Onkon polttimoiden vaihto mittaristoon iso homma? Entäs lämmityslaitteen säätimen polttimot? Löytyiskö joltain/jostain ohjeistusta?
Vastaukset 4
- Corsa95
Mulla myös samaa remonttitarvetta. Jos joku vaan tietää niin pliis...
- Corsa 93 1.4 GLSi
on lämppärin valot sammunu. Nyt on uusi takaäänenvaimennin, 41 egee. Nyt kyl kelpaa taas. ml 154tkm.
- corsa 95
Ensin lyhyellä ristipäällä mittariston kaaren ruuvi auki mittariston yläpuolelta.Sitten kyseinen muovi osa ujutetaan väkivaltaa käyttäen ratin takaa pois. Käytä voimaa. Sitten vaan mittariston ruuvit auki alhaalta vas ja oik. ja mittaristo on irti. mittaristosta johtosarja takaairti ja nopeusmittarinvaijeri irti. on kahdenlaisia vaihtuu just 93-94-95 malleissa siis kiinnityskohdiltaan. mittaristo käsiin ja muoviklipsut auki ja polttimot vaihdettavissa, on kierettävää mallia. Homma vaatii vähän sovittelua jos ei ota rattia irti mutta onnistuu kyllä. Mittaristo tulee muistaakseni yläreunastaan jonkin näköisen muoviknöllin taakse mutta en muista tarkkaan. Lämppärin säätimen valoihin joutuu purkamaan kaikki muoviosat kellosta alaspäin. Muuta en muista
- Sinicorsa
Miten lämppärisäätimien valot vaihdetaan kun kaikki on pimeenä? Mistä pitää aloittaa?Mitään ruuveja ei ole näkyvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448