Tuleeko hyvä katto jos laitattaa Vesivekillä ? Kellään kokemuksia. Hyvät ja huonot puolet?
Kokemuksia Vesivekistä
Anonyymi
5
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pyytää tarjous uualtakin. Nämä lestadiolaisfirmat on kalliita muihin verrattuna.
- Anonyymi
Minulla suurehko firma tarjosi kattoremppaa tuplahinnalla pikkufirmaan verrattuna. Tuo pikkufirma teki hyvän katon 15 000 e halvemmalla kuin tuo suurehko firma, jonka myyntimiehet ajelivat turbo Volvolla.
- Anonyymi
Kokemuksia monesko aloitus tämä on Vesivekistä?
- Anonyymi
Älkää ihmeessä ottako työn laatu ihan ammattitaidotonta
- Anonyymi
En suosittele on aika huono työn laatu ja jos otat homman nimi on että palkkaat valvojan joka puuttuu samantien lastuun kun näkee sen. Ilman valvojaa en suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772