Voiko riparilla

Anonyymi

Eli voiks riparilla runkata, onko siellä mahdollisuutta siihen?

15

672

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, veskissa

    • Anonyymi

      Mä vedin peiton alla öisin

    • Anonyymi

      On mahdollista ja aika huomaamattomastikin pystyy vaik just vessas ja mun 2020 olleella riparilla oli huoneet joissa oli vain kaks henkeä eli mulla oli vain yks kämppis joka oli kans poika. Yöllä heräsin janoon ja juotuani päätin myös tyhjentää kassit ja aloitin homman heti :D rautasänky piti kovaa nitinää runkkauksen tahdissa mutta kiimoissani en tajunnut sitä ja vasta laukeamisen jälkeen katsoin huoneen toiselle puolelle ja näen että kämppis näki kaiken vaikka yrittikin kääntää päänsä mahdollisimman nopeasti seinään päin 😬 nolotti ja aamul pyysin ettei kerro kellekään

    • Anonyymi

      Tee se vessassa tai käy yöllä suihku huoneesssa.

      • Anonyymi

        tai papin pöydälle,. luulee että kummitukset tuli
        sen Raamatulle.
        Haamujengi mähmineen


    • Anonyymi

      Kyllä mä ainakin runkkasin riparilla ollessani, vessassa kylläkin useimmiten.
      Kerran tosin järvessäkin, kesäriparilla kun oltiin.
      Muutama aika hyvännäköinen tyttö oli aika paljastavat uima-asut päällä uimassa ja jotenkin alkoi himot heräämään, vielä sen verran kovin, etten olisi pystynyt odottamaan, joten menin tarpeeksi syvälle veteen ja vetäisin menolle.

    • Anonyymi

      Kyllä riparilla onnistui ihan hyvin

    • Anonyymi

      Ei ollut mahdollisuutta. Kannattaa kotona tehdä ennen lähtöä

    • Anonyymi

      Kyllä mä ainakin runkkasin melki joka päivä ja onnistui ihan hyvin. Siis ettei kukaan tullut häiritsemään eikä käynyt käry muutenkaan.
      Vessassa ja suihkussa kyllä yleensä runkkasin.
      Yhtenä päivänä olin lämmittämässä puusaunaa, missä saatiin käydä vaikka joka päivä, jos haluttiin, että oli vain poikien ja tyttöjen vuorot, mutta muuten.
      Niin sauna alkoi olla jo käyttökunnossa, kun kävin vielä lisäämässä sinne puita ja sitten piti mennä ilmoittamaan että sinne voi mennä. Tytöt oli ekana vuorossa.
      No, olin just löylypuolella laittamassa puita lisää, kun muutama tyttö ja yksi leirin vetäjistä olikin jo tulossa saunaan ja olivat jo pukuhuoneessa riisuutumassa. S vetäjä oli vielä kanssa aika hyvännäköinen vaalea nainen ja oli tietty tytöissäkin muutama aika hyvännäköinen.
      No en mäkään jäänyt sinne tirkistelemään, mutta osa muijista oli jo alusvaatteisillaan, ennen kuin tajusin että ovat siellä ja he tajusivat mut, kun lähdin sieltä aika kiireellä.
      Niin siitä kieltämättä kyllä tuli lisää motivaatiota runkkailuun, parilla tytöllä oli vielä sellaiset alusvaatteet, että käytännöllisesti niistä näkyi kyllä ihan selvästi läpi.
      Vaikka ei siitä nyt muuten tullut mitään seuraamuksia, naureskelua lähinnä ja moni heistä kiusoitteli mua jonkun verran siinä parin seuraavan päivän aikana. Just jotain että järkytyitkö pahastikin ym:D

    • Anonyymi

      Runkkaappa riparilla jossai pusikossa ja jää kiinni siitä... Et muuten halua mennä enään samaan kouluun takas sit kesän jälkeen :D:D:D riparirunkkari

      • Anonyymi

        Heh, tulee mieleen oma ripari. Olin vapaa-ajalle kävelyllä leiripaikan lähellä olevalla polulla ja näin leirikaverin (hyvä kaveri entuudestaan) vähän kauempana selin. Luulin että kaveri on kusella, kunnes vähän lähempänä huomasin käden liikkeistä että oli jotain muuta menossa :D. Vähän nolona peruuttelin pois paikalta eikä kaveri varmaan edes tiedä että näin hänet, ei ainakaan maininnu mitään myöhemmin. Muuten mahdollisuudet tai siis sopivat paikat tuolla olikin aika rajatut, jossain ahtaassa vessakopissa oli muutaman kerran pakko vetää pahimpia paineita pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tulee mieleen oma ripari. Olin vapaa-ajalle kävelyllä leiripaikan lähellä olevalla polulla ja näin leirikaverin (hyvä kaveri entuudestaan) vähän kauempana selin. Luulin että kaveri on kusella, kunnes vähän lähempänä huomasin käden liikkeistä että oli jotain muuta menossa :D. Vähän nolona peruuttelin pois paikalta eikä kaveri varmaan edes tiedä että näin hänet, ei ainakaan maininnu mitään myöhemmin. Muuten mahdollisuudet tai siis sopivat paikat tuolla olikin aika rajatut, jossain ahtaassa vessakopissa oli muutaman kerran pakko vetää pahimpia paineita pois.

        Mikä riparilla niin kiihotti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä riparilla niin kiihotti?

        No ei nyt erityisesti mikään tietty asia, mutta ei vaan pystyny kovin montaa päivää pitää taukoa. Tai muuten p*nettaa jatkuvasti ja herkkyys saada seisokkeja jossain missä niitä ei tarviis tulla (rannalla/uimassa tms) kasvaa huomattavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt erityisesti mikään tietty asia, mutta ei vaan pystyny kovin montaa päivää pitää taukoa. Tai muuten p*nettaa jatkuvasti ja herkkyys saada seisokkeja jossain missä niitä ei tarviis tulla (rannalla/uimassa tms) kasvaa huomattavasti.

        Itselläni on sama juttu, pari päivää kestää vielä ihan suht ok olla runkkaamatta, mutta sitten ei enää.
        On jo niin helvetin kosketusherkkäkin ja kalu nousee jo melkeinpä ilman mitään ärsykkeitä vähän väliä. On aika rasittavaa, kun se seilaa edes takaisin kovan ja löysän välillä pitkin päivää. Mikä tekee olosta vielä tukalamman.
        Koitin syksyllä olla mahdollisimman pitkään runkkaamatta, mutta 4 päivän tauko oli jo jotain ihan järkkyä... Sitten oli pakko runkata ja en tarvinnut kuin 3-4 vetoliikettä, kun tuli jo. Olin jo niin herkkä siinä vaiheessa.
        No, ehkä se jossain vaiheessa helpottaa....
        Mutta aloitukseen sen verran, että miksei voisi runkata?
        Onhan ripareilla vessoja, vessakopissa ainakin voi vetäistä käteen aina, kun tarvetta on.
        Eikä siitä tarvitse välttämättä tehdä mitään maratonia, sen kuin vetelee menolle miettien jotain itselle sopivaa asiaa ja homma hoituu. Eikä runkatessa tarvitse meluta, itse en ainakaan melua loppuvaiheen huohotusta lukuunottamatta lainkaan ja sekin on aika hiljaista. Siis jos ei halua kärytä niistä puuhista muille.


    • Anonyymi

      Runkata voi vaikka ruokapöydässä jos on pokkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe