Onko elämä silloin vielä alussa?
Kun ihminen on 50-vuotias
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkin voi sanoa. Siinä kohdassa alkaa loppuelämä ja monille ruuhkavuosien jälkeen se ihan oma aika, voi keskittyä enempi itseensä kuin aiemmin. - Nm. Viihdevuodet alkoivat silloin
- Anonyymi
Todellakin alkaa se loppu kolmannes.Tänään joku suututti minut,tällä, fossiili on 50v..oikeesti.Onko niin että ikärasismia on.Näkyy joskus tälleen...loukkauksena.Minua loukkasi.
- Anonyymi
Olisit sanonut suututtajallesi, että kohtahan olet sitten itsekin "fossiili". Ei sellaisten tyyppien sanomisista kannata loukkaantua, jotka suunsa avaamalla osoittavat, etteivät tiedä ja tajua mistään mitään. - Nm. Ikä on asennekysymys
- Anonyymi
Elämä on loppusuoralla varsinkin niillä jotka juovat runsaasti alkoholia.
Kyllähän se maistuu näin sateisena päivänä ja uutta lastia kannattaa hakea poutapäivinä niin ei kastu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086