RIPPIKOULUUN. MITÄ TEEN

Anonyymi

Minulla olisi rippiLEIRIN aika ensi vuonna, enkä millään uskaltaisi mennä sinne VIIKOKSI YÖKSI, kun ei ole kavereita siellä (ainut kaverini menee muualle).
Tiedän, olen nössö. Mutta minua ahdistaa kun pitäisi olla siellä yötä ja käydä suihkussa random tyttöjen kanssa (tai vanhojen luokkalaisten, joiden kanssa ei paljoa enää jutella.) Olisi se rippikoulu mahtavaa jos saisi kotiin tulla yöksi niin ei tarvitsisi huolehtia, mutta kuulin ettei tämä ole mahdollista. MITÄ TEEN JOTTEI AHDISTAISI. MINUA MUUTENKIN AHDISTAA JUTELLA / OLLA TEKEMISISSÄ TUNTEMATTOMIEN KANSSA. OMIA NYKYISIÄ LUOKKALAISIAKAAN EI TULE SAMAAN LEIRIIN MISSÄ MINÄ OLEN. EI MUUTAKUN JEESUSTELEMAAN VAIN.

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita kestää. Puhu vanhempiesi kanssa ja he neuvottelevat leirin pitäjien kanssa. Jos mitään ei ole tehtävissä, koita kestää. Tsemppii.

    • Anonyymi

      mikset vaan mee semmoselle leirille missä voit käydä yksin suihkussa? monissa leirikeskuksissa on nukkumahuoneissa omat suihkut (missä on siis vaan 1 suihku per huone, ei mitään uimahalli suihkutilaa) ja siellä voit varmaan vuorotella muiden kanssa en usko että hekään haluavat kanssasi mennä yhdessä suihkuun

    • Anonyymi

      Moi, mun oma rippileiri oli sellanen etten tuntenu sieltä yhtikäs ketään. Oon ite kans samanlainen et ahdistun tosi helposti uusissa tilanteissa ja uusien ihmisten seurassa. Kuitenki ajattelin et haluun haastaa itteäni ja näin jälkeen päin oon tosi ilonen enkä kadu mitään.

      Leirillä mä kuitenkin tutustuin uusiin tyyppeihin ja mun kanssa samassa huoneessa olevien tyttöjen kanssa me tultiin tosi hyvin juttuun. Se, että riparilla pääsee tutustuu uusiin tyyppeihin on ihan huippua! Niistä tyypeistä saattaa tulla sun hyviäki kavereita. Lupaan siis, että tuut löytämään sieltä mukavia tyyppejä!!

      Mun oma leiri oli mun ennakkoluuloista huolimatta tosi huippu, joten lähdin sitten isoseksi. Oon nyt ollu 3 vuotta isosena ja 4 vuosi lähdössä käyntiin!! Oon ollu 3 eri rippileirillä ja voin niidenkin pohjalta luvata, että ne hiljaisetkin ja yksinäisetkin tyypit on löytäny aina seuraa. Muutenkin ihana nähä kun syntyy uusia kaverisuhteita ja tyypit tutustuu toisiinsa.

      Mut tosiaan näin isosena voisin neuvoa, että näistä kannattaa mainita vaikka nuorisotyönohjaajalle tai jollekkin muulle aikuiselle, joka tulee sinne leirille. Ne varmasti ymmärtää ja koittaa löytää jonkinlaisia ratkaisuja. Asioilla on aina tapana järjestyä!!

      Ripari kokemuksena myös usein riippuu siitä miten riparilaiset suhtautuu ite leiriin joten kannattaa mennä hyvillä fiiliksillä ja avoimin mielin! Ripari on ihan huippu kokemus eikä samanlaista kokemusta saa muualta.

      Toivottavasti sulla on ihan huippu leiri ja pääset tutustumaan uusiin tyyppeihin! Kaikki järjestyy ja muista että voit aina puhua isosille ja aikuisille jos jokin painaa mieltä. Sitä varten ne tyypit on siellä!

      T. Isonen <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe