Kokeeksi merkitsin minimimäärän, saa nähdä lähteekö hyökkimään? Loihdeanti meni vituralleen, joku vedättää kurssia alaspäin. Saa nähdä, kuittaako Volvo tuon virhesijoitukseni. Ei kyllä Loihdetta myy kuin vasta keväällä, jos kurssi matelee vielä silloinkin.
Volvo menee pörssiin, lotto vetämään
8
2539
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisoikeusrötöstelijä-Kiina on minulla kestoboikotissa.
Edes Kiina-painotteista Kone-osaketta en suostu ostamaan.- Anonyymi
Muista katsoa kaupassa kaikki tuotteet mitä aiot ostaa. Jätä hyllyyn kaikki ne tuotteet joissa lukee valmistusmaa kiina.
- Anonyymi
Itse merkitsin Cores Guggenheim spac:ia.
Polestar listautuu sen kautta Nyseen lähiaikoina.- Anonyymi
Volvolla saa polestarin hyödyt, koska se on volvon taseessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvolla saa polestarin hyödyt, koska se on volvon taseessa
Mutta Polestarin nousupotentiaali on paljon suurempi, koska Polestar asemoituu samaan segmenttiin kuin Tesla.
Sitäpaitsi ison veden takana hype on paljon suurempi kuin pienellä Ruotsin markkinalla.
- Anonyymi
Volvo noussut avauksesta jo 49,15% oli välillä jo yli 50% ei huono sijoitus ainakaan lyhyellä välillä.
Kyllä kelpaa piensijoittajalle...- Anonyymi
Ison veden takana osakkeiden liikkeet ovat yleensä paljon suurempia molempiin suuntiin.
Sähköauto hype on nyt niin kova, että Guggenheimille on odotettavissa reipasta rallia.
Volvo cars ei ole samalla lailla mukana siinä hypessä.
- Anonyymi
Volvon nousupotentiaali ei ole läheskään yhtä suuri kuin Gores Guggenheimilla.
Se on omassa salkussanikin kolmessa päivässä noussut lähes 49%:a ja kävihän se jo yli 50%:a plussalla.
Ison veden takana potentiaalia yleisemminkin on paljon enemmän kuin täällä syrjäseudulla Ruotsissa ja Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826