Moi uskotteko te spiritismin toimivan ja onko siinä oikeesti jotain haittaakin voiko siihen joku läheinen tai itse kuolla?
Spiritismi
6
119
Vastaukset
kokeilin sitä lauta quija peliä mut mitään ei tapahtunut?mun puh 040-7262135
- Anonyymi
Toimi itselläni aikoinaan (yli 20 v sitten) riittävän hyvin. Omalla vastuulla sitten.
- Anonyymi
Tuli aikoinaan kokeiltua eri konstein ja porukoin. Ei pelittänyt. HUMPUUKIA!
- Anonyymi
Sama kokemus. Useampaankin kertaan erilaisissa paikoissa ja konsteilla. Yksi herkempi tyyppi kertoi ehkä tunteneensa jotakin, mutta muuten tyhjä jäi käteen. Taitaa olla oman pääkopan tuotetta.
- Anonyymi
Tässä mun kokemus:
Oltiin kurssilla leirikeskuksessa. Mä ja mun kaks kaveria päätettii kokeilla spiritismiä. Siellä oli yks vessa missä valot välkky sillee pelottavasti nii mentii sitte ite tehdyn laudan ja pullonkorkin kanssa sinne. Alkuu mitään ei oikeen tapahtunu. Mut sitten yhellä kerralla kun kysyttiin onko täällä ketään, korkki alko liikkua. Se liikku kutosen päälle. Aateltiin että tää tarkottais et paikalla on kuus henkeä. Siirrettii korkki takas laudan keskelle ja ennen ku kerettiin kysyä mitään se alko liikkua uudestaan kutosen päälle. Kolmannellakin kerralla se alko liikkua kutosen päälle. Siinä vaiheessa jänistettiin. Mutta viesti oli selvä. 666. - Anonyymi
Kun minä kolmannen kerran avaan pullon korkin, niin sitten sitä ei enää tarvitse sulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231