Lekalleko hommia?

Fujitsu

Onko muille käynyt näin? Ja mikä nyt avuksi kun ei läppäri enää avaudu millään? Kävi nääs silleen, että viime perjantai/lauantaina kun käytin Trend Micron virusscanneria netistä, niin sehän jumitti koko koneen. Tästä aiheesta uutisoi MikroPc sähkeissään http://mikropc.net/uutiset/index.jsp?categoryId=atk&day=20050426#w200504260047437908 ja mullehan kävi just niin että kone meni aivan juntturaan.
Oisko kellään vielä vinkkiä, miten saan koneen taas toimimaan? Trend Micro tuskin auttaa kuitenkaan tässä tilanteessa. Toisaalta tässä oli taas opetuskin, että älä luota ilmaisohjelmiin sillä hyväähän ei voi saada halvalla saati sitten ilmaiseksi ;)

6

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkiz

      ...huonoja ole. Löytyy niitä vikoja, vikoj,voki maksullisistakin. Mullakin on ollut esim. ZA:n ilmainen versio jo kuusi vuotta eikä ole ongelmia ollut. Ei kyllä muidenkaan kanssa.
      Jotkut ohjelmat eivät toistensa kanssa pelaa kunnolla, oli sitten ilmainen tai maksullinen.

      • Fujitsu

        Niin, eivätpä toki kaikki, mutta mulla vaan sattuu olemaan huonoa tuuria kuukauden sisällä jo toisesta, jolla olen saanut koneen sekaisin. Ensimmäinen oli Tune Up Utilities tai jotain sinne päin ja nyt tämä. No sehän on vaan sitä huonompaa tuuria. Onhan niitä aina ennenkin ollut maanantaiyksilöitä, koska niitä ihmiset tekevät.

        Mutta siihen peruskysymykseen palatakseni vielä, se koneen käynnistysongelma vaivaa ikävä kyllä vieläkin. Siihen jos jollain olisi apua, niin olisin taas ikionnellinen.

        Olenkohan vähän addiktoitunut?


    • CrackerZ

      Oletko kokeillut buuttausta vikasietotilaan tai CD:ä. (Oletan nyt, että käyttiksenä on XP)

      • Kiitos CrackerZ vinkistäsi. Ennen tämän yhteyden avaamista oli tuokin mahdollisuus mielessäni eli kai jokin telepaattinen olettamus kanssasi ja vieläpä melkein samaan aikaan kun sinä viestisi laitoit sivulle.

        Ja sitten siihen olettamukseesi, se on tietysti nykyajan mukainen, sillä eihän kukaan modernin tietokonemaailman jo tuttipulloiästä saakka imeneenä voi kuvitellakaan, että kenelläkään enää olisi käytössä fossiiliajoilta W98 tai jopa W95. Sillä olen pärjännyt, ja sitäkin olen käyttänyt alusta lähtien isdn-yhteyden kanssa moitteettomasti noin kahdeksan vuoden ajan. Mutta nyt laajakaistan tullessa kuvaan, alkaakin vaikeudet tulla kuvaan. Uskokaa tai älkää, tämäkin teksti on teille välittynyt teille tällä kymmenvuotiaalla 'reliikillä' ;) eikä ole tarvinnut viruksia niillä yhteyksillä imuttaa koneelleen.

        Näistä kokemuksista johtuen selvä päätelmä on ollutkin, että autoinsinöörit ovat it-insinöörejä viisaampia. No miksikö, hehän osaavat vuodesta toiseen suunnitella toimivia autoja, jotka sentään vielä sadan vuoden ensikokemustenkin jälkeen kulkevat pyörillä ja vieläpä pyöreillä sellaisilla sekä aina vaan maan pinnallakin ;) Pää pilvissä kulkevat it-insinöörit ja -nörtit ovat aina kaiken uuden viehätyksen huumassaan luoneet uusia järjestelmiä, jotka eivät kuitenkaan hyvin toimi vanhempien järjestelmien kanssa. Olenkohan paljonkin väärässä?


      • CrackerZ
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Kiitos CrackerZ vinkistäsi. Ennen tämän yhteyden avaamista oli tuokin mahdollisuus mielessäni eli kai jokin telepaattinen olettamus kanssasi ja vieläpä melkein samaan aikaan kun sinä viestisi laitoit sivulle.

        Ja sitten siihen olettamukseesi, se on tietysti nykyajan mukainen, sillä eihän kukaan modernin tietokonemaailman jo tuttipulloiästä saakka imeneenä voi kuvitellakaan, että kenelläkään enää olisi käytössä fossiiliajoilta W98 tai jopa W95. Sillä olen pärjännyt, ja sitäkin olen käyttänyt alusta lähtien isdn-yhteyden kanssa moitteettomasti noin kahdeksan vuoden ajan. Mutta nyt laajakaistan tullessa kuvaan, alkaakin vaikeudet tulla kuvaan. Uskokaa tai älkää, tämäkin teksti on teille välittynyt teille tällä kymmenvuotiaalla 'reliikillä' ;) eikä ole tarvinnut viruksia niillä yhteyksillä imuttaa koneelleen.

        Näistä kokemuksista johtuen selvä päätelmä on ollutkin, että autoinsinöörit ovat it-insinöörejä viisaampia. No miksikö, hehän osaavat vuodesta toiseen suunnitella toimivia autoja, jotka sentään vielä sadan vuoden ensikokemustenkin jälkeen kulkevat pyörillä ja vieläpä pyöreillä sellaisilla sekä aina vaan maan pinnallakin ;) Pää pilvissä kulkevat it-insinöörit ja -nörtit ovat aina kaiken uuden viehätyksen huumassaan luoneet uusia järjestelmiä, jotka eivät kuitenkaan hyvin toimi vanhempien järjestelmien kanssa. Olenkohan paljonkin väärässä?

        Noo tässä räpelletty jo DOS:a ja wintoosa 3.0 lähtien :D


      • CrackerZ kirjoitti:

        Noo tässä räpelletty jo DOS:a ja wintoosa 3.0 lähtien :D

        Niinhän se onkin, että ne tekee jotka hyvin osaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe