Iisakin ristikot 10-12/2021

Anonyymi

Tähän loppuvuoden Iisakin ristikoista.

33

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulta kysyttiin Kuukauden auliksesta, jossa pääkuvana on kissa. Olettaisin, että pääkuvan oikealla puolella olevassa tuolivihjeessä kysytään tuotemerkkiä.
      https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/wp-content/uploads/IMG_20211022_133506.jpg
      Tuon tapaisia tuoleja ovat mm. Artek Crinolette, HansK Zig-Zag, Rowico Carmen, Paris, Yngve Ekström Nesto ja Torkelson Edda. Noista nimet Artek, HansK, Paris, Yngve ja Nesto ovat viisirjaimisia. Onko noista mikään ja jos ei, mikähän voisi olla.

• Anonyymi

Onpa erikoinen aloitus ja ensimmäinen viesti. Keisari ei Iisakkia osta (eikä mitään muutakaan ristikkolehteä koska klyhyys) ja sitten Auliksen ristikosta kysymys. VMP.

• Anonyymi

Halusin vain auttaa erästä ratkojaa hänen ongelmassaan. On minulta monestakin kysytty ristikkolehdistä, jota minä en ole koskaan ostanut enkä osta. Jos ristikko sattuu oleman Lehdon ristikko, autan siinä, vaikka Lehdon ristikoita en enää muuten ratko.

• Anonyymi kirjoitti:

Halusin vain auttaa erästä ratkojaa hänen ongelmassaan. On minulta monestakin kysytty ristikkolehdistä, jota minä en ole koskaan ostanut enkä osta. Jos ristikko sattuu oleman Lehdon ristikko, autan siinä, vaikka Lehdon ristikoita en enää muuten ratko.

22.10.2021 15:45, 22.10.2021 15:51 ja tämän kommentin siis kirjoitin itse. Tällä sivustolla joku tai jotkut pelleilee kirjoittamalla ikään kuin minun ominaisuudessa. Jotkut eivät sitten edes usko, kun kerron, etten ole jotain kirjoittanut.

Joidenkin kirjoittelu on mennyt niin epäterveeksi, että minun täytynee jatkossa aina kommentoida kirjautuneena. Sairasta kirjoittelua harrastanee täällä useampikin henkilö. Yritän jatkossa kirjoittaa terveesti, vaikka jankkaukseen sortuminen on heikkouteni ja provosoidun helposti kaikesta typerästä kirjoittelusta. Ikävää kun tämäkin kommentti piti kirjoittaa, mutta tein tämän selvennykseksi.

• Katsoin, mitä VMP tarkoittaa - kuva hyvin juuri "Anonyymi
        22.10.2021 20:56" kommenttia . Tällaisia VMP-tason kommentteja ei kaivata.

Ihan asiallista apua kyllä kaipaisin toisen ratkoja auttamiseen. En saa järkevää sanastoa kissan oikealle puolelle.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Katsoin, mitä VMP tarkoittaa - kuva hyvin juuri "Anonyymi
        22.10.2021 20:56" kommenttia . Tällaisia VMP-tason kommentteja ei kaivata.

Ihan asiallista apua kyllä kaipaisin toisen ratkoja auttamiseen. En saa järkevää sanastoa kissan oikealle puolelle.

Suurin osa viesteistäsi on - VMP - ja arvaa miten paljon niitä tarvitaan täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa viesteistäsi on - VMP - ja arvaa miten paljon niitä tarvitaan täällä.

Myönnän, että väärin perustein virheiksi väittämiäni vihjeitä koskevat kommenttini ovat VMP-tasoa.

Mutta erittäin suuri osa huonoista kommenteistani johtuu siitä, että itse olen ensin saanut VMP-tason kommentin, johon tulee vastattua VMP-tasoisesti.

Omassa foorumissani ole keneltäkään kommentoijalta tullut ainuttakaan VMP-tasoista kommenttia.

Tämö foorumi on foorumeiden pohjamutaa, koska VMP-tason kommentteja siinä vilisee.

Eikö täällä kertakaikkiaan ole halua nostaa tasoa? Yritän ainakin itse nostaa kirjoittamusen tasoa, vaikka se täällä on erittäin hankalaa kun asiallisiin kommentteihin tulee VMP-tason kommentteja.

Tämän säikeen pilasi muut kuin minä. Hävetkää te muutkin käytöstänne.

• Sain erääktä nettitutulta apua Lehdon ristikkoon. En siis tarvitse täältä mitään apuja enää siihen. Kysymykseni oli 100% ok, joten VMP-tason vastaus oli typerää toimintaa.

• Anonyymi

Toivottavasti VMP Keisari häviää täältä mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti VMP Keisari häviää täältä mahdollisimman nopeasti.

Kysyn täältä, jos en omilta sivuiltani saa vastausta. Toivon jatkossa, että asiallisiin kysymyksiini ei vastata VMP-tyyliin, kuten tässä säikeessä on minulle tehty.

Täällä on sentään täysin fiksujakin kirjoittajia, jotka osaavat minun asiallisiin kysymyksiini vastata asiallisesti. Ei tämän sivuston käyttäjistä kaikki ole VMP-tason kommenttien esittäjiä. Täällä vain jotkut haluavat vastata munulle VMP-tasoisesti.

Yritän jatkossa sivuuttaa VMP-tason kommentoijat. Vaikeaa se minulle on, koska VMP-tason kommentoijat suututtavat niin ...ti.

• Pyrin ensisijaisesti saamaan vastauksia ongelmiin omilla sivuillani. Tämä säie oli turha, koska en täältä apua tarvinnut. Joskus tulevaisuudessakin tulee varmaan turhia säikeitä, kun kysyn samoista asiosta sekä sivuillani, että täällä. Täällä kysymistä minulta ei voi kieltää.

• Anonyymi

Keisari luulee olevansa tervetullut vieras näillä sivuilla. Ehkä öspergör estää tajuamasta totuuden. Kaikki inhoavst häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Keisari luulee olevansa tervetullut vieras näillä sivuilla. Ehkä öspergör estää tajuamasta totuuden. Kaikki inhoavst häntä.

Kyllä minä sen tajuan, että jotkut eivät minusta pidä. Kun täällä lähes kaikki esiintyvät anonyymeinä, on mahdoton tietää, kuinka monta minua vihaa. VMP-kommentim minun kommenttieni perään laittava saattaa olla vain yksi henkilö, joka kokee edustavansa muita kuin minua.

Lisäksi täällä on muutama Sanaris-aikani tunteva ja mielestäni kostomentaliteetilla kirjoittava. Toivoisin, että täällä osattaisiin suhtautua tällä asenteella kirjoittaviin oikealla tavalla. Niin minun kuin kaikkien muidenkin pitäisi tällaiset kirjoitukset mielessään jättää vaille huomiota.

Ehkä VMP-kommentoija on kostaja? Voi toki olla joku muukin. Minun tietyt arvostelumokani, joista olen pahoillani, ovat saattaneet jonkun suututtaa äärimmäisen epäasialliseen, VMP-tason kirjoitteluun.

Viimeksi IS-säikeessä antamiani kommentteja kiiteltiin. Voin antaa muille vinkkejä. Eivät kaikki minua inhoa.

VMP-kirjoittajaa todennäköisesti monet inhoavat, sillä VMP-kirjoittelu on säikeiden pilaamista ja siten kiusantekoa ja trollausta. Ei VMP-kirjoittelu missään nimessä paranna tämän sivuston laatua vaan se vie laadun yhä syvempään aallonpohjaan.

Niin Sanarisin foorumi kuin oma foorumini on keskustelun laadun suhteen paljon tämän sivuston yläpuolella. Kumpaankaan ei tule VMP-kommentteja. VMP-tason kommentteja pääsee hieman läpi Sanarisin foorumissa, mutta aivan eri tasolla sen foorumin kommentoinnin taso on tähän foorumiin verrattuna.

Jos nyt halutaan nostaa tasoa pitää hyväksyä tosiasiat. VMP-tason kommentoinnilla ei ketään voi savustaa ulos. Sen tason kommentointi edustaa vain kirjoittahan omaa huonoa käytöstä. VMP-kommenttien kirjoittelu kannattaisi lopettaa.

Yritän toki löytää enemmän kävijöitä foorumiini, jotta tätä foorumia käyttäisin vähemmän. Siihen auttaa se, minun kysymyksiimi vastataan foorumillani enemmän. Toki voin yrittää saada nykyisiltä vierailijoilta kommentteja itselleni ongelmallisiin kohtiin ristikoista, joihin en toistaiseksi ole saanut kommentteja. Enkä pitäisi odottaa jonkin aikaa, että saan vastauksen sivuiltani ennen kuin kysyn samaa asiaa täältä. Se kaiketi vähentäisi täällä VMP-tason ärtymyskommentteja.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kyllä minä sen tajuan, että jotkut eivät minusta pidä. Kun täällä lähes kaikki esiintyvät anonyymeinä, on mahdoton tietää, kuinka monta minua vihaa. VMP-kommentim minun kommenttieni perään laittava saattaa olla vain yksi henkilö, joka kokee edustavansa muita kuin minua.

Lisäksi täällä on muutama Sanaris-aikani tunteva ja mielestäni kostomentaliteetilla kirjoittava. Toivoisin, että täällä osattaisiin suhtautua tällä asenteella kirjoittaviin oikealla tavalla. Niin minun kuin kaikkien muidenkin pitäisi tällaiset kirjoitukset mielessään jättää vaille huomiota.

Ehkä VMP-kommentoija on kostaja? Voi toki olla joku muukin. Minun tietyt arvostelumokani, joista olen pahoillani, ovat saattaneet jonkun suututtaa äärimmäisen epäasialliseen, VMP-tason kirjoitteluun.

Viimeksi IS-säikeessä antamiani kommentteja kiiteltiin. Voin antaa muille vinkkejä. Eivät kaikki minua inhoa.

VMP-kirjoittajaa todennäköisesti monet inhoavat, sillä VMP-kirjoittelu on säikeiden pilaamista ja siten kiusantekoa ja trollausta. Ei VMP-kirjoittelu missään nimessä paranna tämän sivuston laatua vaan se vie laadun yhä syvempään aallonpohjaan.

Niin Sanarisin foorumi kuin oma foorumini on keskustelun laadun suhteen paljon tämän sivuston yläpuolella. Kumpaankaan ei tule VMP-kommentteja. VMP-tason kommentteja pääsee hieman läpi Sanarisin foorumissa, mutta aivan eri tasolla sen foorumin kommentoinnin taso on tähän foorumiin verrattuna.

Jos nyt halutaan nostaa tasoa pitää hyväksyä tosiasiat. VMP-tason kommentoinnilla ei ketään voi savustaa ulos. Sen tason kommentointi edustaa vain kirjoittahan omaa huonoa käytöstä. VMP-kommenttien kirjoittelu kannattaisi lopettaa.

Yritän toki löytää enemmän kävijöitä foorumiini, jotta tätä foorumia käyttäisin vähemmän. Siihen auttaa se, minun kysymyksiimi vastataan foorumillani enemmän. Toki voin yrittää saada nykyisiltä vierailijoilta kommentteja itselleni ongelmallisiin kohtiin ristikoista, joihin en toistaiseksi ole saanut kommentteja. Enkä pitäisi odottaa jonkin aikaa, että saan vastauksen sivuiltani ennen kuin kysyn samaa asiaa täältä. Se kaiketi vähentäisi täällä VMP-tason ärtymyskommentteja.

Olipa loistava kirjoitus nimimerkiltä Tapio Huuhaa. Punnittua ja pohdittua asiaa.

• Anonyymi
      • 26.10.2021 12:52 tiedoksi
        En huomannut, että kirjautumisaika on päättynyt. Kirjautumisen voimassaoloaika on täällä ärsyttävän lyhyt ja aivan huomaamattaan joskus kirjoittaa kirjautumatta.

• 26.10.2021 12:52 kysymyksen saa unohtaa - löysin sopivan tuotemerkin.

• Anonyymi

Esitä asiasi kunnolla artikuloiden.

• Anonyymi

Älähän nyt liikoja vaadi. Tapio on varmaan sika uusi näillä palstoilla ja ei ehkä jännitykseltään saa aikaiseksi hyvää tekstiä.

• En ymmärtä, mikä kirjoittamisessa on sellaista, mikä siinä on vaikeasti ymmärrettävää. Vaikeasti ymmärrettävät kohdat voi kertoa, jotta osaisin kirjoittaa jatkossa paremmin.

Usein kirjoittamisesta huomauttaminen on turhaa. Oliko huomautus tällä kertaa turha vai ei, en osaa arvioida.

Turhaa kirjoittamisesta huomauttamuselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

En ymmärtä, mikä kirjoittamisessa on sellaista, mikä siinä on vaikeasti ymmärrettävää. Vaikeasti ymmärrettävät kohdat voi kertoa, jotta osaisin kirjoittaa jatkossa paremmin.

Usein kirjoittamisesta huomauttaminen on turhaa. Oliko huomautus tällä kertaa turha vai ei, en osaa arvioida.

Turhaa kirjoittamisesta huomauttamuselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.

En huomauta mutta kysyn mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

En huomauta mutta kysyn mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa?

Tarkoittanet "löysin sopivan tuotemerkin." kommentissa 26.10.2021 13:01.

Tuon ymmärtäminen olisi edellyttänyt foorumissani käyntiä eli olisi pitänyt kilkata linkkiä, joka oli tekstin "Seuraava on vielä käsittelemättä:" jälkeen kommentissa 26.10.2021 12:52.

Jos ei käy tsekkaamassa, teksti on täysin käsittämätön.

Lehdon ristikossa oli kuva suojalaseista. Löysin Googlella suojalasit, joiden tuotemerkki oli sama kuin saamani ratkaisusana.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Tarkoittanet "löysin sopivan tuotemerkin." kommentissa 26.10.2021 13:01.

Tuon ymmärtäminen olisi edellyttänyt foorumissani käyntiä eli olisi pitänyt kilkata linkkiä, joka oli tekstin "Seuraava on vielä käsittelemättä:" jälkeen kommentissa 26.10.2021 12:52.

Jos ei käy tsekkaamassa, teksti on täysin käsittämätön.

Lehdon ristikossa oli kuva suojalaseista. Löysin Googlella suojalasit, joiden tuotemerkki oli sama kuin saamani ratkaisusana.

Ei tarkoitin tätä:
        ”Turhaa kirjoittamisesta huomauttamuselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.”

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarkoitin tätä:
        ”Turhaa kirjoittamisesta huomauttamuselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.”

Ilman kirjoitusvirheitä teksti olisi:
        ”Turhaa kirjoittamisesta huomauttamiselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.”

Alkuosa ei ole kyllä selvä. "kirjoittamisesta huomauttamiselta" sisältää montakin asiaa.

Ensinnäkin sen, että tarpeettomasti (mahdollisesti epäasiallisella tavalla) huomautetaan jonkun henkilön kirjoittamisesta. Omalla foorumillani poistaisin tämän tyypiset kommentit. En ole tämän takia poistanut kuin ihan muutaman kommentin.

Toiseksi kyse on tarpeettomasta kirjoitusvirheistä huomauttamisesta. Omalla foorumillani poistaisin myös tämän tyypiset kommentit. Kirjoitusvirheistä ei ole siellä ainuttakaan huomautusta eikä tarpeettoman kirjoitusvirheistä huomauttamisen takia ole ollut ainuttakaan kommentin poistoa. En koskaan itse huomauta kirjoitusvirheistä, jos ne eivät aiheuta sitä, että en ymmärrä, mitä tarkoitetaan.

Luen kyllä nykyisin tekstini lävitse, mutta näemmä teen sen liian hätäisesti, kun osa kirjoitusvirheistä jää huomaamatta. En jaksa useinkaan Oikofixiä käyttää.
        Omalla sivustollani korjaan kirjoitusvirheitä jälkikäteen, mutta täällä se ei ole mahdollista. Sitä vaan on puolisokea omille kirjoitusvirheille.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Ilman kirjoitusvirheitä teksti olisi:
        ”Turhaa kirjoittamisesta huomauttamiselta jokainen voi välttyä sillä, että käyttää muita foorumeita.”

Alkuosa ei ole kyllä selvä. "kirjoittamisesta huomauttamiselta" sisältää montakin asiaa.

Ensinnäkin sen, että tarpeettomasti (mahdollisesti epäasiallisella tavalla) huomautetaan jonkun henkilön kirjoittamisesta. Omalla foorumillani poistaisin tämän tyypiset kommentit. En ole tämän takia poistanut kuin ihan muutaman kommentin.

Toiseksi kyse on tarpeettomasta kirjoitusvirheistä huomauttamisesta. Omalla foorumillani poistaisin myös tämän tyypiset kommentit. Kirjoitusvirheistä ei ole siellä ainuttakaan huomautusta eikä tarpeettoman kirjoitusvirheistä huomauttamisen takia ole ollut ainuttakaan kommentin poistoa. En koskaan itse huomauta kirjoitusvirheistä, jos ne eivät aiheuta sitä, että en ymmärrä, mitä tarkoitetaan.

Luen kyllä nykyisin tekstini lävitse, mutta näemmä teen sen liian hätäisesti, kun osa kirjoitusvirheistä jää huomaamatta. En jaksa useinkaan Oikofixiä käyttää.
        Omalla sivustollani korjaan kirjoitusvirheitä jälkikäteen, mutta täällä se ei ole mahdollista. Sitä vaan on puolisokea omille kirjoitusvirheille.

Asenna Fin Spell -plugin Firefoxiin.
        https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/fin-spell/

• Anonyymi kirjoitti:

Asenna Fin Spell -plugin Firefoxiin.
        https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/fin-spell/

Kommentoin tablet-laitteella Chromella. Ei tule juuri koskaan käytettyä läppäriä tai pöytätietokonetta. Käytössä on Hacker's Keyboard. Kokeilin normaaliin kirjoitteluun norminäppistä, joka antaa ehdotuksia. Mutta Chrome ei merkkaa virheitä. Ei siis norminäppis ole tässä suhteessa parempi. Oikoluku puuttuu kummankin näppiksen kanssa.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Kommentoin tablet-laitteella Chromella. Ei tule juuri koskaan käytettyä läppäriä tai pöytätietokonetta. Käytössä on Hacker's Keyboard. Kokeilin normaaliin kirjoitteluun norminäppistä, joka antaa ehdotuksia. Mutta Chrome ei merkkaa virheitä. Ei siis norminäppis ole tässä suhteessa parempi. Oikoluku puuttuu kummankin näppiksen kanssa.

Täällä puhutaan enemmän Tapiosta kuin ristikoista. Melko erikoista. Ei ihme ettei tänne synny korkeatasoista keskustelua ristikoista. En usko, että Jaskakaan kestäisi tällaista. Tähän viestiin ei tarvitse vastata.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä puhutaan enemmän Tapiosta kuin ristikoista. Melko erikoista. Ei ihme ettei tänne synny korkeatasoista keskustelua ristikoista. En usko, että Jaskakaan kestäisi tällaista. Tähän viestiin ei tarvitse vastata.

Esim. 22.10.2021 20:56 tuo esille syyn miksi niin käy. Esitin 22.10.2021 15:51 simppelin kysymyksen, johon olisi voinut vastata asiallisesti. Kun asiallisen vastauksen sijaan tuli epäasiallinen kommentti, se pilasi loppusäikeen.

Auttaisiko uusi säie Iisakeista, jossa ei epäasiallisia kommentteja viljellä?

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Esim. 22.10.2021 20:56 tuo esille syyn miksi niin käy. Esitin 22.10.2021 15:51 simppelin kysymyksen, johon olisi voinut vastata asiallisesti. Kun asiallisen vastauksen sijaan tuli epäasiallinen kommentti, se pilasi loppusäikeen.

Auttaisiko uusi säie Iisakeista, jossa ei epäasiallisia kommentteja viljellä?

Luo kolme uutta säiettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Luo kolme uutta säiettä.

Ehdin tehdä jo uuden neljälle Iisakille. ennen kommenttiasi Ajattelin, että niistä kysytään täällä aika vähän, joten oma säie joka lehdelle ei olisi tarpeen.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Laitoin myös omia mietelmiä aiheesta hieman paremmin toimivalle sivustolleni

https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/ristikoiden-arviointiperusteeni/#post-18465

Jelpataan toisiamme!

27.10.2021 04:32 ei ole minulta, minkä näkee siitä, että kirjoittaja on anonyymi (toki saattaisin vahingossa kirjoittaa anonyymisti).

Tämä ei myöskään liity aiheeseen. En ole jaksanut viime aikoina ruotia ristikoiden laatutekijöitä. Into vaan lopahti.

Saman säikeen kommentti #19481 käsittelee ristikon teknistä laadukkuutta. Siinä on näkökulmia, jota iso S ei ole huomannut esittää. Lisäsin huomautuksena iso S:n mainitseman ristikoissa olevat aukiot.

• Tapio-Huuhaa kirjoitti:

27.10.2021 04:32 ei ole minulta, minkä näkee siitä, että kirjoittaja on anonyymi (toki saattaisin vahingossa kirjoittaa anonyymisti).

Tämä ei myöskään liity aiheeseen. En ole jaksanut viime aikoina ruotia ristikoiden laatutekijöitä. Into vaan lopahti.

Saman säikeen kommentti #19481 käsittelee ristikon teknistä laadukkuutta. Siinä on näkökulmia, jota iso S ei ole huomannut esittää. Lisäsin huomautuksena iso S:n mainitseman ristikoissa olevat aukiot.

Näemmä iso S on lisännyt näkökulman, josta hän käyttää nimitystä "lokeroisuus". Listaukseni on kuitenkin kattavampi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2799
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      293
      1610
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1517
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1361
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1339
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1017
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      979
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe