Uusi upea Toyota C-HR EV

Anonyymi

Uusi upea C-HR on julkaistu 3 vuoden rankkojen testien jälkeen. Toyota ei salli vikoja sähköpropulsion uranuurtajana. Kaiken pitää toimia 100 varmasti.

https://youtu.be/KuHRiHrGlUQ

Ainoa huono puoli tässä on se että auto on pakkoladattava.

65

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katujen karismaattisin kääntää päät

      • Anonyymi

        "karimaattisin", eli suomeksi ruma ja naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "karimaattisin", eli suomeksi ruma ja naurettava.

        Kuten sinäkin.


    • Anonyymi

      Voiko auto olla enää epäkäytännöllisempi?

      • Anonyymi

        Voi. Uusi Yaris.


    • Anonyymi

      Tuo on Kiinan markkinoille jo viime vuonna tullut yhteistyösähköauto, jossa noin 55 kWh akku ja 400 km luvattu range. Kauppa ei lähtenyt kuitenkaan oikein käyntiin.

      "Nikkei ilmoitti lokakuussa 2020, että Toyota myi alle 2000 yksikköä vuoden kahdeksan ensimmäisen kuukauden aikana, mikä viittaa siihen, että C-HR EV myynti alkoi hitaasti maailman suurimmilla sähköajoneuvomarkkinoilla. Joulukuussa 2020 jotkut jälleenmyyjät tarjosivat jopa 30 000 CNY: n alennuksen Toyota C-HR EV: stä, sanoi artikkeli chejiahao.autohome.com.cn -lehdessä . Nämä alennukset laskivat perushinnan vain 195 800 CNY: hen.

      • Anonyymi

        Taas yksi floppi Tojolta


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä Toyota taas näyttää muille rupulivalmistajille suuntaa.

    • Anonyymi

      Kiinalaisia on 250 kertaa enemmän kuin suomalaisia joten tuo 2000 auton myynti 8 kuukaudessa Kiinassa vastaa 1 auto per kuukausi myyntiä Suomessa. Se on linjassa esim ladattavan Priuksen myynnin kanssa.

      • Anonyymi

        Priushan oli 20v sitten edistyksellinen. Tuotteen olisi potänyt uudistua ja vähintäänkin pysyä muiden mukana mutta jämähdettiin sitten siihen eikä ole välitetty lainkaan vaikka muut ovat pyyhältäneet ohitse.
        Ainakin Suomessa hintakin jäänyt jälkeen ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Priushan oli 20v sitten edistyksellinen. Tuotteen olisi potänyt uudistua ja vähintäänkin pysyä muiden mukana mutta jämähdettiin sitten siihen eikä ole välitetty lainkaan vaikka muut ovat pyyhältäneet ohitse.
        Ainakin Suomessa hintakin jäänyt jälkeen ja pahasti.

        Älä nyt noin sano. Varmaan lähivuosina tulee "viidennen sukupolven täyshybridi" ja taas kauppa käy !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt noin sano. Varmaan lähivuosina tulee "viidennen sukupolven täyshybridi" ja taas kauppa käy !

        Onhan tuo myyvämpi ilmaisu, kuin viidesti halpuutettu, vaikka sitähän se on. Joka sukupolvesta viilataan kustannuksia pienemmäksi toiminnan juuri muuttumatta.


    • Anonyymi

      Kiinalaiset ovat vaateliaita asiakkaita. He eivät osta Toyotan valmistamia sähköautoja, koska Toyota vasta harjoittelee nykymuotoisen sähköauton valmistusta. Kaikki sen myynnissä olevat sähköautot on jatkokehitelmiä olemassa olevista bensa-autoista ja siksi tilankäytöltään kehnoja kilpailijoihin verrattuna.

      • Anonyymi

        Lähinnä kiinalaiset ostavat Teslaa sähköautojen osalta. Volkswagenit ja Toyotat eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä kiinalaiset ostavat Teslaa sähköautojen osalta. Volkswagenit ja Toyotat eivät kelpaa.

        Ja höpöhöpö! Kiinalaiset tykkää kovasti Volkswageneista ja sen sähköautoista. Siellä on jopa myynnissä ID6, jota Euroopassa ei edes myydä. ID6 oli vasta kiinalaisten törmäystestissä Tesla Y:n kanssa ja pärjäsi tätä vähemmillä vaurioilla.
        Toyota siellä ei kelpaa, se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö! Kiinalaiset tykkää kovasti Volkswageneista ja sen sähköautoista. Siellä on jopa myynnissä ID6, jota Euroopassa ei edes myydä. ID6 oli vasta kiinalaisten törmäystestissä Tesla Y:n kanssa ja pärjäsi tätä vähemmillä vaurioilla.
        Toyota siellä ei kelpaa, se on totta.

        Lähinnä vain Teslat kelpaavat kiinalaisille. Tosin VW myös ennemmin kuin Toyota.


    • Anonyymi

      Sekava mainos ja sekava auto samaa shaibaa tuulipukumaineen johdostako palkattu Muotisuunnuttelija mitä suunnitellut jotku matkalaukut ?

      • Anonyymi

        Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.

        Hiilikuitukorissa ei paksua maalia kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilikuitukorissa ei paksua maalia kaivata.

        Ei varmaankaan, mutta CHR:ssä kaivataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan, mutta CHR:ssä kaivataan.

        Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.

        Rauta ruostuu kun suojaava maalikerros on liian ohut, valitettavasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.

        Nyt oikein vitsin murjaisit ja hyvin tiedät, että asia on juuri päin vastoin. Elät 1960-1970 lukua, jos muuta luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.

        Se tuttu kerros sieltä löytyy 80 mikronia pohjassa OHO KORONA SÄÄSTETÄÄN 10 MIKRONIA MASSAUS PUUTTUU KOKONAAN POHJASTA NIINKUIN AINA.HIIIIIIIIIII.PAALIIN ALLE VUODESSA.HIIIIIIIIII


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.

        Toyotassa maalia 80 mikronia pohjassa 10 mikronia korona vähennys massaus puuttuu kokonaan korona vähennys .PAALATAAN ALLEVUODESSA PUUTUVAN POHJAN TAKIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oikein vitsin murjaisit ja hyvin tiedät, että asia on juuri päin vastoin. Elät 1960-1970 lukua, jos muuta luulet.

        Silmällä näkee parhaiten mitkä autot on ruosteessa eniten ja parkkipaikat on oikein hyvä havannointipaikka. Siellä silmä on nähnyt ruostuneita Skodasia, Paskatteja, Mersuja ja ranskiksia. Ruostunutta Toyotaa ei kyllä löydy etsimälläkään. Ruotsalaistutkimuksessakin passateista oli ruosteessa 41 %a ja Avensiksista vain 2%a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmällä näkee parhaiten mitkä autot on ruosteessa eniten ja parkkipaikat on oikein hyvä havannointipaikka. Siellä silmä on nähnyt ruostuneita Skodasia, Paskatteja, Mersuja ja ranskiksia. Ruostunutta Toyotaa ei kyllä löydy etsimälläkään. Ruotsalaistutkimuksessakin passateista oli ruosteessa 41 %a ja Avensiksista vain 2%a.

        Corolla on jatkanut ruostuvien Toyotien sarjaa ihan alusta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.

        Kolmesta Sitikasta on oma kokemusta, eikä niissä ainakaan ensimmäisen 10 vuoden jälkeen löydy korissa ruostetta mistään. Sen jälkeen minä pistän auton kiertoon muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corolla on jatkanut ruostuvien Toyotien sarjaa ihan alusta asti.

        Corolla ei ole koskaan ollut herkkä ruostumaan. Nykyiset on vähiten ruotuvia. Niitä ei näe ruosteisina. meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä. Audi on kallis auto, mutta sekin ruostuu. Olen katsellut useasti kuinka Audi 80 kukkii. Skoda on heti tehtaalta tullessaan ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corolla ei ole koskaan ollut herkkä ruostumaan. Nykyiset on vähiten ruotuvia. Niitä ei näe ruosteisina. meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä. Audi on kallis auto, mutta sekin ruostuu. Olen katsellut useasti kuinka Audi 80 kukkii. Skoda on heti tehtaalta tullessaan ruosteessa.

        "meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä."

        Kuulepas hönö! Se pösö on valmistettu jopa 10 v aikaisemmin kuin ensimmäinenkään Avensis eli on vähintään vähintään 24-vuotias. Audi 80:n valmistus päättyi 2 vuotta aikaisemmin kuin 1. Avensis näki päivänvalon eli se on 26-49 vuotta vanha. Lisäksi Pösöllä ja Audilla on todennäköisesti ajettu 2-3x enemmän kuin sillä Avensiksella.


    • Anonyymi

      Uuteen C-HR EV Eurooppa versioon tulee uudet Solid State tyyppiset ajoakut, kertoo Toyotan myyntiosasto. Akuille luvataan 12v täystakuu. Jos akkujen varaus putoaa enemmän kuin 3% niin ennot uusitaan takuuaikana.

      • Anonyymi

        Toyotalaatua tuleeToyotalta ja lopezlaatua konsernista


      • Anonyymi

        Kerrottiinko vielä milloin? Nykyiset arviot ovat lähellä 2030-lukua.


      • Anonyymi

        Ei paljoa lämmitä Toyotan solid akut. Montakohan merkkiä päätynyt niitä käyttämään ennen kuin Toyotalla ne markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrottiinko vielä milloin? Nykyiset arviot ovat lähellä 2030-lukua.

        Ei koskaan.


      • Anonyymi

        C-HR EV ei tule ollenkaan Euroopan markkinoille!


    • Anonyymi

      Näyttää häiriintyneeltä leivänpaahtimelta.

      • Anonyymi

        On hyvä pitää etumatkaa kun on tien ja suunnan näyttäjä. Laadun ja luotettavuuden esikuva ei petä.


    • Anonyymi

      Muitten merkkien sähköautot myyvät kuin häkää, mutta Toyota nyhrää " itselataavien " ja Mirain kanssa.

      • Anonyymi

        Häkää on paljon nettiautossa myymättä.


    • Anonyymi

      Kaikki on jollain tapaa tankattava.

    • Anonyymi

      Tiesittekö muuten, että maailman parhaaksi autoksi 2021 on valittu VW id.4 ? Miksiköhän ei joku Toyota? Täytyy olla salaliitto tämä! Maksetut valitsijat! ( Miksiköhän Toyota ei lahjo jos se on niin helppoa? Kyllä Toyotalla massia riittäisi! )

      • Anonyymi

        Aivan sama mitä jotkut mahdollisesti maksetut toimittajat "valitsee maailman parhaimmaksi" ilman vuosien kokemusta uudesta mallista jolla ei ole mitään näyttöä mistään parhaimmuudesta. Merkki se sijaan on tullut kuuluisaksi vikaisuudestaan ja huijauksesta. M. O. T. Aika paljon on syytä epäillä sitä paremmuutta. Toyota sen sijaan on saanut kiitosta ja onkin luotetuimman merkin maineessa toisin kuin vikavaaken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä jotkut mahdollisesti maksetut toimittajat "valitsee maailman parhaimmaksi" ilman vuosien kokemusta uudesta mallista jolla ei ole mitään näyttöä mistään parhaimmuudesta. Merkki se sijaan on tullut kuuluisaksi vikaisuudestaan ja huijauksesta. M. O. T. Aika paljon on syytä epäillä sitä paremmuutta. Toyota sen sijaan on saanut kiitosta ja onkin luotetuimman merkin maineessa toisin kuin vikavaaken.

        Niin, vastaa miksi Toyota ei maksa toimittajille jos se menestys kisoissa on niin helposti järjestettävissä? Miksi Toyota ei euroopassa myy muussa maassa kuin täällä? Ovatko he kenties tyhmempiä, vai olisiko se kenties toisin päin? Euroopan vuoristoisilla teillä on tärkeämpää että auto on hyvä ajettava kuin se, että menee katsastuksesta läpi. Koska Toyota ei menesty maailman autolehtien vertailutesteissä on helppo huutaa toimittajat maksetuiksi. Miksi sitten ei Toyota lahjo omia autojaan voittajiksi? Jos olet yhtään vertailutestiä lukenut, niin siellä on selvät numerot jarrutusmatkoista ja kiihtyvyyksistä ym., ym. Toyota on kyllä vähävikainen, mutta niin on alasinkin ja Heteka, mutta ei niillä silti ole mukava ajella. Sitä paitsi nyt on tulevaisuus sähköautojen, ja siitä kyydistä on Toyota tippunut. Mutta niin kuin vanha suomalainen sananlasku sanoo : Kun ajetaan lujaa niin paskat tippuu rattailta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vastaa miksi Toyota ei maksa toimittajille jos se menestys kisoissa on niin helposti järjestettävissä? Miksi Toyota ei euroopassa myy muussa maassa kuin täällä? Ovatko he kenties tyhmempiä, vai olisiko se kenties toisin päin? Euroopan vuoristoisilla teillä on tärkeämpää että auto on hyvä ajettava kuin se, että menee katsastuksesta läpi. Koska Toyota ei menesty maailman autolehtien vertailutesteissä on helppo huutaa toimittajat maksetuiksi. Miksi sitten ei Toyota lahjo omia autojaan voittajiksi? Jos olet yhtään vertailutestiä lukenut, niin siellä on selvät numerot jarrutusmatkoista ja kiihtyvyyksistä ym., ym. Toyota on kyllä vähävikainen, mutta niin on alasinkin ja Heteka, mutta ei niillä silti ole mukava ajella. Sitä paitsi nyt on tulevaisuus sähköautojen, ja siitä kyydistä on Toyota tippunut. Mutta niin kuin vanha suomalainen sananlasku sanoo : Kun ajetaan lujaa niin paskat tippuu rattailta!

        Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
        Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
        Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa!

        Tojotaa on vaikea saada pysymään vuoristoteiden ojien välissä, siksi Tojoa ei myydä euroopassa. Onhan se Toyota luotettava, mutta jos henkesi on päivittäin niin surkean ajettavan varassa kuin Toyotat ovat, niin katsastukset ovat tois sijainen juttu. By the way, tietä pitkin, nyt panostetaan ja myydään sähköautoja. Onko sekin maksettu salaliitto loistavaa Toyotaa vastaan, että toyota on jäänyt pysäkille kun muut menivät menojaan. Jos joskus uskaltaudut sieltä peräkylästäsi maailmalle, käypä katsomassa miten Peugeotit ja Citroenit surffailevat tyylikkäästi ahtailla kujilla ja serpentiiniteillä. Käy Prahassa Sveijkin oluttuvassa ja näet mahtavan kaupungin jossa hienot Skodat lipuvat Kaarlen sillan yli. Ajele Granadan hektisessä ruuhkassa espanjalaisella Seatilla. Ajele ihan millä vaan Vallettan vasemman puoleisessa liikenneympyrässä. Käy uudella vuokra Opelilla Gibraltarin pienillä kujilla, mutta tunge se Toyotasi sinne missä ei päivä paista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
        Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa!

        No kun se ei menesty vertailussa muihin merkkeihin, niin voisihan se yrittää lahjoa, josta Toyotistit syyttävät muita autotehtaita. Niin saataisiin Toyota sille kuuluvaan asemaan, vaikkakin lahjomalla😄


      • Anonyymi

        ID.4 oli paras myös TM:n sähköautovertailussa. Toyotahan ei tuossa vertailussa ollut mukana, kun ei ollut mitään vertailtavaa.


    • Anonyymi

      Alpeilla ja Espanjan vuoristoisilla teillä on niin syvät ojat että siellä ajellessa pitää olla oman turvallisuutensa vuoksi joku muu, mielellään eurooppalainen auto, kuin Toyota tunnottomine ohjauksineen. Toyotistit eivät ole kokeneet saksalaisten ja Fordin tunnokkaita ohjauksia, kuinka VW-groupin autojen ohjaus hienosti palauttaa. Mutta mitä näistä kunhan menee katsastuksesta läpi.

    • Anonyymi

      Se on naurettavaa miten kaikista maailman automerkeistä ainostaan VW nostattaa vihaa Toyotisteillä. Itselläni ei ole autoa, ainostaan kolme fillaria: Tunturi, Helkama ja Kaunotar. Hiilijalanjälkeni on tätä nykyä kovin pieni, olen tosin ennen istunut ratin takana lähes miljoona kilometriä. On tullut istuttua monen merkin ruotelissa, mutta Toyota on ollut ehdottomasti ohjaukseltaan huonoin. Onneksi ei nykyään tarvitse ajaa minkään merkkisellä autolla.

      • Anonyymi

        Sinulle se fillari varmaan on se turvallisin vaihtoehto vuoristotiellä ja ylämäessä. Muista taluttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle se fillari varmaan on se turvallisin vaihtoehto vuoristotiellä ja ylämäessä. Muista taluttaa!

        Mieluummin fillarilla kuin aasialaisella Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin fillarilla kuin aasialaisella Toyotalla.

        Jos ei ole varaa muuhun kuin kiinalaiseen fillariin niin siihen on silloin tyytyminen.


    • Anonyymi

      Miten Toyota onnistuukin tekemään niin rumia autoja? Sekin joku " hybridi" , oisko Auris vai mikä, ihan kuin joku Tähtien sodasta kopioitu lasten hirviörobotti. Naurettavia patteja ja siivekkeitä ja vekkejä, eikä ainuttakaan yhtenäistä kaunista linjaa. Eikä vieläkään sähkövoimaa!

      • Anonyymi

        Siivekkäillä vekeillä saadaan ohutkin pelti jäykistymään. Vekeillä on siis selvä funktio Toyotan muotoilussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivekkäillä vekeillä saadaan ohutkin pelti jäykistymään. Vekeillä on siis selvä funktio Toyotan muotoilussa.

        Toyota on siis kuten japanilaiset muutkin origamit, jotka saadaan taitavalla taittelulla pysymään kasassa. Eli paperitaidetta.


      • Anonyymi

        Kyllä se C-HR vähän enemmän kääntää päitä kun loku volkkarin poloinen tai skodafobia. Nyt jo näkyi menestyvän trafin ensirekisteröintitilastossakin toisin kuin nämä yhteenynnättävät pikkusintit


    • Anonyymi

      Siis Toyotan pellit ovat foliota joka on taiteltu kuten japanilainen origami!

      • Anonyymi

        Ensiviikon tiistai aiheuttanee suurta tuskaa vikavaginarilassa. Hermostuneisuutta ei voi olla havaitsematta.


    • Anonyymi

      Suomen myydyin sähköauto on sama kuin maailman parhaaksi autoksi 2021 valittu VW id.4. Kuinkas ne Toyotan saamat palkinnot? Eikö noin hyvän auton kuin Toyota pitäisi putsata kaikki palkintopöydät? Kyllä te olette noloja, toyotistit!

    • Anonyymi

      Luulisi turhauttavan kun Toyota on aina vertailutestien hännillä. Se on aivan sama meneekö katsastuksesta läpi, kun auto on muuten niin onneton suunnittelultaan. Toyota on yhtä mukava kuin pakkopaita.

      • Anonyymi

        Vikavaginarilassa uudet kärsimysviikot alkavat taas ensiviikolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikavaginarilassa uudet kärsimysviikot alkavat taas ensiviikolla!

        Kuun vaihteessa itkupotkuraivarit kilpailijoilla yleistyy, Toyota putsaa taas pöydän, tuttuun tapaansa.
        Paras myy parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuun vaihteessa itkupotkuraivarit kilpailijoilla yleistyy, Toyota putsaa taas pöydän, tuttuun tapaansa.
        Paras myy parhaiten.

        Juu ja kyllä kun sitä yksittäisistä merkeistä ostetaan eniten on halutuin ja suosituin niin silloin sitä myös myydään eniten. Timanttia ei tarvi tyrkyttää, sillä ostajia riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe