Oletteko muut huomanneet? Corolla farkussani takapuskurin lokasuojan puoleinen reunasauma muuttuu raoltaan suuremmaksi kun on lämmintä, ja taas kylmässä lämpötilassa sauma kapenee kuten kuuluisi ollakin. Huonoa laatua eli liian ohutta muovia?
Uudessa farkku-Corollassa takapuskuri taipuu lämpötilaeroissa!
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
Halvinta laatua mitä markkinoilta saa, se on Toyotan sertifikaatissa.
- Anonyymi
Tuskin kovin moni palstalla oleva on seurannut sinun Corollasi muodonmuutoksia eri olosuhteissa.
- Anonyymi
Eipä se tänne näy, mutta omaa silmää se kyllä häiritsee jos puskurin sauma elää ilmojen mukaan.. Ei se oikein vaikuta laatuautolta semmoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se tänne näy, mutta omaa silmää se kyllä häiritsee jos puskurin sauma elää ilmojen mukaan.. Ei se oikein vaikuta laatuautolta semmoinen.
Voi voi. Minun mielikuvitus volkkari vaihtaa väriä sen mukaan mitä pillereitä otan aamulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Minun mielikuvitus volkkari vaihtaa väriä sen mukaan mitä pillereitä otan aamulla.
Ja taas meni Toyotan halpuutus ihon alle ja viimeinen oljenkorsi käyttöön. Noloa Toyotan omapoika.
- Anonyymi
Katosta lähtee maali kun on vaan kerran sutastu värii Hybridi. Toyo
- Anonyymi
Markkinoiden ohuin maalikerros, ei mitään uutta.
- Anonyymi
Voipi se KobeSteelin ohuen ohut kierrätyspeltikin elää eri tahtiin kuin ohut muovi?
- Anonyymi
Kun kuormaat auton 4 aikuisella henkilöllä, niin ovien saumat leviävät alapäästä.
- Anonyymi
Jos itse vaihtaa renkaita Toyotaansa, niin ei kannata yrittää aukoa tai sulkea ovi jos yksi kulma on ilmassa, pelti vain vääntyy....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse vaihtaa renkaita Toyotaansa, niin ei kannata yrittää aukoa tai sulkea ovi jos yksi kulma on ilmassa, pelti vain vääntyy....
Kyllä, minun Corollasta irtosi ovi kun tunkilla nostin. Lahoa on!
- Anonyymi
Tarkoitin siis alun kysymyksellä sitä että oletteko omassa Corolla farkussanne huomanneet tuon takapuskurisauman vääntyilyä lämpötilaeroissa? Joko oma on maanantaikappale tai sitten se on "normaalia". Varmaan ohut on puskuri kun se heiluu pestessä ja talvella potkiessa takaläppien ja lokasuojan välistä pois jäätyneitä loskapaakkuja.
- Anonyymi
En tiedä minkä vuosituhannen autoon olet tottunut ennen tätä mutta muovipuskurit ovat vain kuoria korirakenteen päällä -> muovia joka voi heilua jos siihen potkitaan..
- Anonyymi
Voi vee näitä nykyisiä harakanpesiä.
https://www.copart.fi/lot/50127853/Photos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833