EI HÄNEN KOTIINSA KUULUja bileet 24/7,porukkaa ramppaa kokoajan,poliisit käy,JVA EI ole kiinnostunut,naapureita uhkaillaan,sotketaan kaikki mitä voi,asunnot lähes kelvottomia asumiseen kun eräällä kävin kylässä,SENÄT JA OVET HAKATTU REIJILLE JA MAALATTU,vuokra asuntoon kuuluva UUS astianpesukone myyty(JVA EI SEKÄÄN KIINNOSTA,VAIKKA JOUTUU OSTAA NIITÄ LISÄÄ ASUNTOIHIN)
En ole kannabista vastaan mutta jumalauta en halua sitä kamalaa hajua kotiini jos ikkuna auki
Olen tässä kerrostalossa ainut suomalainen,ja viereisessä on muutama,mutta muidenkin puolesta sanon että jva puhelin palvelu on ala arvoista,asiakkaita SORSITAAN,
ANTAKAA ASUNNOTTOMILLE ASUNTO,VAIKKA 3VUODEN KOE AJALLE,MULLEKKIN,TEILLÄ ON ASUNTOJA HITOKSEEEN TYHJÄNÄ,MUTTA JÄRJESTYSSÄÄNTÖJÄ PITÄISI KAIKILLE TENTATA JA KIRISTÄÄ NIITÄ KOSKA JVA ASUNNOSTA EI SAA HÄÄTÖÄ EI IKINÄ VAIKKA BASSO JYTISIS TÄYSILLÄ KOKOAJAN,
Työssäkäyvät duunarit (hyvä että saa sen edullisen asunnon)) mutta maahanmuuttajat saa kodin heti,maahanmuuttajat vuokraa kotejaan muille ja rahottaa ulkomaan matkat heittämällä,jälleenvuokrauskaan ei jva kiinnosta näille ulkomaalaisille jotka nauttii JUST SUN verorahoista halpa kotimaassaan
itse OLEN 9VUOTTA JO KODITON 35V NAINEN. vuotta ilman alkoholisoitumista tai huumeita,ihan perustallaaja.kotini oli tuhoutunut tulipalossa.Ei todellakaan kunta auta.putkaan usein pääsee nukkuu.pitäkää kodeistanne huolta jos sen menetätte ootte pian kusessa mutta KÄYTTÄYTYKÄÄ
HÄVETKÄÄ,MYÖS KÄYTÖSTAVAT ON IHAN MUKAVAT ETTÄ KUULISI OMAT AJATUKSET
OPISKELIJAT EI MIELESTÄNI MISSÄÄN TAPAUKSESSA KUULU JVA ASUNTOIHIN,VAAN YKSINHUOLTAJAT,PITKÄAIKAISTYÖTTÖMÄT,ELÄKELÄISET,PITKÄAIKAISSAIRAAT JA VÄHÄTTELEMÄTTÄ DUUNARIT MYÖS.
MINÄKIN TAHDON OMAN KODIN,AINA PUHUTAAN MIEHISTÄ MUTTA MÄ OON NAINEN JA KIRJASTOSSA LÄMPYMÄSSÄ KIRJOTAN TÄTÄ JA MIETIN MISSÄ NUKUN ENSI YÖN.JOS OLISI JVA KOTI,VOISIN KÄYDÄ TÖISSÄ,ONHAN NYT SE HOITAJAPULAKIN JA TÖITÄ KUULEMMA OLISI MUTTA EN ILMAN KOTIA TEEE TÖITÄ
.ULKOMUOTONI ON NIIN EPÄSIISTI KUN EN KOSKAAN PÄÄSE SUIHKUUN PAITSI UIMAHALLIIN JOS ON RAHAA NIIN PALJON YHESTÄ SUIHKUKÄYNNISTÄ
NIIN EI YKSITYISETKÄÄ MUA HALUA KUN OLEN MYÖS JOUTUNUT KONKURSSIIN YRITYKSEN TAKIA JA VELKAHELVETTI ON SATOJATUHANSIA.
MIKSI JVA EI OTA SUOMAISIA NIIHIN TYHJIIN KOTEIHIN?OLIS KIVA KÄMPPÄ JVA TYHJILLÄÄ JO PUOL VUOTTA MUT NYT SIIHEN MUUTTI SOMALI.


HYVINVOINTIVALTIO?LAITTAKAA NYT NE NUORTEN JA AIKUSTEN MIELENTERVEYSPALVELUTKIN KUNTOON,
OON OMIN SILMIN NÄHNYT 29 HUOSTAANOTTOA KUN PERHE EI SAA KÄYDÄ PURKAMASSA ASIOISTAAN AMMATTILAISELLA JOS ON MM ÄIDILLÄ MASENNUSTA,SE RIITTÄÄ NYLYÄÄN ETTÄ LASPSI VIEDÄN VAIKKA SAMALLA KAATUU TERVEYSPALVELUT,EI MITÄÄN APUA JA SITTEN KUN IHMINEN ROMAHTAA NIIN SILLOIN VIEDÄÄN KAIKKI,JÄTETÄÄN SE ÄITI YKSIN
JOKA AJAUTUU ITSEMURHAAN KUN KAIKKI MENI.LASTENSUOJELUSSA,JÄRJESTÄÄKÖ LASTENSUOJELU VANHEMMILLE MITÄÄN OMAA APUA,EI,JA TERVEYSPALVELUT ROMAHTAA,NIIN AIKA KUMMALLISTA, JA PAKSUA.JKL LAPSISTA HUHTASUOLLA JOKA TOINEN ON LASU ASIAKAS VAIKKA KAIKKI OLIS OK,MUTTA HUOST, SILTI JA SAADAAN AIKAAN MIELENTERVEYSONGELMAISIA HUUMEIDENKÄYTTÄJIÄ.NÄIN YSTÄVÄLLENI KÄVI,HÄNEN POIKANSA KUOLI HUUMEISIIN KUN LASU ASIAKKUUS OPETTI SEN KUN TOISETKIN LAPSET VOI LAITOKSESSA HUONOSTI..HALUS TAKAS KOTIIN SOSSUT EI PÄÄSTÄNY,VANHEMMAT OIKEUDEN KAUTTA HALUS LAPSESA TAKAS NYT HAUDASSA NUORI ELÄMÄ EESÄ OLEVA POIKA KUN LAITOSELÄMÄ TEKI HÄNESTÄ SEKAKÄYTTÄJÄN,HÄNEN ÄITI SAIRASTI MASENNUSTA JA SEN TAKIA POIKA KUOLI KUN LASU VEI TOMMOSEN ASIAN TAKIA SEN,EI PERHEITÄ AUTETA,

18

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo nuo keljon ja myllyjärven lapsukaiset käyttää suonensisääisiä.lapsiparat kun ei ymmärrä mitä siitä suraa,osa on huostassa.en ihmettele miks 12v käyttää huumeita.lapsi kuuluu kotiin ,jos masennus ja ja kykenee käymää kaupassa ja hoiitaa lapsen nii mikä se semmone peruste on laps viedä?
      ystvästäni sanon että hän voisi olla ihan samaa mieltä tusta jva asisasta
      itekki toivon ettei kenenkää tarvi nukkua ulkona ilman kotia kun on niitä tyhjillää tsemppiä.ymmärrän hyvin miksi jva lle tahtoo,verrattuna avaran asutoihin hintaerot on jopa 300e eli avara vuokra tonnilla kolmion jva 300 halvemmalla tai yksiö voi jva olla alle 550e

      • Anonyymi

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi ja suvustasi voi voi


    • Anonyymi

      Voi kättä jalkaa sellasta se oli kaupungin vuokra kämpässä..
      Toista se on yksityisellä asua kolmannesta varoituksesta lentää pellolle.
      En ikinä muuta jva:n kämppään kerta riitti isännöitsijä on hanurista ja jatkuvasti lomalla..
      Suurin osa asukkaista monen kirjavaa heimolaista ei käy kateeksi

    • Anonyymi

      Sellainen on kaupunki, millainen sen vuokra-asuntoyhtiö! Siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Jva on aina ollut läpimätä pulju suhteilla jaetaan asunnot ja mutut menee jonon ohi.
        Vuokrat hipoo pilvissä ja kämpät surkeassa kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jva on aina ollut läpimätä pulju suhteilla jaetaan asunnot ja mutut menee jonon ohi.
        Vuokrat hipoo pilvissä ja kämpät surkeassa kunnossa

        Unohdit että isännöitsijät ovat suojatyöllistettyjä, joiden mielestä kaikki mahdollinen meteli, möykkä ja häiriö kuuluu normaalin elämämisen piiriin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit että isännöitsijät ovat suojatyöllistettyjä, joiden mielestä kaikki mahdollinen meteli, möykkä ja häiriö kuuluu normaalin elämämisen piiriin!

        Näin kertoo itse sovatekin orja työläinen


    • Anonyymi

      joo jva remppaa auntoja että ois nätti,seinän alla hometta kun vähä kattoo.mamuja tässäki talossa enemmän kuin suomalaisia,välillä pelottaa tuolla rapussa kun kaikki mamut on miehiä,oispa ees suomalaisia miehiä,tai naisia,tyhjillää täälläki keltinmäessä varmaa 20 asuntoo yhessä korttelissa.miten niitä on vara pitää tyhjänä,oon samaa mieltä että jva:lle kuuluu muuttaa vaan jos elämä heittelee ja on juurikin kuvailemas ihmistyyppi,ei jaksa opiskelija biletyksiä tässä ikäluokassa enää kuunnella,usein poliisit käy täällä,aina kun kävelen kaupan ohi niin poliisi on mustassa maijassa tai muuten vaa ne kiertää ja usein.tuo asukkaille turvallisuuden tunnetta,hyvä kun kiertää.
      last,suojelu on menny ihan mahdottomaksi siinä oot oikeessa,onhan lehdissäkin jatkuvasti lastensuojelu esillä,ja ei hyvällä tavalla lapsista.
      näen sosiaalityöntekijöiden työtä paljon,ärsyttää kun haukkuvat asiakkaita ja häärää tietokoneella niitä hakemuksia,en usko että suurinta osaa pitää huostaanottaa,juurikin avun saanti ja inhimillisyys on avainsanat,ennen autettiin,ilmeisesti nykyään on eri meininki,en usko että vanhemmat on huonoja
      valitettavasti kiireessä tekee mistä aita matalin, eikä niitä kiinnosta, jos on jo lasu asiakkuus ja huosta.se on uskomatonta vaan kun siivosin erään last,suoj työntekijän huonetta niin puhutaan pahaa ja liioitellaan,ei ne oikeasti ole huolissaan,ne vaan kirjottaa ja ja keksii tyhjästä nyhjästä esim perheessa nainen raskaana,ja oksentaa kokoajan niin siitä tehtiin kuulemma lastensuojeluilmoitus kun ei kysenisi hoitamaan kahta muuta lasta.pienempi lapsista otettiin pois.oli varmaa hehkee raskausaika kun lapsi huostaan kun äitillä niin paha olo että oksentaa vaa,tämä äiti kysyi hoito apua sossusta ,no ei se sitä saanu vaan lopullisen lapsen toisen hoitajan,laitoshoitajan
      eihän ne voi tyhjääkään juttua keksiä.
      mielestäni on ala arvoista puhua pahaa isistä ja äideistä miten huonoja ovat jollakin liiotellulla perusteella haha :D

      • Anonyymi

        Yksi lysti itse olen asunut jo 15.vuotts yksityisellä eikä ongelmia suuntaan eikä toiseen ja häiriköt lentää pellolle jos ei osaa elää sääntöjen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi lysti itse olen asunut jo 15.vuotts yksityisellä eikä ongelmia suuntaan eikä toiseen ja häiriköt lentää pellolle jos ei osaa elää sääntöjen mukaan.

        Juurikin näin.

        Itse asuin JVA:n huonokuntoisessa kolhoosissa 6-vuotta. Täytin uutta hakemusta 4kk välein mutta ikinä en saanut uutta asuntoa. Olin töissä koko ajan. Viimein meni hermo kun yläkertaan tuli möykkäävä Virolainen ja suojatyöllistetty isännöitsijä ei tehnyt yhtään vaikka poliisit kävi 3 kertaa. Viimein meni hermo ja muutin pois, elämäni paras ratkaisu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Itse asuin JVA:n huonokuntoisessa kolhoosissa 6-vuotta. Täytin uutta hakemusta 4kk välein mutta ikinä en saanut uutta asuntoa. Olin töissä koko ajan. Viimein meni hermo kun yläkertaan tuli möykkäävä Virolainen ja suojatyöllistetty isännöitsijä ei tehnyt yhtään vaikka poliisit kävi 3 kertaa. Viimein meni hermo ja muutin pois, elämäni paras ratkaisu!

        Muutit siis kankitielle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutit siis kankitielle

        Toisen firman vuokra-asuntoon, jossa homma pelaa kunnolla!


    • Anonyymi

      no ne ottaa suhteilla asukkaat,ei sinne kukaan pääse oon ollu jonossa 10 vuotta
      kaveri joka kävi töissä sai jva asunnon viikossa!mä oota vaa..

    • Anonyymi

      narkkareita tämä taloyhtiö täynnä
      1 lapsiperhe vain meidän lisäksi ja huoli kova.
      kannabiksen polttelu naapureilla todella häiritsevää kun haju kantautuu vaatteisiin kiinni,kiva viedä lapset päiväkotiin, kun järkyttävä dunkkis,isännöitsijää ei kiinnosta.
      koko yön taas laps itki kun toisen naapurin 2 koiraa haukku läpi yön ja on joka päivästä.
      tekis mieli tehdä lasu kun hoitavat pientä vauvaa jossa kannabis käryää huoneistoihin ja humalaista sakkia jatkuvasti örveltää ja kytät käy välillä kun asunnossa mm.viimeksi jäi hellat päälle ja palokunta joutui murtaa oven kun ei avattu ovea.
      ei enää ikinä Jva:lle

    • Anonyymi

      ristonmaa-keljon kaupat on vieresssä sopivasti "kukkakauppa" tervetuloo niin testaa voit yllättyä
      kasvata kukkaa kokeile nii ei tarvi nipottaa luonnon antimia

    • Anonyymi

      parempi se on putkassa nukkua kuin taivasalla.
      eikö poliisit voi tehdä soskuu ilmoitusta että hankkiudut putkaan kun taivasalle ei kukaa voi jäädä?

    • Anonyymi

      Mielummin asunnoton kuin JVA:n asunnossa

    • Anonyymi

      Ei sinne Suomalaiset edes pääse. Mamu miehet katsovat ovitaulusta yksinasuvien naisten sukunimiä ja kyttäävät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe