Uusi upea C-HR on julkaistu 3 vuoden rankkojen testien jälkeen. Toyota ei salli vikoja sähköpropulsion uranuurtajana. Kaiken pitää toimia 100 varmasti.
https://youtu.be/KuHRiHrGlUQ
Ainoa huono puoli tässä on se että auto on pakkoladattava.
Uusi upea Toyota C-HR EV
65
545
Vastaukset
- Anonyymi
Katujen karismaattisin kääntää päät
- Anonyymi
"karimaattisin", eli suomeksi ruma ja naurettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"karimaattisin", eli suomeksi ruma ja naurettava.
Kuten sinäkin.
- Anonyymi
Voiko auto olla enää epäkäytännöllisempi?
- Anonyymi
Voi. Uusi Yaris.
- Anonyymi
Tuo on Kiinan markkinoille jo viime vuonna tullut yhteistyösähköauto, jossa noin 55 kWh akku ja 400 km luvattu range. Kauppa ei lähtenyt kuitenkaan oikein käyntiin.
"Nikkei ilmoitti lokakuussa 2020, että Toyota myi alle 2000 yksikköä vuoden kahdeksan ensimmäisen kuukauden aikana, mikä viittaa siihen, että C-HR EV myynti alkoi hitaasti maailman suurimmilla sähköajoneuvomarkkinoilla. Joulukuussa 2020 jotkut jälleenmyyjät tarjosivat jopa 30 000 CNY: n alennuksen Toyota C-HR EV: stä, sanoi artikkeli chejiahao.autohome.com.cn -lehdessä . Nämä alennukset laskivat perushinnan vain 195 800 CNY: hen.- Anonyymi
Taas yksi floppi Tojolta
- Anonyymi
On se upea peli varsinkin tuo Izoa !
https://electricvehicleweb.com/toyota-c-hr-electric-first-photos/
- Anonyymi
Kyllä Toyota taas näyttää muille rupulivalmistajille suuntaa.
- Anonyymi
Kiinalaisia on 250 kertaa enemmän kuin suomalaisia joten tuo 2000 auton myynti 8 kuukaudessa Kiinassa vastaa 1 auto per kuukausi myyntiä Suomessa. Se on linjassa esim ladattavan Priuksen myynnin kanssa.
- Anonyymi
Priushan oli 20v sitten edistyksellinen. Tuotteen olisi potänyt uudistua ja vähintäänkin pysyä muiden mukana mutta jämähdettiin sitten siihen eikä ole välitetty lainkaan vaikka muut ovat pyyhältäneet ohitse.
Ainakin Suomessa hintakin jäänyt jälkeen ja pahasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Priushan oli 20v sitten edistyksellinen. Tuotteen olisi potänyt uudistua ja vähintäänkin pysyä muiden mukana mutta jämähdettiin sitten siihen eikä ole välitetty lainkaan vaikka muut ovat pyyhältäneet ohitse.
Ainakin Suomessa hintakin jäänyt jälkeen ja pahasti.Älä nyt noin sano. Varmaan lähivuosina tulee "viidennen sukupolven täyshybridi" ja taas kauppa käy !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt noin sano. Varmaan lähivuosina tulee "viidennen sukupolven täyshybridi" ja taas kauppa käy !
Onhan tuo myyvämpi ilmaisu, kuin viidesti halpuutettu, vaikka sitähän se on. Joka sukupolvesta viilataan kustannuksia pienemmäksi toiminnan juuri muuttumatta.
- Anonyymi
Kiinalaiset ovat vaateliaita asiakkaita. He eivät osta Toyotan valmistamia sähköautoja, koska Toyota vasta harjoittelee nykymuotoisen sähköauton valmistusta. Kaikki sen myynnissä olevat sähköautot on jatkokehitelmiä olemassa olevista bensa-autoista ja siksi tilankäytöltään kehnoja kilpailijoihin verrattuna.
- Anonyymi
Lähinnä kiinalaiset ostavat Teslaa sähköautojen osalta. Volkswagenit ja Toyotat eivät kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä kiinalaiset ostavat Teslaa sähköautojen osalta. Volkswagenit ja Toyotat eivät kelpaa.
Ja höpöhöpö! Kiinalaiset tykkää kovasti Volkswageneista ja sen sähköautoista. Siellä on jopa myynnissä ID6, jota Euroopassa ei edes myydä. ID6 oli vasta kiinalaisten törmäystestissä Tesla Y:n kanssa ja pärjäsi tätä vähemmillä vaurioilla.
Toyota siellä ei kelpaa, se on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöhöpö! Kiinalaiset tykkää kovasti Volkswageneista ja sen sähköautoista. Siellä on jopa myynnissä ID6, jota Euroopassa ei edes myydä. ID6 oli vasta kiinalaisten törmäystestissä Tesla Y:n kanssa ja pärjäsi tätä vähemmillä vaurioilla.
Toyota siellä ei kelpaa, se on totta.Lähinnä vain Teslat kelpaavat kiinalaisille. Tosin VW myös ennemmin kuin Toyota.
- Anonyymi
Sekava mainos ja sekava auto samaa shaibaa tuulipukumaineen johdostako palkattu Muotisuunnuttelija mitä suunnitellut jotku matkalaukut ?
- Anonyymi
Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.
Hiilikuitukorissa ei paksua maalia kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiilikuitukorissa ei paksua maalia kaivata.
Ei varmaankaan, mutta CHR:ssä kaivataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan, mutta CHR:ssä kaivataan.
Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.
Rauta ruostuu kun suojaava maalikerros on liian ohut, valitettavasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.
Nyt oikein vitsin murjaisit ja hyvin tiedät, että asia on juuri päin vastoin. Elät 1960-1970 lukua, jos muuta luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuohon ollut vara maalia laittaa 20 mikronia paksummasti vaan mennäänkö entisillä maalivahvuuksilla ja alusta täysin ohuen pohjamaalin varassa.
Se tuttu kerros sieltä löytyy 80 mikronia pohjassa OHO KORONA SÄÄSTETÄÄN 10 MIKRONIA MASSAUS PUUTTUU KOKONAAN POHJASTA NIINKUIN AINA.HIIIIIIIIIII.PAALIIN ALLE VUODESSA.HIIIIIIIIII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.
Toyotassa maalia 80 mikronia pohjassa 10 mikronia korona vähennys massaus puuttuu kokonaan korona vähennys .PAALATAAN ALLEVUODESSA PUUTUVAN POHJAN TAKIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oikein vitsin murjaisit ja hyvin tiedät, että asia on juuri päin vastoin. Elät 1960-1970 lukua, jos muuta luulet.
Silmällä näkee parhaiten mitkä autot on ruosteessa eniten ja parkkipaikat on oikein hyvä havannointipaikka. Siellä silmä on nähnyt ruostuneita Skodasia, Paskatteja, Mersuja ja ranskiksia. Ruostunutta Toyotaa ei kyllä löydy etsimälläkään. Ruotsalaistutkimuksessakin passateista oli ruosteessa 41 %a ja Avensiksista vain 2%a.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmällä näkee parhaiten mitkä autot on ruosteessa eniten ja parkkipaikat on oikein hyvä havannointipaikka. Siellä silmä on nähnyt ruostuneita Skodasia, Paskatteja, Mersuja ja ranskiksia. Ruostunutta Toyotaa ei kyllä löydy etsimälläkään. Ruotsalaistutkimuksessakin passateista oli ruosteessa 41 %a ja Avensiksista vain 2%a.
Corolla on jatkanut ruostuvien Toyotien sarjaa ihan alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli maalikerroksen vahvuus mitä tahansa Toyota ei ruostu. Ruostuminen on Ranskalaisten autojen ja Skodan ongelma.
Kolmesta Sitikasta on oma kokemusta, eikä niissä ainakaan ensimmäisen 10 vuoden jälkeen löydy korissa ruostetta mistään. Sen jälkeen minä pistän auton kiertoon muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corolla on jatkanut ruostuvien Toyotien sarjaa ihan alusta asti.
Corolla ei ole koskaan ollut herkkä ruostumaan. Nykyiset on vähiten ruotuvia. Niitä ei näe ruosteisina. meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä. Audi on kallis auto, mutta sekin ruostuu. Olen katsellut useasti kuinka Audi 80 kukkii. Skoda on heti tehtaalta tullessaan ruosteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corolla ei ole koskaan ollut herkkä ruostumaan. Nykyiset on vähiten ruotuvia. Niitä ei näe ruosteisina. meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä. Audi on kallis auto, mutta sekin ruostuu. Olen katsellut useasti kuinka Audi 80 kukkii. Skoda on heti tehtaalta tullessaan ruosteessa.
"meidän parkkipaikalla on yksi pahoin ruostunut Peugeot 405.Löytyy myös Avensis, joka on kuin uusi. siinä ei ole kiven aiheuttamia pisteitä."
Kuulepas hönö! Se pösö on valmistettu jopa 10 v aikaisemmin kuin ensimmäinenkään Avensis eli on vähintään vähintään 24-vuotias. Audi 80:n valmistus päättyi 2 vuotta aikaisemmin kuin 1. Avensis näki päivänvalon eli se on 26-49 vuotta vanha. Lisäksi Pösöllä ja Audilla on todennäköisesti ajettu 2-3x enemmän kuin sillä Avensiksella.
- Anonyymi
Uuteen C-HR EV Eurooppa versioon tulee uudet Solid State tyyppiset ajoakut, kertoo Toyotan myyntiosasto. Akuille luvataan 12v täystakuu. Jos akkujen varaus putoaa enemmän kuin 3% niin ennot uusitaan takuuaikana.
- Anonyymi
Toyotalaatua tuleeToyotalta ja lopezlaatua konsernista
- Anonyymi
Kerrottiinko vielä milloin? Nykyiset arviot ovat lähellä 2030-lukua.
- Anonyymi
Ei paljoa lämmitä Toyotan solid akut. Montakohan merkkiä päätynyt niitä käyttämään ennen kuin Toyotalla ne markkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrottiinko vielä milloin? Nykyiset arviot ovat lähellä 2030-lukua.
Ei koskaan.
- Anonyymi
C-HR EV ei tule ollenkaan Euroopan markkinoille!
- Anonyymi
Näyttää häiriintyneeltä leivänpaahtimelta.
- Anonyymi
On hyvä pitää etumatkaa kun on tien ja suunnan näyttäjä. Laadun ja luotettavuuden esikuva ei petä.
- Anonyymi
Muitten merkkien sähköautot myyvät kuin häkää, mutta Toyota nyhrää " itselataavien " ja Mirain kanssa.
- Anonyymi
Häkää on paljon nettiautossa myymättä.
- Anonyymi
Kaikki on jollain tapaa tankattava.
- Anonyymi
Tiesittekö muuten, että maailman parhaaksi autoksi 2021 on valittu VW id.4 ? Miksiköhän ei joku Toyota? Täytyy olla salaliitto tämä! Maksetut valitsijat! ( Miksiköhän Toyota ei lahjo jos se on niin helppoa? Kyllä Toyotalla massia riittäisi! )
- Anonyymi
Aivan sama mitä jotkut mahdollisesti maksetut toimittajat "valitsee maailman parhaimmaksi" ilman vuosien kokemusta uudesta mallista jolla ei ole mitään näyttöä mistään parhaimmuudesta. Merkki se sijaan on tullut kuuluisaksi vikaisuudestaan ja huijauksesta. M. O. T. Aika paljon on syytä epäillä sitä paremmuutta. Toyota sen sijaan on saanut kiitosta ja onkin luotetuimman merkin maineessa toisin kuin vikavaaken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama mitä jotkut mahdollisesti maksetut toimittajat "valitsee maailman parhaimmaksi" ilman vuosien kokemusta uudesta mallista jolla ei ole mitään näyttöä mistään parhaimmuudesta. Merkki se sijaan on tullut kuuluisaksi vikaisuudestaan ja huijauksesta. M. O. T. Aika paljon on syytä epäillä sitä paremmuutta. Toyota sen sijaan on saanut kiitosta ja onkin luotetuimman merkin maineessa toisin kuin vikavaaken.
Niin, vastaa miksi Toyota ei maksa toimittajille jos se menestys kisoissa on niin helposti järjestettävissä? Miksi Toyota ei euroopassa myy muussa maassa kuin täällä? Ovatko he kenties tyhmempiä, vai olisiko se kenties toisin päin? Euroopan vuoristoisilla teillä on tärkeämpää että auto on hyvä ajettava kuin se, että menee katsastuksesta läpi. Koska Toyota ei menesty maailman autolehtien vertailutesteissä on helppo huutaa toimittajat maksetuiksi. Miksi sitten ei Toyota lahjo omia autojaan voittajiksi? Jos olet yhtään vertailutestiä lukenut, niin siellä on selvät numerot jarrutusmatkoista ja kiihtyvyyksistä ym., ym. Toyota on kyllä vähävikainen, mutta niin on alasinkin ja Heteka, mutta ei niillä silti ole mukava ajella. Sitä paitsi nyt on tulevaisuus sähköautojen, ja siitä kyydistä on Toyota tippunut. Mutta niin kuin vanha suomalainen sananlasku sanoo : Kun ajetaan lujaa niin paskat tippuu rattailta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vastaa miksi Toyota ei maksa toimittajille jos se menestys kisoissa on niin helposti järjestettävissä? Miksi Toyota ei euroopassa myy muussa maassa kuin täällä? Ovatko he kenties tyhmempiä, vai olisiko se kenties toisin päin? Euroopan vuoristoisilla teillä on tärkeämpää että auto on hyvä ajettava kuin se, että menee katsastuksesta läpi. Koska Toyota ei menesty maailman autolehtien vertailutesteissä on helppo huutaa toimittajat maksetuiksi. Miksi sitten ei Toyota lahjo omia autojaan voittajiksi? Jos olet yhtään vertailutestiä lukenut, niin siellä on selvät numerot jarrutusmatkoista ja kiihtyvyyksistä ym., ym. Toyota on kyllä vähävikainen, mutta niin on alasinkin ja Heteka, mutta ei niillä silti ole mukava ajella. Sitä paitsi nyt on tulevaisuus sähköautojen, ja siitä kyydistä on Toyota tippunut. Mutta niin kuin vanha suomalainen sananlasku sanoo : Kun ajetaan lujaa niin paskat tippuu rattailta!
Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa!Tojotaa on vaikea saada pysymään vuoristoteiden ojien välissä, siksi Tojoa ei myydä euroopassa. Onhan se Toyota luotettava, mutta jos henkesi on päivittäin niin surkean ajettavan varassa kuin Toyotat ovat, niin katsastukset ovat tois sijainen juttu. By the way, tietä pitkin, nyt panostetaan ja myydään sähköautoja. Onko sekin maksettu salaliitto loistavaa Toyotaa vastaan, että toyota on jäänyt pysäkille kun muut menivät menojaan. Jos joskus uskaltaudut sieltä peräkylästäsi maailmalle, käypä katsomassa miten Peugeotit ja Citroenit surffailevat tyylikkäästi ahtailla kujilla ja serpentiiniteillä. Käy Prahassa Sveijkin oluttuvassa ja näet mahtavan kaupungin jossa hienot Skodat lipuvat Kaarlen sillan yli. Ajele Granadan hektisessä ruuhkassa espanjalaisella Seatilla. Ajele ihan millä vaan Vallettan vasemman puoleisessa liikenneympyrässä. Käy uudella vuokra Opelilla Gibraltarin pienillä kujilla, mutta tunge se Toyotasi sinne missä ei päivä paista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vastaa, miksi vw huijasi ja kusetti 30.000.000000 :n, kolmenkymmenen miljardin edestä kuluttajat ja viranomaiset.
Miksi Toyota on ohittanut volkkarin maailman laajuisessa myynnissä. Miksei vw menesty luotettavuusmittauksissa? Miksi Toyotan pitäisi jotain yrittää lahjoa kun se on luotettava ja muutenkin koko maailman suosituin ja ykkönen, volkkarin pärjäillessä vain kotikentällään. Kansa kyllä tietää. Isot kalat uivat isoilla vesillä ja pikkusintit pikkulammikoissa!No kun se ei menesty vertailussa muihin merkkeihin, niin voisihan se yrittää lahjoa, josta Toyotistit syyttävät muita autotehtaita. Niin saataisiin Toyota sille kuuluvaan asemaan, vaikkakin lahjomalla😄
- Anonyymi
ID.4 oli paras myös TM:n sähköautovertailussa. Toyotahan ei tuossa vertailussa ollut mukana, kun ei ollut mitään vertailtavaa.
- Anonyymi
Alpeilla ja Espanjan vuoristoisilla teillä on niin syvät ojat että siellä ajellessa pitää olla oman turvallisuutensa vuoksi joku muu, mielellään eurooppalainen auto, kuin Toyota tunnottomine ohjauksineen. Toyotistit eivät ole kokeneet saksalaisten ja Fordin tunnokkaita ohjauksia, kuinka VW-groupin autojen ohjaus hienosti palauttaa. Mutta mitä näistä kunhan menee katsastuksesta läpi.
- Anonyymi
Se on naurettavaa miten kaikista maailman automerkeistä ainostaan VW nostattaa vihaa Toyotisteillä. Itselläni ei ole autoa, ainostaan kolme fillaria: Tunturi, Helkama ja Kaunotar. Hiilijalanjälkeni on tätä nykyä kovin pieni, olen tosin ennen istunut ratin takana lähes miljoona kilometriä. On tullut istuttua monen merkin ruotelissa, mutta Toyota on ollut ehdottomasti ohjaukseltaan huonoin. Onneksi ei nykyään tarvitse ajaa minkään merkkisellä autolla.
- Anonyymi
Sinulle se fillari varmaan on se turvallisin vaihtoehto vuoristotiellä ja ylämäessä. Muista taluttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle se fillari varmaan on se turvallisin vaihtoehto vuoristotiellä ja ylämäessä. Muista taluttaa!
Mieluummin fillarilla kuin aasialaisella Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin fillarilla kuin aasialaisella Toyotalla.
Jos ei ole varaa muuhun kuin kiinalaiseen fillariin niin siihen on silloin tyytyminen.
- Anonyymi
Miten Toyota onnistuukin tekemään niin rumia autoja? Sekin joku " hybridi" , oisko Auris vai mikä, ihan kuin joku Tähtien sodasta kopioitu lasten hirviörobotti. Naurettavia patteja ja siivekkeitä ja vekkejä, eikä ainuttakaan yhtenäistä kaunista linjaa. Eikä vieläkään sähkövoimaa!
- Anonyymi
Siivekkäillä vekeillä saadaan ohutkin pelti jäykistymään. Vekeillä on siis selvä funktio Toyotan muotoilussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivekkäillä vekeillä saadaan ohutkin pelti jäykistymään. Vekeillä on siis selvä funktio Toyotan muotoilussa.
Toyota on siis kuten japanilaiset muutkin origamit, jotka saadaan taitavalla taittelulla pysymään kasassa. Eli paperitaidetta.
- Anonyymi
Kyllä se C-HR vähän enemmän kääntää päitä kun loku volkkarin poloinen tai skodafobia. Nyt jo näkyi menestyvän trafin ensirekisteröintitilastossakin toisin kuin nämä yhteenynnättävät pikkusintit
- Anonyymi
Siis Toyotan pellit ovat foliota joka on taiteltu kuten japanilainen origami!
- Anonyymi
Ensiviikon tiistai aiheuttanee suurta tuskaa vikavaginarilassa. Hermostuneisuutta ei voi olla havaitsematta.
- Anonyymi
Suomen myydyin sähköauto on sama kuin maailman parhaaksi autoksi 2021 valittu VW id.4. Kuinkas ne Toyotan saamat palkinnot? Eikö noin hyvän auton kuin Toyota pitäisi putsata kaikki palkintopöydät? Kyllä te olette noloja, toyotistit!
- Anonyymi
Luulisi turhauttavan kun Toyota on aina vertailutestien hännillä. Se on aivan sama meneekö katsastuksesta läpi, kun auto on muuten niin onneton suunnittelultaan. Toyota on yhtä mukava kuin pakkopaita.
- Anonyymi
Vikavaginarilassa uudet kärsimysviikot alkavat taas ensiviikolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikavaginarilassa uudet kärsimysviikot alkavat taas ensiviikolla!
Kuun vaihteessa itkupotkuraivarit kilpailijoilla yleistyy, Toyota putsaa taas pöydän, tuttuun tapaansa.
Paras myy parhaiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuun vaihteessa itkupotkuraivarit kilpailijoilla yleistyy, Toyota putsaa taas pöydän, tuttuun tapaansa.
Paras myy parhaiten.Juu ja kyllä kun sitä yksittäisistä merkeistä ostetaan eniten on halutuin ja suosituin niin silloin sitä myös myydään eniten. Timanttia ei tarvi tyrkyttää, sillä ostajia riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?
Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https2762974En sitten aio sinua odotella
Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e761538- 431470
Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"
Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan361270Kuka sinä oikeen olet
Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej471190En vain ole riittävä
Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o251187Hei, vain sinä voit tehdä sen.
Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change61170Oon pahoillani että
Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(431109- 231077
Ihan mielenkiinnosta kyselen...
Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko141013