Manjarolle tuli taas uusi Firefox ja kaikki sotkettu yläpalkista / teemoista lähtien.
Juuri kun tottui edelliseen muutokseen?
Teeman kun vaihtaa vaaleaksi, niin kirjanmerkkien tekstiä ei näe lainkaan?
Työpaikan menetyksen takia väsätään vaan jotain turhanpäiväisiä muutoksia jatkuvasti.
Firefox 93.0-1
11
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten minua häiritsee se että hiiren rullaa ei saa toimimaan niin että vieritys olisi maltillista, vaan pienin liike rullan pyörityksessä, vierittää sivua noin 8 riviä, kun maksimi olisi 2 riviä.
- Anonyymi
Firefox on tätä nykyä käyttökelvoton.
- Anonyymi
Linulks ei ole tuettu..
- Anonyymi
Toivvottavasti saat tukea vaikka mielenterveyspuolella onkin pulaa lääkärestä sun muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivvottavasti saat tukea vaikka mielenterveyspuolella onkin pulaa lääkärestä sun muista.
Toivvottavasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivvottavasti?
Teme olla simmone ansa joilleki.
- Anonyymi
Eikös hiiren asetuksissa voi säätää nopeutta. En ole sitä vuosiin käyytänyt, mutta aiemmin säädin kursorin nopeutta.
- Anonyymi
Windows 10:ssä hiiren scrollaus nopeutta säädetään asetuksista.
Linuxissa pitää asentaa imwheel (ei taida toimia waylandilla) tai sitten Firefoxin (about:config) asetuksista.
- Anonyymi
Näitä asetuksia yritin muuttaa, en saanut passattua kohdilleen: https://www.maketecheasier.com/change-the-scrolling-speed-in-firefox/
- Anonyymi
En tiedä oletko sama henkilö kuin tuolla ylempänä, joka kaipasi maltilisempaa vieritystä?
Muuttamalla kohdan:
mousewheel.system_scroll_override.enabled vaihda true > false
Oletukset palaa takaisin, kun klikkaa nuolta päässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko sama henkilö kuin tuolla ylempänä, joka kaipasi maltilisempaa vieritystä?
Muuttamalla kohdan:
mousewheel.system_scroll_override.enabled vaihda true > false
Oletukset palaa takaisin, kun klikkaa nuolta päässä.Sain jotain muutosta aikaan, mutta ei riittävästi. Ne mitkä asetuksista eivät ole oletusarvoissaan näytetään lihavoituna.
Järjestelmän puolelta saisi toimivaksi, mutta sitten rullan asetukset on kaikilla muilla sovelluksilla pielessä, joten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin poistaa toimimaton selain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984