Tietääkö kukaan mikä Street magic:issa voi olla vikana, kun ei vaan käynnisty, vaikka tulee kipinää ja saa bensaa? Sammui ajon aikana, eikä ole sen jälkeen käynyt, vaikka on purettu ja kasattu? Voiko vika olla CDI boksissa? Ja olisko kellään tietoo, mistä netistä vois lukee ko. moposta korjausohjeita suomi tai englanti?
Suzuki street magic vikoja???
12
3795
Vastaukset
- --------
ettei kone vaan leikannut ja tullut liian väljäksi jolloin puristukset eivät riitä porauta
pytty oletkos tutkinut kaasarin se voi olla tukossa suuttimessa esim. roska- MaNy
Vietiin mopo huoltoon, saa nähdä mikä sitä vaivaa. Toivottavasti ei tuu kovin kalliiks!
- hettimaikkinen
Kokeile uutta sytytys poksia koska se nykyinen poksi antaa niin vähän virtaa tulpalle että pensa ei syty palamaan. Jos mikään muu ei auta niin kokeilkaa tätä.
- MaNy
Tänään oli huoltomies viimeinkin löytäny vian, läpät rikki!
- Andy69
Se on vika CDI boksissa... kokemusta on. Kannattaa tilata uus ja teesiä
- JWL
missä vois korjauttaa street magicin?... sähköissä pientä vikaa ja ei oikee osaa sanoo mikä on.
- str3333t magic
poika sammutti street magicin eikä sen jälkeen lähteny käyntiin ollaan katottu pytyn puristukset ja kaasari menty läpi uus tulppa laitettu magicis oli tuolloin rajoittamaton boksi kiinni mut ei toimi nyt kummallakaan boksilla kun polkee niin vähä lupaa mutta ei jaksa käydä jos joku tietää vois neuvoa kiitos tv jarmo
- ville0704
mikäs mahtaa olla vikana kun street magic meinaa sammua isoilla kierroksilla?? Tyhjäkäynnillä toimii mut ko antaa kierroksii nii meinaa sammuu eikä liiku mihenkää??
- dlixio
Tarkista virtalukko!voi olla siinä vika itsellä eilen sammui monta kertaa ja ei meinannut lähteä käyntiin,lähti se sitten kun olin löytänyt oikean kulman avaimelle:d
- Anonyymi
Siellä pitäis olla siellä ratin alapuolella semmonen johto mikä on irronnut laita se kiinni
- Anonyymi
Auttakaa minua mitä teen kun mun Suzuki street magic on rikki tai siinä on semmonen juttu että se ei lähde käyntiin vaikka on bensaa ja öljyä ja se menee itsestään eteenpäin vaikka en ees paina kaasua ja tein silleen että ajoin tavallisesti mutta halusin vähän polttaa kumia painoin etujarrua ja takajarrut ja kaasua.sen jälkeen se meni itsekseen.ps ei oo vaihteita eikä kytkintä auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686287Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092114- 631495
- 561247
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1311057Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775