Moi. Latasin ja asensin Linux mint 20.1 Ulyssa Cinnamonin ja se herjaa käynnistäessä (Error Communicating to TPM chip) ja siitä ei ilmeisesti pääse eroon(netistä katsottu).
Aiempi Sarah 18 cinnamon toimi hienosti ja olin tyytyväinen.
Linux tietäjät kertokaas mikä olisi hyvä versio Sarahiin tottuneelle. Kyseessä on vanhempi nettikone ja linux versio saisi olla ainakin Sarahin veroinen. Kiitos
Uusi Linux! Mint 18 "Sarahin" tilalle
20
84
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä koska on jo aikoja ollut Mint 20.2
Eikä koneessa ole TMP:tä. - Anonyymi
Linulks ei toimi..
- Anonyymi
Terävä huomio :) Semmonen se Linulks Windows on todellakin...
- Anonyymi
Ubuntu toimii loistavasti! Windows on jatkuvaa säätämisen tuskaa!
- Anonyymi
Ubuntu tajuaa kyllä TMP piirit ja myös sen kakkosen,
Kyllä tämä toimii kuin ajatus https://admin1.kuvat.fi/kuvat/Kuvakaappaus 2021-10-20 17-24-03.png?img=full
- Anonyymi
ilari.hupsiovaara kirjoitti:
laitetaan linkki uudestaan https://urly.fi/2gm9
Montako metriä sinun näyttösi leveys on kun kuvasta sopii näytölle vain yksi iconi?
Anonyymi kirjoitti:
Montako metriä sinun näyttösi leveys on kun kuvasta sopii näytölle vain yksi iconi?
2 tuollaista näyttöä työpöydällä https://support.hp.com/fi-fi/product/hp-z27s-27-inch-ips-uhd-display/7155485/document/c04538723
- Anonyymi
MIten toi Linux mint 20 Ulyana Cinnamon eroaa 20.2 Uma Cinnamonista, ei viittis asentaa montaa kertaa eri versioita, vaikka se aika heppoa on.
- Anonyymi
Sine mene katsoma Mint sivu nii sine löytä.
- Anonyymi
Ei auttanut vaikka päivitin uudempaan versioon 20.2 Uma Cinnamon. Käynnistyksessä edelleen ongelmia, mutta lopulta kone lähtee käyntiin n 1 min kestää.
- Anonyymi
Asenna Ubuntu!
- Anonyymi
Ei tuo 60 sekuntia ole vielä paljon, ubuntulla meni 120 ja se oli liikaa koneessa jossa mint käynnistyi 20 - 30 sekuntiin.
- Anonyymi
Ota TMP pois käytöstä bioksesta!
- Anonyymi
otettu pois Disable
- Anonyymi
Ota Bioksesta TMP pois käytöstä, se on vakoilupiiri!
- Anonyymi
Ratkaisin ongelman itse asentamalla aikaisemman version eli
Linux Mint 19 "Tara"n ja toimii!
Kiitos, kaikille "asiantuntijoille"- Anonyymi
Ei toimi..
- Anonyymi
Ei sillä TMP/TPM ilmoituksella ole juurikaan merkitystä. Ei tarvitse siitä välittää.
Ihan hyvin systeemi toimii onpa kys. ominaisuus päällä BIOSissa taikka ei, ja tuleepa virheilmoitusta siitä taikka ei.
Olen useilla koneilla ja Mint-versioilla kokeillut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666184Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91473