Itsekin olen ulostanut Jyväskylässä K-Raudan henkilökunnan parkkipaikalle, mutta en silloin vielä ollut Securitaksella töissä. Kaikkea sitä. En kyllä Securitaksen haalarit päällä olisi kehdannut ulostaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008343735.html
Vartija ulosti teippausyrityksen pihalle
3
233
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on norovirus minkäs sille voit..
- Anonyymi
Joskus Avarnin aikana kun menin ottamaan pari heittovuoroa purkutyömaalle niin siellä tuli kyllä käytyä haalarit päällä kohteen pihassa paskalla koska firma ei hankkinut asianmukaisia taukotilaa vaan joutui kykkimään sen 12h vuoron autossa. Kukaan ei edes tullut tauottamaan jotta pääsis huoltsikalle. :D
- Anonyymi
Myös aikoinaan Securitaksella ollessani oli muutama tuollainen keikka, että mennään vartioimaan yöksi jotain paikkaa, johon on rakentumassa jokin tapahtumapaikka. Puskaan kusemistahan se oli, kun mitään infraa ei vielä välttämättä ollut paikalla aluksi, onneksi sentään isompaa asiaa ei osunut kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657