Moi uskotteko te spiritismin toimivan ja onko siinä oikeesti jotain haittaakin voiko siihen joku läheinen tai itse kuolla?
Spiritismi
6
168
Vastaukset
kokeilin sitä lauta quija peliä mut mitään ei tapahtunut?mun puh 040-7262135
- Anonyymi
Toimi itselläni aikoinaan (yli 20 v sitten) riittävän hyvin. Omalla vastuulla sitten.
- Anonyymi
Tuli aikoinaan kokeiltua eri konstein ja porukoin. Ei pelittänyt. HUMPUUKIA!
- Anonyymi
Sama kokemus. Useampaankin kertaan erilaisissa paikoissa ja konsteilla. Yksi herkempi tyyppi kertoi ehkä tunteneensa jotakin, mutta muuten tyhjä jäi käteen. Taitaa olla oman pääkopan tuotetta.
- Anonyymi
Tässä mun kokemus:
Oltiin kurssilla leirikeskuksessa. Mä ja mun kaks kaveria päätettii kokeilla spiritismiä. Siellä oli yks vessa missä valot välkky sillee pelottavasti nii mentii sitte ite tehdyn laudan ja pullonkorkin kanssa sinne. Alkuu mitään ei oikeen tapahtunu. Mut sitten yhellä kerralla kun kysyttiin onko täällä ketään, korkki alko liikkua. Se liikku kutosen päälle. Aateltiin että tää tarkottais et paikalla on kuus henkeä. Siirrettii korkki takas laudan keskelle ja ennen ku kerettiin kysyä mitään se alko liikkua uudestaan kutosen päälle. Kolmannellakin kerralla se alko liikkua kutosen päälle. Siinä vaiheessa jänistettiin. Mutta viesti oli selvä. 666. - Anonyymi
Kun minä kolmannen kerran avaan pullon korkin, niin sitten sitä ei enää tarvitse sulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1315375Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1985059"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873521SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei533149Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093038HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.122723Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan312428Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2732026Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121511Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.891429