Viidennenluokan-terveystarkastus

Anonyymi

Loman jälkeen alkaa sitten viidennenluokan terveystarkastukset. Olis kivaa tietää mitä siellä tehään. Monet sanoo että pitää ottaa housut ja paita pois? Ainakin tiedossa on murrosiästä puhumista ja rokote? Toivottavasti saan tietoa joka on totta!

12

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ois kiva saada apua..

• Anonyymi

Riisutaan kalsareille ja otetaan: pituus, paino, verenpaine, näkö, ryhti.
        Antaa pari rokotusta. Kullia ei oo pakko näyttää vaikka 5lk tarkastukseen kuuluu puberteettistatus. Se voi kysyä onko kulli kasvanut ja onko karvoja ja saatko esinahan taakse.
        Antaa jonkun vihon murrosiästä ja kysyy onko kysyttävää tai ongelmia murkkuiässä.

• Anonyymi

Taas näitä juttuja. Kohta tulee taas massana samanlaisia aloituksia.

• Anonyymi

Eikös olisi mahtava sellainen noin 35350-vuotytya kestävä sokeripalan kokoinen akku älypuhelimessa, voisi aina ja ikuisestikin jutella ja höpettellä pelkäämättä akukaan loppumista...

• Anonyymi

Kuulemma siellä pitää ottaa paita pois, toppi ei saa jäädä. (jos edes on) Riippuu kuinka kehittynyt on. Kaverilla oli jo ennen lomaa ja se kerto että piti ottaa kaikki pois. Mulle se tulee olemaan vaikeeta koska mulla on viiltojälkiä käsissä... Vastauksia?

• Anonyymi

Mitä vastauksia tarvit? Uskon, että sinulle vaikeaa jos olet viillellyt. Oletko kertonut kellekään viiltelystäsi? Jos olet, siitä ei tule mitään isoa juttua mutta jos et, sitä aletaan varmaan selvittämään tai jotain miten sen ny sanois.
        No kumminki täs vastaus alottajalle, mul oli toi tarkastus vuos sitte (oon 6lk) . Murrosiästä puhutaan jonkinverran joo, sama vielä kuudennella. Hpv-rokotus annetaan ainakin tytöille (en tiedä oletko tyttö vai poika). Poikien tarkastuksesta en tiedä, mutta tytöillä piti paita ottaa pois (jos on toppi tai liivit nii ne saa jäädä) ainakin siinä vaiheessa kun kuunneltiin sydäntä ja ryhti katsottiin. Housuja ei todellakaan tarvinnut.
        Sitten normi keskustelua mitä aina ja näkö ja verenpaine, pituus ja paino. Kuuloa ei meillä otettu.

Toiv. oli apua!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vastauksia tarvit? Uskon, että sinulle vaikeaa jos olet viillellyt. Oletko kertonut kellekään viiltelystäsi? Jos olet, siitä ei tule mitään isoa juttua mutta jos et, sitä aletaan varmaan selvittämään tai jotain miten sen ny sanois.
        No kumminki täs vastaus alottajalle, mul oli toi tarkastus vuos sitte (oon 6lk) . Murrosiästä puhutaan jonkinverran joo, sama vielä kuudennella. Hpv-rokotus annetaan ainakin tytöille (en tiedä oletko tyttö vai poika). Poikien tarkastuksesta en tiedä, mutta tytöillä piti paita ottaa pois (jos on toppi tai liivit nii ne saa jäädä) ainakin siinä vaiheessa kun kuunneltiin sydäntä ja ryhti katsottiin. Housuja ei todellakaan tarvinnut.
        Sitten normi keskustelua mitä aina ja näkö ja verenpaine, pituus ja paino. Kuuloa ei meillä otettu.

Toiv. oli apua!!

Oli todella paljon apua ja olen siis itse tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiv. oli apua!!

En ole kertonut viiltelystä i kenellekään...

• Anonyymi

Mulla se teki ne perusjutut pituus, paino jne. Sit se kyseli vähän kaikkee ja tarkasti silmät ja ryhdin (siinä piti ottaa kaikki paitsi alushousut pois) sit mun piti mennä makaa ja se tunnusteli alavattaa ja sitte se rokote

• Anonyymi

Rokotukset on ikäviä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2062
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe