Minulla olisi rippiLEIRIN aika ensi vuonna, enkä millään uskaltaisi mennä sinne VIIKOKSI YÖKSI, kun ei ole kavereita siellä (ainut kaverini menee muualle).
Tiedän, olen nössö. Mutta minua ahdistaa kun pitäisi olla siellä yötä ja käydä suihkussa random tyttöjen kanssa (tai vanhojen luokkalaisten, joiden kanssa ei paljoa enää jutella.) Olisi se rippikoulu mahtavaa jos saisi kotiin tulla yöksi niin ei tarvitsisi huolehtia, mutta kuulin ettei tämä ole mahdollista. MITÄ TEEN JOTTEI AHDISTAISI. MINUA MUUTENKIN AHDISTAA JUTELLA / OLLA TEKEMISISSÄ TUNTEMATTOMIEN KANSSA. OMIA NYKYISIÄ LUOKKALAISIAKAAN EI TULE SAMAAN LEIRIIN MISSÄ MINÄ OLEN. EI MUUTAKUN JEESUSTELEMAAN VAIN.
RIPPIKOULUUN. MITÄ TEEN
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Koita kestää. Puhu vanhempiesi kanssa ja he neuvottelevat leirin pitäjien kanssa. Jos mitään ei ole tehtävissä, koita kestää. Tsemppii.
- Anonyymi
mikset vaan mee semmoselle leirille missä voit käydä yksin suihkussa? monissa leirikeskuksissa on nukkumahuoneissa omat suihkut (missä on siis vaan 1 suihku per huone, ei mitään uimahalli suihkutilaa) ja siellä voit varmaan vuorotella muiden kanssa en usko että hekään haluavat kanssasi mennä yhdessä suihkuun
- Anonyymi
Moi, mun oma rippileiri oli sellanen etten tuntenu sieltä yhtikäs ketään. Oon ite kans samanlainen et ahdistun tosi helposti uusissa tilanteissa ja uusien ihmisten seurassa. Kuitenki ajattelin et haluun haastaa itteäni ja näin jälkeen päin oon tosi ilonen enkä kadu mitään.
Leirillä mä kuitenkin tutustuin uusiin tyyppeihin ja mun kanssa samassa huoneessa olevien tyttöjen kanssa me tultiin tosi hyvin juttuun. Se, että riparilla pääsee tutustuu uusiin tyyppeihin on ihan huippua! Niistä tyypeistä saattaa tulla sun hyviäki kavereita. Lupaan siis, että tuut löytämään sieltä mukavia tyyppejä!!
Mun oma leiri oli mun ennakkoluuloista huolimatta tosi huippu, joten lähdin sitten isoseksi. Oon nyt ollu 3 vuotta isosena ja 4 vuosi lähdössä käyntiin!! Oon ollu 3 eri rippileirillä ja voin niidenkin pohjalta luvata, että ne hiljaisetkin ja yksinäisetkin tyypit on löytäny aina seuraa. Muutenkin ihana nähä kun syntyy uusia kaverisuhteita ja tyypit tutustuu toisiinsa.
Mut tosiaan näin isosena voisin neuvoa, että näistä kannattaa mainita vaikka nuorisotyönohjaajalle tai jollekkin muulle aikuiselle, joka tulee sinne leirille. Ne varmasti ymmärtää ja koittaa löytää jonkinlaisia ratkaisuja. Asioilla on aina tapana järjestyä!!
Ripari kokemuksena myös usein riippuu siitä miten riparilaiset suhtautuu ite leiriin joten kannattaa mennä hyvillä fiiliksillä ja avoimin mielin! Ripari on ihan huippu kokemus eikä samanlaista kokemusta saa muualta.
Toivottavasti sulla on ihan huippu leiri ja pääset tutustumaan uusiin tyyppeihin! Kaikki järjestyy ja muista että voit aina puhua isosille ja aikuisille jos jokin painaa mieltä. Sitä varten ne tyypit on siellä!
T. Isonen <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2226938Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3234834"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483673Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1173474Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693418Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492886Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702749Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842470- 252376
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951